ارزش های اصلی: هدفمند نامزدی و دریافت جایزه از یک طرز فکر رشد

0 Comments

[ad_1]

در طول تاریخ به صورت هدفمند درگیر مردم دریافت جایزه برای دستاوردهای برجسته. بازی های المپیک آغاز شده و در قرن 8 قبل از میلاد در حال حاضر جوایز مدال طلا. اعطای دانش آموزان با مدارک دانشگاهی به وجود آمد در سراسر قرن 13th. علمی و بشردوستانه تلاش دریافت جایزه نوبل در سال 1901 آغاز. هر مربوطه جایزه با ارزش را در خود دارد اما نمادین و ارزش ذاتی به مراتب بیشتر است.

فرهنگ در ایالات متحده شده است بهتر است در مورد اعطای سزاوار جایزه اما مشکل این است که این تکامل را به یک overabundance و کاهش ارزش. عمده احزاب و مراسم انجام شده برای فارغ التحصیلی… از مهد کودک است. برنده یا از دست دادن هر دو تیم در حال گرفتن جایزه جایزه فقط برای نشان دادن. سردرگمی ناشی از بیش از حد بسیاری از جوایز زیرا هیچ تمایز وجود دارد بین قرار دادن چهارم تمام تلاش قبل و در حالی که شرکت در این رویداد و فقط نشان دادن.

با فشار دادن بر روی به سمت هدف را به نفع خود جایزه نیاز به بی شماری عاطفی و معنوی ساعت بودن هدفمند مشغول اند. که بسیار متمرکز شامل هیچ تضمینی برای برنده شدن جایزه, اما انتخاب این مسیر زندگی عاقلانه است به دلیل آن است که معنی دار و در حال حرکت به سمت بالا. به سمت بالا اشاره به این حس ساختمان انعطاف پذیری و چقرمگی و شن. شخصیت سازی صورت می گیرد در تلاش برای به دست آوردن بهتر است.

موفقیت ظاهری بدون شکست فقط به معنی چالش راه خیلی آسان است یا نیست و تلاش همراه با ساختگی و بهانه تمام هدف به دنبال خوب است. طرز فکر به ارمغان می آورد یک مفهوم بزرگ به جدول برای مقابله با این طرز تفکر.

بودن هدفمند مشغول به معنی تلاش چیزهایی را که در مورد رشد و پیشرفت است. محققان این برچسب به عنوان داشتن یک رشد طرز فکر. تعیین فعالیت های که شامل ترکیبی از عملکرد و اهداف یادگیری نیاز به داشتن یک رشد طرز فکر.

برای مثال عملکرد هدف برای یادگیری به ساقه بسکتبال به درستی عمل برای یک ساعت. یادگیری هدف این است که برای توسعه بهترین شکل ممکن در آن ساعت بدون در نظر گرفتن چگونه بسیاری از سبدهای ساخته شده بودند. یادگیری هدف ادامه می یابد تا به فرم مناسب تسلط دارد. تعدادی از عکس های ساخته شده در حال اندازه گیری است اما نه بخشنامه نخست. آموزش فرم مناسب و رشد به عنوان یک تیرانداز بهتر است. شکست است که در واقع بخشی از فرایند و نه یک عامل بازدارنده.

رشد طرز فکر مسیر باعث می شود یادگیری سرگرم کننده است و به مراتب پربارتر از خلاف یک طرز فکر ثابت. هر چه تلاش همچنان برای برگزاری یک فرد توجه است و چیزی قابل توسعه مستلزم داشتن یک رشد طرز فکر. مثال بالا از تیراندازی سبد شامل بسیاری از شکست در این روند از دست رفته عکس های متعدد.

بزرگترین بازیکن بسکتبال, همه از دست ندهید عکس, اما همه رو به یک سطح حرفه ای با داشتن یک رشد طرز فکر. اهداف یادگیری نیاز به تلاش بیشتر از تعالی و بخشی از کیفیت رشد و نمو برنامه. هنگامی که توسعه و پیشرفت به سرعت تصمیم گیری آسان تر است در مورد گام های بعدی. هنگامی که پیشرفت کاهش می یابد و تصمیم گیری سخت تر است. تعیین به ادامه به سطح بعدی و یا یک مسیر جدید می شود به چالش بکشد.

زیبایی بودن هدفمند درگیر با رشد طرز فکر است که این یک پیروزی گزاره. این مسیر که به پایان می رسد در شکست متفاوت است از عدم. شکست صرفا یک انتقال. شکست به پایان می رسد زمانی که ما راه اندازی به دیگر نبرد (پائولو کوئیلو). آنچه کار نمی کند در یک مسیر است و فقط یک تغییر مسیر منتهی به یک مقصد.

بودن هدفمند درگیر در تمام تعهدات هوشمند است. نتیجه این است که یادگیری چگونه برای مدیریت تنش بین شکست و موفقیت است. بهتر است در تعیین آنچه که در یک منطقه به اکسل در تفریح و ایجاد اختلاف در جهان با آنچه در نهایت می شود یک منطقه از تجربه و تخصص.

که هوشمند بودن در مورد آموزش عالی و زندگی یک زندگی است که مهم است!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *