برقراری ارتباط به حداکثر رساندن نتایج

0 Comments

[ad_1]

همانطور که در تمام تعاملات روزانه مهم است به یاد داشته باشید شما را در صحبت کردن با مردم از پس زمینه های مختلف و تجربیات زندگی. صحبت کردن و گوش دادن موثر بسیار مهم است برای ایجاد یک فضای احترام با دیگران است. احترام به هر کس و تشویق ارتباطات باز می تواند کمک به شما را به یک انگیزه و مشرب کارکنان در حالی که تحت تاثیر قرار دادن همکاران خود.

بهبود ارتباطات + نتایج بهتر

= موفقیت بیشتر

سه نکته مهم تکنیک های ارتباط:

  1. ایجاد ایمنی در گفتگو با تشویق دیگران به شرکت و بیان نگرانی های خود و اهداف.
  2. ایجاد متقابل منظور درک آنچه دیگران نظر ممکن است و قول به ایجاد وضوح در گفتگو.
  3. برقراری ارتباط با احترام به طور فعال گوش دادن به شخص دیگر. به مجموع با توجه به گفتگو و تشویق مشارکت.

ساختمان تفاهم ،

من 22 سال تجربه در کسب و کار مدیریت به من آموخته است که ایجاد تفاهم و احترام به افراد با شخصیت های مختلف و دیدگاه های مختلف ضروری است.

یک هدف اصلی است برای توسعه ارتباط مثبت با ایجاد رابطه دوستانه با دیگران. این است که بخش بزرگی از گرفتن این ایده در سراسر سازنده و مشارکتی شیوه با احترام متقابل.

10 راه برای به حداکثر رساندن نتایج ارتباطات

  1. ارائه روشن و سازگار پیام در مکالمات خود را
  2. مدیریت مشکلات ارتباطی با دانش و آگاهی از مدیریت تعارض
  3. کار شما برای اولین بار. سعی نکنید به تغییر شخص دیگر.
  4. رسیدگی به تمام مکالمات با احترام و شما را دریافت خواهد کرد احترام در بازگشت
  5. ماندن در داخل مرزهای خود و ارزش ها و حفظ عاطفی متعادل در طول درگیری
  6. الهام بخش و انرژی بخش و ایجاد انگیزه در دیگران
  7. به طور فعال گوش دادن.
  8. هرگز شخص دیگر اشتباه
  9. طی یک درگیری پیدا متقابل زمین و سپس حل و فصل موضوع با در نظر گرفتن
  10. نمی شود یک قربانی و یا بازی تبه کار در یک وضعیت متضاد

مفهوم برقراری ارتباط بهترین زمانی که این مهم در نظر گرفته شده است در نهایت به راهنمای بیشتری قدردانی و احترام به دیگران در حالی که به حداکثر رساندن نتیجه گفتگو.

ارتباطات و رهبری جدایی ناپذیر هستند.

توانایی ما برای انرژی, الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در افراد به سطوح بالای عملکرد به طور مستقیم مربوط به توانایی ما برای برقراری ارتباط هست. آماده خود را با مهارت های حل تعارض در هر زمان. با برقراری ارتباط با همدلی و در عین حال با قدرت و دیپلماسی, شما, مدل, ارتباط موثر به همه در اطراف شما و نتایج را با خوشحالی بر خط پایین.

در مورد جنگ:

  • جنگ اجتناب ناپذیر است
  • درگیری های توسعه از آنجا که ما در حال برخورد با زندگی مردم, مشاغل, فرزندان, غرور و افتخار, خود مفهوم نفس و حس ماموریت یا هدف
  • اوایل شاخص های درگیری می تواند به رسمیت شناخته شده
  • وجود استراتژی برای قطعنامه ای که در دسترس هستند و کار
  • اگر چه اجتناب ناپذیر تضاد را می توان به حداقل رسانده منحرف و/یا حل و فصل

درگیری های شاخص:

  • فقیر و بی احترامی ارتباطات
  • فردی به دنبال قدرت
  • نارضایتی سبک مدیریت
  • ضعف رهبری
  • عدم باز بودن
  • تغییر در رهبری
  • خاص زبان بدن
  • اختلافات صرف نظر از موضوع
  • خودداری خبر بد
  • شگفتی
  • قوی اظهارات عمومی
  • پخش اختلافات از طریق رسانه ها
  • درگیری در سیستم ارزش
  • افزایش عدم احترام
  • عدم خلوص در بودجه مشکلات و یا دیگر مسائل حساس
  • فقدان اهداف روشن
  • بدون بحث از پیشرفت نارسایی نسبی به اهداف عدم تعيين سرپرست نسبتا به طور کامل و یا در همه

هنگامی که شما آگاه هستند از آنچه که فرد دیگری را نیاز دارد و یا اگر شما در حال گوش دادن با دقت به پیام دیگر این است که حاکی از درگیری رخ می دهد. این ناخودآگاه رفتار چیزی است که توقف شما را از به حداکثر رساندن نتایج در مکالمات. هنگامی که یک فرد به طور فعال کار می کند در این ارتباط عادات و مهارت های نتایج بهتر و استرس کمتر رخ می دهد در گفتگو روند.

تعارض مخرب است که آن را:

  • طول می کشد توجه به دور از دیگر فعالیت های مهم
  • تضعیف روحیه یا self-concept
  • Polarizes مردم و گروه کاهش همکاری
  • افزایش یا تقویت تفاوت
  • منجر به غیر مسئولانه و مضر در رفتار مانند مبارزه با, نام

تعارض سازنده است که آن را:

  • نتایج در روشن شدن مسائل مهم و مسائل
  • در نتیجه در حل مشکلات
  • شامل مردم در حل و فصل مسائل مهم به آنها
  • تشویق معتبر ارتباطی
  • کمک می کند تا آزادی, احساسات, اضطراب و استرس
  • ایجاد همکاری با پیوستن به مردم برای حل و فصل درگیری
  • افراد کمک می کند تا توسعه درک و مهارت

تکنیک های برای اجتناب از و/یا حل تعارض:

  • دیدار با جنگ سر در
  • تعیین اهداف
  • برنامه ریزی و برقراری ارتباط اغلب
  • صادقانه در مورد نگرانی
  • موافق به مخالف درک سالم اختلاف ایجاد تصمیم گیری بهتر
  • دریافت به نفس فردی از سبک مدیریت
  • اجازه دهید تیم خود را ایجاد کنید; مردم را حمایت از آنچه که آنها کمک به ایجاد
  • آشکارا مورد بحث تفاوت در ارزش
  • به طور مستمر تاکید بر اهمیت پیروی از سیاست
  • برقراری ارتباط صادقانه; اجتناب از بازی “مارپیچ”از نوع بازی
  • ارائه اطلاعات بیشتر و اطلاع از نیاز است
  • توسعه یک سیستم مدیریت صدا

مسری تصمیم مجادلات:

اختلاف معمولا شامل:

  • تغییرات در راه “ما همیشه انجام داده ایم همه چیز”
  • مفاهیم ارزش های بنیادین
  • مشخص بیان طرفداران برای هر طرف
  • عدم امکان سازش
  • شایع شایعات
  • انتخابات هیئت مدیره

حل تعارض:

جستجو برای علل درگیری های ضروری برای موفقیت در حل و فصل مناقشه.

هشت ممکن است علل تعارض عبارتند از:

  1. درگیری با خود
  2. نیاز و یا می خواهد برآورده نشده
  3. ارزش حال آزمایش
  4. برداشت بودن سوال
  5. فرضیات ساخته شده
  6. داشتن حداقل دانش
  7. انتظارات بیش از حد بالا یا خیلی پایین
  8. شخصیت و نژاد یا تفاوت های جنسیتی در حال حاضر

گوش دادن فعال

اذعان احساسات و دیدگاه شخص دیگر. مهربانانه به مردم اجازه می دهد به احساس می کنید آنچه آنها احساس و بحث در مورد نگرانی خود را. این مجموعه به عنوان مثال برای دیگران به گوش و احساسات خود را قبول کند ، به عنوان شما به طور فعال گوش دادن احترام به شخص دیگر به عنوان آنها را بیان ایده های خود را. این نتایج در یک نتیجه بهتر برای گفتگو. درخواست بیشتر “باز” و خلاق پرسش: “چگونه شما می خواهم که فیلم ؟” یک سوال باز است که دعوت طیف گسترده ای از پاسخ. “آیا شما آن را دوست دارم ؟” نشان می دهد فقط “بله” یا “نه” پاسخ و تشویق نمی کند بحث است.

ورزش:

  • گوش دادن با دقت بیشتر و بیشتر responsively
  • توضیح دهید که قصد خود را به دیگران و آشکارا دعوت نظرات خود را
  • تلاش برای بیان خود را بیشتر به وضوح و به طور کامل
  • انتقال انتقادات و شکایات به درخواست و اظهارات مثبت و استفاده از زبان مناسب برای برقراری ارتباط با آنها.
  • جلوگیری از مشاجره های فردی رتبه بندی و یا موقعیت. در حال حاضر یک موقعیت به عنوان منطقی به عنوان امکان پذیر است.
  • جلوگیری از “پیروزی/از دست دادن” اظهارات. دور انداختن این مفهوم است که کسی باید برنده
  • جلوگیری از تغییر ذهن خود را به منظور جلوگیری از جنگ و رسیدن به هماهنگی (مردم خشنود)
  • جلوگیری از اکثریت رای گیری به طور متوسط چانه زنی یا سکه کوه در می رم. این اقدامات منجر نمی شود به اجماع
  • نگه داشتن این نگرش که برگزاری نمایش های مختلف است که هر دو طبیعی و سالم به یک گروه
  • مشخصات اولیه قرارداد به عنوان مظنون است. کشف دلایل اساسی آشکار توافق و اطمینان حاصل کنید که اعضای خواسته موافقت کرد

2004 © Cheryl Vallejos نخست رهبران جامعه

تجدید چاپ این مقالات

شما خوش آمدید برای استفاده از یکی از این مقالات است. فقط مطمئن شوید و شامل “جعبه نویسنده” در زیر:



Cheryl وللجس

نخست رهبران جامعه

www.PrimeLeaders.com

Heping خوب مدیران تبدیل شدن به رهبران بزرگ!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *