آنچه شما نیاز به دانستن در مورد نام تجاری پادکست خود را

0 Comments

[ad_1]

این است که معمولا اولین سوال من از کسی است که درخواست برای کمک در راه اندازی پادکست خود. این است که احتمالا مهم ترین سوال جدید podcaster می تواند پاسخ دهد. این سوال این است که فقط آنها می تواند پاسخ دهد. و در پاسخ به این سوال را راهنمای آنها را به موفقیت.

شکست به اندازه کافی پاسخ به این سوال تقریبا همیشه تضمین شکست!

اگر شما می گویند “من می خواهم برای رسیدن به هر کس” چه شما واقعا فقط گفت: “شما را به هیچ کس.”

بسیاری از مردم از جمله خود من زمانی که آنها برای اولین بار شروع دوباره یا با پادکست و یا یک کسب و کار را rookie اشتباه فکر می کرد: “من نمی خواهم به حذف هر کسی. من می خواهم به من پادکست بنابراین به عنوان بسیاری از مردم ممکن خواهد به من گوش بده.”

این امر می تواند مانند “ذخیره عمومی” برخی از شهر های کوچک. کمی از این کمی از آن. واقعا خوب اگر شما نیاز به یک فیوز برای یک مدار جعبه و یا برای گرفتن یک نقش نوار و شما نمی خواهید به درایو 10 مایل به یک شهر بزرگتر. اما اگر شما به دنبال به خرید یک دولت از هنر, تلویزیون, خواهد شما را به کلی فروشگاه و نگاهی به سه سال در مدل های قدیمی گرد و خاکی و نشستن در قفسه است ؟ هیچ. شما را به تلاش فوق العاده برای پیدا کردن یک فروشگاه است که مبادرت به فروش تلویزیون – تلویزیون جدید است. آخرین و بزرگترین تلویزیون.

بازاریابی خود را باید به همان شیوه.

یکی دیگر از تازه کار اشتباه است و برای تبلیغ همان راه بزرگ “بچه ها” در حال تبلیغات است. سعی کنید برای کپی کردن افراد دیگر تبلیغات! به ویژه هنگامی که شما فقط از شروع! آنها بودجه های تبلیغاتی. آنها بخش بازاریابی. آنها هنر گرافیک بخش است. آنها دسترسی به بودجه که صرف بیشتر در ناهار از شما در تبلیغات در کل سال است. سعی کنید برای کپی کردن آنچه که آنها انجام می دهند!

این است که به نام “بازاریابی انبوه.”

آن نیز به نام “برند.” که یک اصطلاح فانتزی است که در بازی امروز.

“خوب من نمی شود, نام تجاری, نام من ؟ من فقط می خواهم به “گرفتن نام من در خارج وجود دارد؟”

اجازه بدهید من آن را به شما بود.

چقدر پول “کک” صرف تبلیغات خود را در یک سال ؟ مجلات لایحه تخته, تلویزیون, رادیو, دو طرف از اتوبوس ، فراموش نکنید که این رویداد مهم ورزشی یا. احتمالا میلیاردها دلار درسته ؟

که بازاریابی انبوه یا “برند.”

آخرین باری که شما راه می رفت به فروشگاه و خرید یک کک چرا شما این کار را? آیا شما خرید یک نوشابه ؟ شما احتمالا خرید یک نوشابه به جای هر نام تجاری دیگر (و من با استفاده از کک اما اگر شما یک پپسی آبخوری این همان چیزی). شما احتمالا خرید یک کک چون ناخودآگاه این چیزی است که شما فکر می کنید از آنجا که شما تشنه بودند. شما متوقف نمی شود به همه نگاه جایگزین. شما متوقف نمی به خواندن برچسب و مقایسه همه چیز. شما را متوقف کند به نگاه کردن به مباحث علمی در تلفن های هوشمند خود را در مورد مزایای کک در مقابل یک بطری آب. شما تشنه بودند و رسیده برای کک!

است که نام تجاری!

این هزینه کک میلیاردها بر میلیاردها دلار بیش از سال های بسیاری برای رسیدن به آن سطح از به رسمیت شناختن نام.

که مقدار زیادی از زمان و تلاش و پول آن را برای شما به رقابت در این سطح به “گرفتن نام خود در خارج وجود دارد!”

به طوری که نیست!

یک مثال سریع…

من لذت بردن از گلف. اولین بار من همیشه رفت به بازی گلف من 99 نمره! درست است که اولین بار من تا به حال بازی گلف من 99!

وقتی که من به مردم بگویید این داستان آنها واقعا تحت تاثیر قرار.

آنچه من پس از آن توضیح است که من تا به حال ملاقات و نمی تواند در دیدار با رفقا من اول توپ را روی گوه. من آنها را ملاقات کرد در 10 توپ را روی گوه. من شات 99 در پشت 9 سوراخ. نه کاملا به عنوان قابل توجه در حال حاضر است ؟

اما در نگاه اول آن را برای تلفن های موبایل قابل ملاحظه است. آن را برای تلفن های موبایل مانند شاید من طرفدار مواد… قادر به بیرون رفتن و رقابت با کمی تمرین در برابر تایگر وودز و کسانی که در تور PGA حرفه ای که شلیک 67 در 18 سوراخ. نرم افزار است که به بازی گلف برای سال ها و سال ها و سال ها و صرف چند ده هزار دلار به جایی که آنها هستند.

اگر من تصمیم به سعی کنید به رقابت در سطح آن شده اند که یک شکست بدبختی. آنها می توانند خود را ضربه 9-آهن دورتر و دقیق تر از من می تواند از آن یک راننده است.

چرا من گفتن شما نمی سعی کنید به رقابت با این نرم افزار شما می بینید تبلیغات!

شما با شکست مواجه خواهد شد.

شما از دست دادن خود را با ارزش ترین دارایی در حال حاضر – پول!

بنابراین تعریف در شرایط خاص که مخاطبان هدف خود را در حال رفتن به. سپس طراحی هر قطعه از تبلیغات و البته هر قسمت از پادکست خود را در اطراف آنها برسد!

چه تنها چیزی که می توانید انجام دهید که فشار شما را به سوی موفقیت است ؟

شناسایی که یکی خود را و تنها مخاطبان رفتن است! دیگران ممکن است عضویت در, اما شما باید برسد که تنها فردی در همه چیز شما را انجام دهد!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *