بازاریابی محتوا – مطمئن شوید که شما اجتناب از این اشتباهات 11

0 Comments

[ad_1]

در نزدیک به بی حد و حصر جهان از اینترنت, هنر بازاریابی محتوا می تواند روی حیله و تزویر. شما رو به اطلاع مخاطبان خود را و آنها چه می خواهند و همیشه یک قدم جلوتر از رقابت. اضافه کردن به که به طور مداوم در حال ظهور کانال های جدید برای مطالب خود را و شما باید کاملا یک کار چالش برانگیز در پیش رو دارید.

اما قبل از پرش شما را به این جنگ از کلمات در اینجا 11 مشکلات برای تماشا:

1. نه خود را انجام مقدمات

شما نمی توانید ساخت یک آسمان خراش بدون تخمگذار پایه و اساس است. چه هدف از مطالب خود را ؟ که شما هدف قرار دادن آن را به? آن را در خط خود را با نام تجاری شخصیت است ؟ اگر شما نمی اشفتگی فکری موقتی در این پرسش و ساخت بتن طرح شما ممکن است شکست قبل از اینکه شما حتی شروع می شود. همچنین کمک می کند تا به بررسی مطالب خود را و ببینید چه چیزی شما می توانید انجام دهید متفاوت از رقابت است.

2. نداشتن دور

طنز کرک قطعات سرگرم کننده به عنوان خوانده شده در اینترنت, اما اجازه ندهید که محبوبیت خود را در نوسان بودن شما. مطالب خوب نیاز به یک جامد را-دور – یک پیام قبلا در دسترس نیست به خوانندگان خود را. آنها را به چیزی جدید را از طریق مطالب خود را و آنها را در دام خود را به هر کلمه.

3. داشتن یک تماس به عمل

پایان دادن به بند قوی است اما یک تماس به عمل (فرهنگ و هنر) قوی تر است. هر قطعه از محتوا نیاز به بیدار کردن چیزی در خوان آخر – می شود آن را حس کنجکاوی شادی و یا حتی ترس. به خواننده خود اقدام به انجام پس از آنها خواندن مطالب خود را – از آن می تواند میل های, اظهار نظر, و یا دسترسی شما خط تلفن و یا وب سایت به دانستن بیشتر در مورد محصول خود را. هر آنچه که شما فقط ترک نمی خوان حلق آویز در پایان قطعه خود را.

4. انتخاب کمیت بیش از کیفیت (و یا بالعکس)

محتوای بازاریابان امروز هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با این سوال – تولید محتوای بیشتر و سریع تر و یا ارائه مطالب کامل و جامع در کمتر? در تجربه ما یک ترکیب سالم از دو بهترین در دراز مدت استراتژی برای بازاریابی محتوا است. نمی تواند تحت فشار با سرعت و فرکانس از پست های جدید در اینترنت; فقط تولید بهترین و بیشترین محتوای موقع که برنامه های بازاریابی خود را اجازه می دهد.

5. بهینه سازی مطالب خود را (SEO)

آیا شما می خواهید مطالب خود را به اولین چیزی که شهروندان در یک جستجوی سریع در گوگل? سپس اجازه ندهید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک چاره اندیشی موقت در مطالب خود را طرح بازاریابی. آمد تا با برخی از کلمات کلیدی قوی و استراتژیک نم نم آنها را در سراسر مطالب خود را. آیا این حق و تماشای محتوای خود را شلیک مستقیم لیست نتایج جستجو.

6. نوشتن پاراگراف های بلند

بیایید آن روبرو هستند – آنلاین توجه خواننده را span گرفته است nose-dive در سال های اخیر است. پاراگراف های بلند هستند کارهای عادی و روزمره به عنوان خوانده شده از طریق. از سوی دیگر شکستن تا مطالب خود را به پاراگراف های کوتاه و یا نقاط گلوله افزایش خوانایی قطعه خود را. هر پاراگراف و نقطه نیز عمل می کند مانند یک محل-دارنده خوانندگان ذهن است که آنها می توانند با مراجعه به در هر زمان.

7. هیچ لینک های داخلی و خارجی

آیا شما می خواهید یک بازدید کننده به وب سایت خود را به ماندن و دانستن بیشتر در مورد محصول خود را? لینک های داخلی به مطالب قدیمی تر هستند یک راه خوب برای اطمینان از مخاطبان احتباس بیشتر علاقه به نام تجاری خود را بهتر و بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. لینک های خارجی به موضوعات مرتبط همچنین اضافه کردن رتبه بندی قدرت به مطالب خود را از گوگل جستجو عنکبوت خواندن آنها را به عنوان “شخص ثالث رای” برای قطعه خود را.

8. با استفاده از تصاویر مربوطه

پست خود را برجسته تصویر اولین چیزی که بیننده را ببینید در رسانه های اجتماعی. تصاویر مربوطه و infographics مردم را می خواهید به عنوان خوانده شده وبلاگ خود را. هیچ کس را دوست دارد به خواندن یک جریان مداوم از متن است. محتوای بیشتر و بیشتر بصری روز به روز به نگه داشتن خوانندگان قلاب و شما باید به دنبال کت و شلوار.

9. بیش از حد محتوای تبلیغاتی

آنلاین مخاطبان می خواهد سرگرم کننده و جذاب, مطالب و همچنین نمی خواهند به بازار عرضه می شود به همه زمان ها است. شما نمی خواهید برای رسیدن به دومی با تولید آشکارا محتوای تبلیغاتی با کلمات مانند ‘خرید’, ‘فروش’, ‘ارز’ در خط مقدم. خلاق, مطالب جذاب, با out-of-the-box تصاویری امروز استاندارد طلا در بازاریابی است.

10. توزیع محتوا به صورت اتفاقی

به سادگی به اشتراک گذاری مطالب خود را در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی وجود دارد صدا ممکن است مانند یک ایده خوب برای اولین بار در. اما مگر اینکه شما آن را به اشتراک در سمت راست سیستم عامل آباد توسط مخاطبان خود تمام تلاش خود را ممکن است بیهوده. پایه توزیع آنلاین مطالب خود را در رسانه های اجتماعی عادات مخاطبان خود را به عنوان به خوبی به عنوان ماهیت محصول خود را.

11. نادیده گرفتن معیارهای محتوا

بازاریابی محتوا است نه یک باز-و-بسته مورد; همیشه وجود دارد بیشتر به یادگیری از موجود خود را کار می کنند. به ساده وجود دارد چهار معیارهای که توسط آن شما می توانید تجزیه و تحلیل موفقیت یا شکست از مطالب خود را تا کنون – مصرف گذاری منجر به تولید و فروش و درآمد. سپس شما می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن آینده خود را محتوا و یا استراتژی با توجه به این نتایج.

بازاریابی نام تجاری خود را از طریق محتوای آنلاین نیاز نمی شود علم موشک – اگر شما برای مشق شب خود را, راست, کار با سازمان ارتباطات است که می تواند خود را با نام تجاری توجه آن را سزاوار!

آیا می دانید از هر گونه محتوای دیگر بازاریابی gaffes? اگر پس از ترک یک نظر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *