بالا 7 نکاتی برای شروع یک کسب و کار جدید

0 Comments

[ad_1]

وجود دارد برخی از بسیار روشن ویژگی های است که افتراق موفق از ناموفق شروع یو پی اس. بنابراین قبل از اینکه شما شروع عملیات شما می خواهید برای چک کردن این 7 نکته:

نکته 1: شروع کسب و کار خود را در صنعت رشد. یکی از بزرگترین اشتباهات کارآفرینان شروع کسب و کار اشتباه در وهله اول. آن را برای تلفن های موبایل ساده اما حق انتخاب کسب و کار در صنعت عامل مهمی است که می تواند و یا شکستن کسب و کار شما.

موفق به جلوگیری از قدیمی صنایع با رشد کم و یا پتانسیل برای رشد است. شما همچنین می خواهید به ماندن از بازار مشخص می شود بیش از حد بسیاری از رقبا و تمایز محصولات ارائه شده است. مطمئن شوید که شما را در درک حاشیه از محصولات است که به شما امکان فروش و دور ماندن از کسانی که با تیغ نازک حاشیه. حاشیه نازک نیاز به فروش بیشتر حجم است که اغلب دشوار است برای شروع به بالا برای رسیدن به.

نکته 2: ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار. نگاهی به یک نگاه سخت در قابلیت های خود را و کار برای به دست آوردن درک کلیدی خود را از رقبا. شما می خواهید برای شروع کسب و کار خود را با محصولات و یا خدمات است که ایستادگی کردن از رقبای.

فکر می کنم در مورد که در آن شما می توانید ایجاد یک مزیت رقابتی می توان قیمت و خدمات به مشتریان از کیفیت محصول و یا عوامل دیگر. سخت تر از آن است که برای رقیب خود به تکرار قدرت خود را بیشتر پایدار مزیت است.

نکته 3: انتخاب یک قدرتمند نام شرکت. برای رشد متمرکز شرکت یک نام خوب است که به سادگی به اندازه کافی خوب نیست. شما نیاز به یک نام بزرگ است که الهام بخش و متمایز شما از رقبای خود است. نام باید کوتاه, روشن, به یاد ماندنی و آسان به طلسم و تلفظ.

شما نیاز به اطمینان حاصل شود که شما از نظر قانونی می تواند با استفاده از نام و بدون متخلف در یکی دیگر از شرکت علامت تجاری. نام باید به نمایش در آمد از طریق داخلی و بین المللی علامت تجاری پایگاه داده. و حیاتی است به امن the.com نام دامنه. مشتریان انتظار دارند که نام شرکت خود را به همان your.com نام دامنه.

نکته 4: ایجاد یک کار طرح کسب و کار. موفق شروع یو پی اس شروع با یک طرح. آن را تنها حس مشترک است. هنگامی که شما توسعه یک طرح به شما داده ام فکر کردم به تمام زمینه های کسب و کار. بسیاری از کارآفرینان احساس ضعف در فکر نوشتن طرح جامع کسب و کار – و آنها معمولا آن را انجام نمی.

بنابراین مگر اینکه شما نیاز به جمع آوری پول از شرکت های سرمایه گذاری و یا درخواست برای وام کسب و کار کوچک نگران نباشید در مورد نوشتن بسیار رسمی طرح کسب و کار. برش از عناصر رسمی و فانتزی زبان و نوشتن عملی “چگونه به” راهنمای کاربر برای راه اندازی خود را. آیا استرس در مورد گرفتن هر کلمه درست است. یک طرح خوب است که نیروهای شما را به فکر می کنم در مورد هر بخش از کسب و کار خود و… قبل از اینکه شما شروع.

نکته 5: شروع با سرمایه کافی. یک کارآفرین معمولا صرفه جویی در پول به اندازه کافی برای شروع کسب و کار خود را اما موفق به در نظر گرفتن هزینه های طول تکیه رشد سال است. بسیاری از اگزوز بودجه فقط در زمان کسب و کار شروع به رشد می کنند. یکی از بزرگترین اشتباهات است که می تواند کسب و کار شما است که با داشتن سرمایه کافی برای سه سال اول شروع کردن.

بسیاری از کارآفرینان فکر می کنم از نظر سود به جای فکر کردن از پول نقد. اما جریان نقدی حیاتی است. شما نیاز به پول نقد و اعتبار نه تنها به باز کردن کسب و کار خود و بلکه به حفظ آن در حالی که آن رشد می کند. همانطور که قبلا مورد بحث با درک شرکت خود را شکستن حتی نقطه, شما می دانم زمانی که به شما امکان ساخت سود.

نکته 6: ساخت یک جامد تیم حرفه ای. شروع موفق-تا رهبران تشخیص دهند که آنها یک متخصص در هر منطقه از کسب و کار خود را. بسیاری از ساخت تخصص رسیدن به تعالی و شامل هزینه های در حال توسعه توسط یک تیم از برون سپاری حرفه ای به جای استخدام آموزش و مدیریت یک تیم از کارکنان.

بالا-پرواز تیم از مشاوران و کارشناسان اغلب می تواند در کسری از هزینه از کارکنان تمام وقت. نگه داشتن در ذهن است که قوی تر از تیم حرفه ای — آنها به کارکنان و یا پیمانکاران – قوی تر از احتمال راه اندازی موفقیت است.

نکته 7: آزمون و اندازه گیری (تقریبا) همه چیز است. اگر شما نمی توانید آن را اندازه گیری شما نمی توانید آن را مدیریت کند. شما می خواهید به اهداف به روشنی تعریف شده برای هر منطقه تابعی از کسب و کار. از این اهداف شما می توانید مجموعه ای خاص و قابل اندازه گیری اهداف عملکرد.

تست باید شروع قبل از اینکه شما همیشه شروع عملیات خود را. این مهم به تجربی اعتبار کسب و کار خود و ایده است. اوایل این تست به خوبی ممکن است مهم خود را انجام. نتیجه را به شما بگویم که آیا مفهوم “رفتن” و یا “هیچ است.” سپس با در نظر گرفتن تست تمام مناطق کلیدی در کسب و کار شما. شما به احتمال زیاد شروع به تست چیزهایی که کار نمی کند در تلاش برای دیدن چگونه آنها ثابت می شود. اما همچنین در نظر گرفتن تست آن چیزهایی است که در حال کار در تلاش برای دیدن اگر شما می توانید حتی بیشتر منجر شود.

پس از این 7 نکته را باید یک تأثیر قوی در موفقیت یا عدم موفقیت خود را در کسب و کار جدید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *