با استفاده از قدرت تخیل خود را به کنار آمدن با مرگ عزیزان

0 Comments

[ad_1]

تخیل مهم تر از دانش است. برای دانش محدود است به همه ما اکنون می دانیم و درک می کنیم در حالی که تخیل پذیرای تمام جهان و تمام وجود تا کنون خواهد بود به دانستن و درک است.

آلبرت انیشتین

تخیل داده شده است یک ادم بیکار و تنبل رپ در فرهنگ غرب است. آن در نظر گرفته شده است به یک اذوقه رسان از توهمات و علمی که به سادگی حداکثر اضطراب و ترس است. هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت. مطمئنا ما می توانید تصور کنید که چیزهای بد اتفاق می افتد. که غیر معمول نیست و ما درو احساسات منفی که با آن. اما آنچه که ما موفق به تشخیص قدرت تخیل برای ایجاد تصاویر است که کمک فوق العاده ای در تطبیق با یک محیط بدون حضور فیزیکی از عزیزان ما.

دوباره فکر می کنم اگر شما قربانی یک مستبد رقم در اوایل زندگی که گفت: در پاسخ به ترس خود “شما اجازه تخیل خود را دریافت بهترین شما.” این است که در حال حاضر یکی از ناخودآگاه باورهای محدود کننده?

معماری اختراعات و اکتشافات و موسیقی شاهکار به معنای واقعی کلمه هر انسانی ایجاد یک محصول در بخشی از تصورات ما. این یک روان علمی است که همه ما با برکت برای استفاده در برخورد با تغییر صحنه از زندگی است. شما باید از این ظرفیت به تجسم و تصویر چگونه شما می خواهید برای مقابله با هر گونه از دست دادن و یا ساخت یک برنامه برای تغییر رفتار است. پس چگونه ما در مورد توسعه تخیل ما برای کمک به ما در مقابله ؟

1. شروع سفر خود را با پیدا کردن همه شما می توانید در مورد چگونه دیگران پرداخته اند با از دست دادن. این می تواند رخ دهد از طریق خواندن کتاب در غم و اندوه توسط افراد حرفه ای و یا افرادی که تجربه از دست دادن شبیه به یکی از شما در حال حاضر تجربه. این به شما برخی از ایده های اساسی برای ساخت و بهبود تصاویر است که شما ترجیح می دهید. اگر شما می دانید کسی که شخصا که با برخورد مشابه از دست دادن با موفقیت مطمئن شوید که به یک بحث طولانی با او/او. سوال در مورد باورهای خود را در مورد مقابله به خوبی و چه به طور خاص به آنها کمک کرد. شما می توانید آنها را تبدیل به مفید تصاویر ؟

2. بیشتر دانش خود به دنبال اطلاعات در مورد چگونه برخی از شناخته شده نویسندگان و درمانگران باید در برخورد با از دست دادن و چگونه آنها نگاه در فرآیند غم و اندوه. افرادی مثل کارل یونگ, C. S. Lewis, توماس مور, گوتاما بودا, Elisabeth Kubler-Ross, J. William Worden و ده ها تن از دیگران می تواند به ارائه بینش و ایده ها به نظر در تصویر ساخت. فراموش نکنید که شامل معنوی قرائت از سنت های معنوی.

3. مجموعه ای فوری هدف قابل دسترسی و ایجاد یک طرح است. شروع کردن با یک هدف خاص برای آینده دقیقه ساعت یا روز. به منظور انجام این کار شما نیاز به شروع به استفاده از تخیل خود را برای ایجاد ذهن تصاویر از دقیقا چه می خواهد انجام دهد برای دریافت از طریق آن دقیقه بعد ساعت یا روز. مطمئن شوید که برای “دیدن” و احساس می کنم نتیجه نهایی شما می خواهید برای رسیدن به و مراحل شما را به گرفتن وجود دارد. شما تصور موفق مقابله. آنچه شما در تصویر خواهد شد در نتیجه تغییرات فیزیولوژیکی در بدن است.

4. به جزئیات بروید. تصویر خود را در حال حرکت در یک روش خاص گفت: چیز خاص و رفتن را از طریق یک رفتار است که کمک خواهد کرد که در برخورد با ناخواسته و اندوه افکار. هشدار به چه چیزی می آید تا از ذهن ناخودآگاه خود را به ظاهر از هیچ جا میآید و در صحنه است. ناخودآگاه خود را عرضه خواهد کرد شما را با ایده های خلاق برای رسیدن به هدف خود را. با دقت گوش دادن به صدای درونی خود را.

5. بر این باورند که استفاده از تخیل خود را بسیار منحصر به فرد خود شفا استراتژی است. آن را به عنوان یک منبع است که همیشه در آماده است. همه شما باید انجام دهید این است که تماس با آن و شروع به ایجاد تصاویر مثبت را در ذهن خود. یک روش است که می تواند حداکثر رساندن نتایج این است که هنگامی که شما تصویر ایجاد شده را احاطه کرده و آن را با یک نور روشن یا الماس درخشان. این روش به حداکثر رساندن احساس شما در حال تلاش برای ایجاد تغییر خلق و خوی. در حال حاضر انتظار می رود گاه به گاه شکست در برابر. این اتفاق می افتد به همه ما است. فقط تا و شروع به آن را دوباره و دوباره.

6. سعی کنید تبادل تصاویر. شما ممکن است تصور کنید که خود را ملاقات دوست خود را با یک دوست قدیمی برای اولین بار و تکان دادن دست. سپس با در نظر گرفتن یک تصویر از دادن به او را/او را در آغوش گرفتن و شنوایی خود گفت: چیزی در مورد چقدر شما عزیزان مراقبت در مورد او/او. چگونه یک مقایسه دیگر از نظر احساسات? آنچه احساس می کند درست است ؟ شاید شما می خواهید برای ایجاد یک تماس در پیشبرد. دوباره تصور کنید که چگونه شما شروع به گفتگو و آنچه مناسب به نظر می رسد می گویند.

7. استفاده از تخیل خود را به عنوان دانشکده برای تمرین های مختلف پاسخ های مقابله ای. خودتان را در مورد علاقه پناهگاه که در آن شما می دانید که شما می توانید استراحت در یک محل بازدید شما در گذشته یک خانواده گرامی حافظه و یا هر آنچه می آورد تا احساس آزادی و آرامش. در حال حاضر انتخاب راه مورد نظر شما برای مقابله با خاص تغییر دهید شما می دانید که می شود ساخته شده است. و کلیدی در اینجا است: نگه داشتن دوباره پخش صحنه است. تکرار بسیار مهم است برای شفا از آنجا که شما در حال راه اندازی یک روال است که شما تبدیل به یک عادت الگوی تفکر و انجام است. از همه مهمتر تکرار تصاویر زنده تأثیرات ناخودآگاه ایجاد باورهای جدید و ایده های است که کمک به تطبیق خود را از دست دادن بزرگ. هنگامی که شما در رسیدن به موفقیت آن را جشن می گیرند و به خودتان بگویید شما می توانید دوباره آن را انجام دهد.

8. در اینجا برخی از پاسخ های مقابله ای را در نظر بگیرید با استفاده از تخیل خلاق خود را. ایجاد تصاویر از یک آهنگ زیبا و چه کلمات حاکی; چالش ترس فکر کردم; درخواست یک دوست نزدیک برای کمک به در کار; ایجاد تاکید و یا دو برای مقابله با اضطراب مداوم; رفتن به جایی که عشق است; تصور گسترش ریه های خود را و اخراج از تنش به عنوان شما با استفاده از عمیق تنفس شکمی برای استراحت; تصور کنید شما با دوست داشتنی ترین فرد است که کمک به شما و گفت: “با تشکر از شما. I love you;” ایجاد یک لیست از تمام پیوند روابط شما هنوز هم و یک لیست دیگر از آن شما نیاز به تقویت و یا تجدید. سپس ساخت تصاویر بصری به عنوان چگونه شما را تقویت خواهد کرد و تجدید.

در نهایت همیشه هشدار به صفر در احساسات خوب تولید شده به عنوان شما خودتان را تطبیق. تبدیل شدن به یک متخصص در مورد آنچه شما احساس در هر لحظه است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *