اسطوره ها در مورد شخصیت

0 Comments

[ad_1]

شخصیت نظریه ها متفاوت است. وجود دارد بیش از یک دوجین نظریه های شخصیت به عنوان بسیاری تمام وقت روانشناسان بزرگ. هر یک متفاوت از دیگری در راه های بسیاری. در عین حال بحث ما در مورد “توسعه” شخصیت نام تجاری برخی از انواع شخصیت به عنوان “موفق” و یا “خوب” و حتی انجام تست شخصیتی برای تعیین مناسب بودن افراد در انواع خاصی از کار. در حالی که بسیاری از کسب و کار فکر پزشکان “روانشناسی” (که بیشتر است چیزی جز روانشناسی) با استفاده از افسانه ها در مورد شخصیت را به نفع خود با تغییر نظریه های شخصیت, بهترین های روانی نظریه پردازان خود کمک کرده به سمت ضعف از مفهوم شخصیت.

گسترده ترین تعاریف از کلمه “شخصیت” ذکر ترکیبی از ویژگی های صفات یا ویژگی های است که به صورت یک فرد متمایز شخصیت رفتار طبیعت ، چنین تعاریف نشأت گرفته از فرض وجود دارد که قابل (اگر نه ثابت) ترکیبی از ویژگی های. چنین فرض اغلب معلوم می شود نادرست به دلیل این واقعیت است که هر فرد منحصر به فرد و متفاوت است. با این که در پس زمینه اجازه دهید ما بررسی برخی از افسانه های رایج در مورد “شخصیت”.

افسانه 1: شخصیت می توان به “توسعه یافته”.

به اصطلاح توسعه شخصیت, حتی اگر آن کار می کند اتفاق می افتد از طریق فرایند آموزش و حاصل یادگیری است. هر دو از طریق طبیعت و پرورش فرد و منحصر به فرد شخصیت می شود توسعه یافته در دوران کودکی خود را. آن است که از طریق عادی فرایند یادگیری و سازمان ملل متحد-یادگیری است که تغییرات رفتاری به دست آورد و در سال های بعد. با این حال عمر پایداری از جمله یادگیری / فراموش شده بعید است. آن است که به دلیل این عدم پایداری است که ما اغلب موفق به کسی که از اعتیاد به الکل و یا شاعران از هر یکی در خواهد شد. نام تجاری موقت مانند تغییرات رفتار به عنوان “رشد شخصیت” کمک می کند تا مردم انجام کسب و کار با وجود آن عدم نتیجه واقعی-جهت گیری.

افسانه 2: وجود دارد موفق و ناموفق شخصیت.

هیچ فردی به طور دائم در موفقیت یا شکست است. ترین موفقیت های منتسب به فرصت ها و موقعیت و غیره. موفق ارتش فرمانده که چه کسی برنده نبرد می کند بنابراین به دلیل ترکیبی از عوامل بسیاری مانند روحیه مردان, اسلحه, آب و هوا و یا زمان. همچنین لازم نیست که او را به یک شرکت موفق از مدیریت فقط به خاطر او موفق شد به عنوان یک جنگجو. نام تجاری به عنوان شخصیت خوب و بد موفق یا ناموفق است و از این رو غیر واقعی است.

افسانه 3: رهبری یک صفت شخصیتی.

رهبری موقعیتی. یک فرد منجر به موفقیت در یک وضعیت خاص نیاز باشد به همان اندازه موفقیت در تمام موقعیت های مشابه. علاوه بر این, ما تمایل به احساس رهبری تنها در عمل / حوادث که به نمایش گذاشته. رهبری را می توان حتی در شرایطی که هستند به نمایش گذاشته. یک رهبر می تواند در زمان حتی با اجتناب از عمل. اما کسانی که تنها استفاده می شود به نمایش گذاشته leaderships اشتباه چنین نمایشگاه ها به عنوان شخصیت و صفات شخصیتی.

افسانه 4: شخصیت می تواند typified.

هر فرد منحصر به فرد در شخصیت. از این رو به معنای واقعی شخصیت ها را نمی توان به عنوان نامیده انواع. وجود دارد بسیاری از روانشناختی و روانسنجی آزمون که تقسیم افراد تحت برچسب انواع شخصیت. در حالی که آن را ممکن است به برخی از اهداف گسترده آن را نیز ممکن است آسیب عزت نفس یا اعتماد به نفس مردم است.

توسعه انسانی در واقع اتفاق می افتد از طریق ذهن مردم است. هر کسی طرز فکر منحصر به فرد است. در درون پارامترهای خاصی از طبیعت و پرورش و محیط زیست, ذهن انسان دائما در حالت تطبیق با زندگی و شرایط. کمک به ذهن انسان را در این فرآیند انطباق اجتماعی در تعریف راه می تواند منجر به صلح جهانی و متقابلا حمایت اجتماعی زندگی می کنند. متاسفانه این روند در سراسر جهان است که به شکل انواع شخصیت است که با توجه به نفوذ افراد ادراکات اجتماعی زندگی را دینی ایدئولوژیک مدیریتی یا اداری. در نتیجه آلودگی ذهن آسیب پذیر و افرادی که تبدیل به افراط گرایان شبه نظامیان بنیادگرایان تروریست ها و دیکتاتورها ، کشورهای جهان می تواند به جلوگیری از آلودگی ذهن مردم توسط افراد با نفوذ با معیوب برداشت’ در کوچک هزینه در مقایسه با هزینه های بزرگ در ارتش سلاح های جمع آوری اطلاعات ، اما در یک نظم اجتماعی که در آن ما به دنبال خوب یا موفق, شخصیت و انواع آن را بعید است که مردم دارای حق اعمال اقتدار و قدرت را مشاهده جنبه کمک به ذهن مردم فکر می کنم احساس می کنید و آیا در یک متقابلا حمایت, راه, چرا که آن را نمی ممکن است دیدار با اهداف شخصی خود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *