تاثیر گذار در بازاریابی سیستم عامل

0 Comments

[ad_1]

بسیاری از بازاریابان در سراسر جهان در جستجوی راه هایی برای ارتباط با مخاطبان خود را در یک راه موثر و بیشتر در راه است. آن's تبدیل شدن به بسیار روشن است که بسیاری از مصرف کنندگان خود اعتماد شرکت کنندگان از مارک های. معنی بزرگ و واقعی قدرت نهفته است با مشتریان به همین دلیل است که برندهای نیاز به انطباق با استراتژی های بازاریابی خود را در جهت آنها را به ایجاد بهتر تجربه برای مخاطبان خود است.

همه ما می دانیم که تاثیر گذار در بازاریابی ایده آهسته اما پیوسته یکی. بر خلاف بازاریابی سنتی بسیاری از شرکت ها و برندها در حال حاضر و یا نیاز به مایل به سرمایه گذاری زمان برای توسعه معتبر و واقعی روابط خود را با تاثیرگذاران. نتایج اندازه گیری در کسب نام تجاری جدید وفاداران و اغلب اندازه گیری با دلار و سنت, اما آن را دشوار است برای به دست آوردن موفقیت بدون اضافی در صندوق عقب آن است. که's چه کسب و کار است که شما نیاز به سرمایه گذاری زمان و پول در بازگشت اگر استراتژی بازاریابی خود را بسیار عالی است, it's یا بیشتری به شما دست آوردن اعتماد و پول بیشتر و یا اگر شما موفق بازاریابی خود را کار نمی کند.

واقعی بازاریابی نیاز به زمان و توجه شما don't نیاز به تمرکز بیشتر در کارهایی مثل مدیریت مبارزات و تاثیر گذار در رابطه اما فقط آن را تماشا کردن. مهم ترین وظایف در حال پیدا کردن افراد مناسب برای کار, نظارت بر مبارزات و اندازه گیری موفقیت یا شکست اما به یاد داشته باشید عدم انگیزه شما برای کار و رانندگی بهتر برای به دست آوردن موفقیت خود را. شما don't نیاز به بسیاری از وقت خود را در انجام این وظایف چندگانه به همین دلیل است که نرم افزار این است که اختراع شده است. اگر حسابداری ابزار صرفه جویی در وقت شما در شمارش پول خود را و فقط می روم شما را به تمرکز بر روی نحوه بالاتر درآمد خود را. این تاثیر گذار در بازاریابی سیستم عامل های کاهش زمان مکیدن وظایف اداری است که منحرف کردن اذهان شما را از رسیدن به اهداف خود و اهداف.

اگر شما جدید به تاثیر گذار در بازاریابی جهانی, این برنامه می تواند به عنوان خود را در مراحل اولیه به آرامی به دست آوردن موفقیت خود را به عنوان یک تاثیر گذار و همچنین به راحتی وظایف خود را در حالی که شروع آنها کمک به شما در ساخت جامد مبارزات بدون سر خود را به صدمه زدن به.

  • Juntae delane راه اندازی کرده است TapFusion در سپتامبر 2015, آن است که یک نرم افزار اتوماسیون آنها لایحه آن را به عنوان یک شرکت راه حل آنها, هدف, ولوو, لگو و فاصله خود را به عنوان مشتری لیست ویژگی های. یک لیست قابل توجه است که در خدمت به عنوان اثبات وب سایت خود را's می بالد در مورد پلت فرم's اثربخشی. خود نرم افزار است و بیشتر شبیه یک تاثیر گذار, بازار برندها و سازمان ها می توانید جستجو از طریق نرم افزار's پایگاه داده عظیم از تاثیرگذاران. و آنهایی که آنها خود را پیدا اثرگذارندهها آنها با آنها کار می کنند به تعریف چه در مبارزات انتخاباتی به نظر می رسد هنگامی که آن را's راه اندازی شد. به محض این که کمپین راه اندازی شد و به صورت زنده در تغذیه از کاربران رسانه های اجتماعی در هر نقطه در جهان, نرم افزار جمع آوری تمام اطلاعات مربوط به تغذیه به آن تجزیه و تحلیل و گزارش گیری موتور. TapFusion فوق العاده کارآمد پلت فرم به کار می کنند اما این است که یک پلت فرم برای سازمان های کوچک و یا کسب و کار. ثبت نام برای نسخه ی نمایشی و یک ایمیل خودکار پاپ تا بر روی ایمیل خود گفت که آنها نیاز به یک سرمایه گذاری از $ 25,000 در هر سه ماهه برای مشتری راه حل های سازمانی. اگر این برای تلفن های موبایل بیش از حد بزرگ به شما این است که راه حل برای شما است. اما اگر بودجه خود را در این دیدار مورد نیاز خود را از $ 25,000 خواهد بود به خوبی به سر برد.
  • Speakr آن است که کمتر از یک پلت فرم نرم افزار, it's یک پلت فرم بیشتر از یک سازمان است که جفت برندها با تاثیرگذاران. اما این به آن معنا نیست که تکنولوژی نیست فکر دوم این نرم افزار وجود دارد هر زمان که آنها در کار خود به مشتریان it's رانندگی عامل, چگونه آن را نشان دهنده آن اثرگذارندهها. شبکه خود را بیش از بیش از 20 ، 000 رسانه های اجتماعی ستاره کسانی که don't تنها به موارد زیر اما کسانی که نشان می دهد سازگار تعامل با مخاطبان وفادار. مخاطب بخشی از نیاز به یکی از Speakr's اثرگذارندهها آنها نیز نیاز به سفرای خود در منطقه مورد علاقه. Speakr ارائه می دهد علامت های تجاری از این فرصت برای اتصال و توسعه محتوای با تعداد زیادی از مردم در یک زمان. Speakr علاقه مند است بالقوه. Speakr نیز برجسته لیست برخی از شرکت های بزرگ و برندهای مانند ورایزون, سونی, فورد, نیسان, دیزنی, مایکروسافت و استودیو یونیورسال آنها فقط تعداد کمی آن را دیده اند و نتایج با استفاده از Speakr پلت فرم.
  • Traackr . بدون عمق تجزیه و تحلیل موتور و شبکه گسترده ای از تاثیرگذاران هیچ تاثیر گذار بازاریابی پلت فرم کامل خواهد بود. Traackr's پلت فرم با تمرکز بر تاثیر گذار در مدیریت ارتباط از آنجا که اکثر شرکت های چند اذعان تاثیر گذار بازاریابی در نقطه فروش توسط اعتماد. آن's تمرکز اصلی در نام تجاری's موفقیت با درآمد “ماندگار نفوذ است.” Traackr اجازه می دهد علامت های تجاری برای تعامل با تاثیرگذاران و مخاطبان خود را که پرورش آشنایی و ساخت اصالت و اعتماد است. HP, فوربس, EMC, اینتل, و Travelocity هستند فقط تعداد کمی از برخی از شرکت های بزرگ که به گسترش رسیدن به خود را با استفاده از Traackr.
  • Revfluence این پلت فرم است که به عنوان “سلف سرویس پلت فرم” آن دسترسی به بیش از 150 ، 000 اثرگذارندهها در سراسر این سیستم عامل رسانه های اجتماعی. آن's مناسب برای سازمان ها و مارک های که ایجاد خود را در خانه و کمپین های بازاریابی. Revfluence جامد تمرکز بر ایجاد واقعی از محتوای خالق همکاری جعبه ابزار پلت فرم ساده سازی روند کار با اثرگذارندهها ابزار ساخته شده در کمک به ایجاد و مدیریت هر قطعه از محتوا و سپس آهنگ هر کمپین's پیشرفت نظارت بر رسیدن به آن و اطمینان از تعامل با مخاطبان است. این پلت فرم است تلاش تغذیه Birchbox درمالوجیکا و Scopely خود به ویژه نام تجاری, لیست, ممکن است این خانواده نام هنوز اما Revfluence کمک می کند تا فشار آنها را به سطح بعدی.
  • NeoReach کوچک راه اندازی آنها به ظاهر در تلاش برای به طور کامل تعریف خود را دارند. آنها توصیف پلت فرم خود را به عنوان یک “سلف سرویس تاثیر گذار در بازاریابی نرم افزار است.” گذشته از آن آنها باید یک پیشنهاد برای “مدیریت کمپین” آنها را طراحی و اجرا می شود کامل مبارزات انتخاباتی به نمایندگی از مشتریان خود را پس از آن مشتریان را فقط هاپ به داشبورد خود را و ببینید اوضاع از مبارزات انتخاباتی خود را ..

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *