بالا 10 کلید برای ایجاد یک کسب و کار موفق

0 Comments

[ad_1]

ایجاد یک کسب و کار است که هر دو به چالش کشیدن و پاداش است. در آن طول می کشد ایده های بزرگ, منابع, تخصص فنی و بسیاری از کار سخت برای ایجاد یک رونق سرمایه گذاری. شما می توانید افزایش شانس خود را برای موفقیت با در نظر گرفتن 10 مراحل کلیدی.

1. صادقانه خود را ارزیابی نقاط قوت و ضعف. اولین گام خود را در ایجاد یک کسب و کار موفق است که نگاهی به خودتان نگاه کنید. آیا شما قطع به یک کارآفرین است ؟ بسیاری از ما را به خود جلب پر زرق و برق جنبه های مالکیت کسب و کار, اما این کار بسیار سخت است. کارآفرینان موفق کاردان متعهد عینی و قابل اعتماد است. آنها همچنین باید یک نگرش مثبت مهارت های ارتباطی عالی و به شرط دانش فنی برای موفقیت در زمینه انتخاب خود را. مهمتر از کارآفرینان موفق استقامت در طول زمان مشکل بزرگ است.

2. توسعه طرح جامع کسب و کار. یک طرح کسب و کار نقشه راه خود را به سود دهی و موفقیت است. یکی از دلایل اصلی برای کسب و کار جدید شکست ناکافی است برنامه ریزی. یک خوبی درک طرح کسب و کار توصیف چشم انداز شما برای کسب و کار خود را و راه شما را برای رسیدن به آن چشم انداز.

3. ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر. شاید تنها مهم ترین گام شما می توانید به عنوان یک کارآفرین است که به طور موثر خود را در بازار کالا و خدمات است. شما می توانید بهترین محصولات در جهان, اما اگر هیچ کس نمی داند در مورد آنها کسب و کار شما با شکست مواجه خواهد شد!

4. توسعه یک تصویر قوی بسته. تصویر خود را بسته است و تجلی فیزیکی از نام تجاری خود را و شامل سه عنصر: نام کسب و کار, شعار (کسب و کار خود و شعار یا عبارت) و لوگو. تصویر خود را بسته صحبت می کند به چشم انداز شما در حال تلاش برای ایجاد کسب و کار شما.

5. انتخاب مناسب ساختار کسب و کار. یک کسب و کار اداره می شود از طریق انواع مختلفی از ساختارهای حقوقی. یک ساختار مشخص است که به طور کلی برای انتخاب مسئولیت و مالیات دلایل. رایج ترین نوع مالکیت انحصاری مشارکت و شرکت ها. هر ذاتی نقاط قوت و ضعف و شما باید تعیین کنید که ساختار را بهترین کار برای کسب و کار شما.

6. شروع کار کافی سرمایه. بزرگترین دلیل شکست کسب و کار جدید undercapitalization. بسیاری از کارآفرینان شکست خورده اند با به طور بالقوه کسب و کار موفق را به دلیل عدم سرمایه است. هوشمند کارآفرینان مطمئن شوید که آنها باید ذخایر نقدی به شیب را برای فرصت های منحصر به فرد و یا برای یک روز بارانی.

7. یادگیری شبکه به طور موثر. شبکه فعال در فرآیند توسعه پایاپای روابط حرفه ای طراحی شده برای افزایش هر فرد دایره همکاران. شبکه های موثر را افزایش پایه مشتری خود ارتباط خود را با نام تجاری و نشان دادن تخصص خود را به مشتریان بالقوه است. آن را نیز می تواند به شما کمک کند شناسایی آگهی و بهبود شهرت خود را. به دلیل سادگی و سهولت کاربرد شبکه یکی از مقرون به صرفه ترین اشکال بازاریابی برای کسب و کار شما.

8. ارائه محصولات با کیفیت و خدمات است که برای دیدار با نیازهای مشتری. به سادگی اظهار داشت: اگر به شما ارائه یک محصول با کیفیت بالا است که کمک می کند تا مشتریان در رسیدن به اهداف خود شما خیلی بیشتر احتمال دارد به منظور توسعه یک کسب و کار موفق.

9. توسعه یک تیم برنده. آن را بسیار سخت برای ساخت یک کسب و کار موفق خود را. شما در حال رفتن به نیاز به کمک. دو تا از مهم ترین منابع برای این کمک باید از یک حسابدار و یک وکیل است. شما همچنین ممکن است بخواهید برای ایجاد یک هیئت مشورتی برای کمک به شما با فرایند تصمیم گیری.

10. استفاده از تکنولوژی عاقلانه. به عنوان یک کارآفرین مشتاق, شما نیاز به فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید با استفاده از فن آوری به منظور افزایش فروش و کاهش هزینه ها و بهتر برقراری ارتباط با مشتریان. برخی از نمونه هایی از فن آوری است که می تواند در بهبود کیفیت و بهره وری عبارتند از: نرم افزار نرم افزار (به عنوان مثال, حسابداری, مدیریت داده ها), ویدئو کنفرانس (به عنوان مثال جلسات مجازی آموزشی و میزبانی teleseminars ها) و بازاریابی اینترنتی (به عنوان مثال ایمیل, بازاریابی, بازاریابی رسانه های اجتماعی).

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *