تایر بیمه: افسانه ها و حقایق در مورد خطر جاده سیاست

0 Comments

[ad_1]

بیمه–آن را در همه جا. یک بیمه شده می تواند فقط در مورد هر چیزی. در حال لاستیک های سرمایه گذاری یکی از نیاز به مطمئن شویم ؟ تایر بیمه نیز نامیده می شود یک خطر جاده سیاست, جاده, خطر, گارانتی, و یا تایر بازپرداخت طرح به سرعت در حال رشد صنعت در جهان خودرو.

تایر گارانتی برنامه پرداخت کامل یا بخشی برای جایگزینی یا تعمیر آسیب دیده لاستیک و/یا رینگ از “خطرات جاده ها است.” خطرات جاده ها تعریف شده به عنوان گلدان سوراخ, باقی مانده, ناخن, چوب و دیگر مخاطرات موجود در جاده ها است. محدودیت پیاده رو و سنگ دیوار نه خطرات جاده ها است. این تمایز مهم را در نظر بگیرید هنگامی که تصمیم گیری اگر تایر بیمه برای شما مناسب است (بحث بیشتر پیش رو).

تایر برنامه های گذشته برای یک دوره خاص از زمان و سایش تایر آج عمق. برخی از برنامه های گذشته 2-3 سال است. دیگران می توانند 5 سال گذشته یا در 60000 مایل است. برنامه های متعددی آمده با مقدار ثابت از پوشش: 500 دلار در هر سال تا 4 سال است. بسیاری از قراردادهای نیاز به سه سال از دانشکده حقوق به درک. از نظر عمق آج های تایر است که معمولا در نظر گرفته فرسوده (و در نتیجه طرح و باطل) در 2/32 به 3/32 از یک اینچ است.

تفاوت مهم دیگر در نوع از طرح.

تایر طرح بازپرداخت فقط آنها چه می گویند. شما طرح دارنده پرداخت خواهد شد پس از این ادعا مراحل نهایی است–معمولا 2 تا 8 هفته. وجود دارد از جیب هزینه. این برنامه ها اغلب به فروش می رسد جدید نمایندگی خودرو. قیمت ها می تواند طیف وسیعی از $300 به $600 دلار است.

جاده خطر سیاست های عمل به طور مشابه به برنامه بازپرداخت. برخی از تایر ارائه دهندگان خدمات بیمه در همکاری با مرکز تعمیر ممکن است مستقیم-رابطه پرداخت. بنابراین وجود خواهد داشت هیچ هزینه شوند به جز كاربردي deductibles و موارد تحت پوشش نیست در بخشی از یا به طور کامل. این برنامه در درجه اول به فروش می رسد توسط تایر نمایندگی مجاز و فروش و تعمیرگاه. در این محدوده قیمت از $10 به $30 در تایر. آنها همچنین می تواند بر اساس یک درصد از هزینه تایر: معمولا 12 درصد به 15 درصد است.

هر دو نوع از برنامه تعدادی از متغیرهای نیاز به یک ذره بین برای خواندن چاپ خوب است. همچنین بسیاری از نرم افزار-دارای ضمانت نامه پوشش تنها یک درصد از هزینه تایر بر اساس آن پوشیدن.

ادعا و پوشش

بسته به طرح ادعای آغاز شده توسط تعمیرگاه. روند نسبتا صاف, اگر چه وجود دارد می تواند یک تاخیر قابل توجهی از ارائه دهنده برای مجوز. این تاخیر ممکن است یک ساعت یا کل آخر هفته. این به این معنی است که شما باید به “ok” تایر تعویض و پس از آن امیدواریم که آن را مجاز برای مقدار کامل و یا درایو خود را یدکی.

برخی از برنامه های ارائه پوشش ملی یا در میان خود خدمات و یا امکانات از دیگر مراکز تعمیر. ادعای روش متفاوت خواهد بود. دیگران تنها به ارائه پوشش های محلی و یا پوشش در فروش تاسیسات.

محدودیت

تایر بیمه به این معنا نیست که همه چیز پوشش داده شده است. نرم افزار-دارای ضمانت نامه هستند بر اساس ساییدگی و پارگی از تایر. شما ممکن است دریافت 75% و 50% و یا تنها 10 درصد پوشش بسته به نوع آج عمق. شما پرداخت مانده. در حالی که وجود دارد برنامه های که ارائه پوشش کامل حتی این محدودیت ها و یا آنها ممکن است در تضاد با یک مغازه تعمیر سیاست های.

برای مثال بسیاری از برنامه اجازه می دهد تا برای حداکثر 30 دلار به کوه و تعادل یک تایر و حداکثر 15 دلار برای تعمیر تایر. اما ورزش لاستیک اغلب به طور قابل توجهی بالاتر نصب و تنظیم هزینه های–بیش از 50 دلار در هر تایر-و تعمیر تایر قیمت می تواند بیش از $90. نیز وجود دارد که اختلاف در تایر و لبه قیمت خود را که در نهایت ممکن است به تکمیل خدمات مشتری.

اگر چه معمولا یک مسئله نیست با دومی با توجه به بازار رقابتی خدمات مرکز را علامت قیمت ممکن است غیر قابل قبول برای این طرح ارائه دهند. در این مورد مرکز خدمات نیاز به کاهش قیمت و یا به شما خدمات مشتری نیاز به پرداخت تفاوت–و یا در جایی دیگر بروید. این اتفاق نمی افتد!

لبه تعویض و تعمیر

لبه جایگزینی در حال تبدیل شدن کمتر. با هزینه های بالای چرخ آلومینیومی و چرخ بسته تایر بیمه باید تصمیم گرفتند آنها را تعمیر. تعمیر خواهد شود و اگر لبه ندارد air. این بدان معنی است که حتی اگر لبه منحرف است–به اندازه کافی به علت لرزش و حتی زودرس سایش تایر–آنها نمی خواهد آن را تعویض کنید. بلکه آنها ارسال خواهد شد آن را صاف و تعمیر.

رینگ جایگزین تنها در صورتی که آسیب بسیار گسترده است که تایر جدید وقتی که نصب شده بر روی لبه نگه نمی air. اما حتی در این مورد به خصوص اگر آن را گران, ورزش, چرخ, آنها هنوز هم ممکن است تلاش برای آن را تعمیر.

تعمیر رینگ یک گزینه بد است. در حالی که برخی از لبه تعمیر قابل قبول است بد منحرف و یا آسیب دیده رینگ به هیچ وجه تا کنون بود.

صف بندی

اگر یک ماشین بازدید یک جاده خطر به اندازه کافی سخت مانند یک گلدان سوراخ آن را عاقلانه به تراز بررسی می شود. جاده خطر سیاست و تایر بازپرداخت برنامه را پوشش نمی دهد و صف بندی. خدمات مشتری را مجبور به پرداخت برای این روش.

جاده خطر حفاظت مثبت

شامل برخی از برنامه های تایر چرخش چرخ متعادل و پوشش در سراسر کشور.

اسطوره

آیا من می توانم پاپ هر 4 لاستیک و جدید مجموعه ای از لاستیک ؟

شما می توانید سعی کنید. اما این نوع ادعا می کنند باعث خواهد شد تعدادی از پرچم های قرمز با شرکت بیمه. دارنده سیاست به احتمال زیاد خواهد شد از ارسال کنندگان و/یا نیاز به عکس. همچنین شما می خواهد یک زمان دشوار و توضیح داد که چگونه یک “جاده خطر” ناشی از هر 4 تایر پاپ.

جدید لاستیک با گارانتی می آیند.

لاستیک جدید را با گارانتی آمده توسط تولید کننده تایر (Michelin, یوکوهاما گودیر و…) اما نه یک خطر جاده گارانتی. گارانتی توسط تایر تولید کننده را پوشش می دهد تنها نقص در طرز کار. تایر جدید ضمانت نامه پوشش نمی دهد و سوراخ و یا خسارت از منابع خارجی. این است که چرا “جاده خطر” حفاظت است تحت فشار قرار دادند.

لاستیک های جدید به ندرت معیوب. اگر یک مشکل وجود دارد آن است که معمولا متوجه شده که متعادل کننده تایر. و یا وجود دارد drivability نگرانی از قبیل لرزش و یا سر و صدا. در صورت وجود نقص آن را به طور کلی گرفتار حق دور و تایر عوض میکنه.

آن را بسیار ارزان; آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال درسته ؟

در واقع کارشناسان موافق نیستم با این بیانیه است.

اقتصاد تایر ضمانت

مقاله ای از واشنگتن پست توسط ترنس o’hara توضیح می دهد که اقتصاد ایران پس از تمدید ضمانت نامه و خرید طرح حفاظت به طور کلی. آن را کاملا مناسب برای جاده خطر ضمانت. او می نویسد:

تصمیم به خرید یک ضمانت نامه…مخالف توصیه های اقتصاددانان طرفداران مصرف کننده و کیفیت محصول کارشناسان که همه هشدار می دهند که قصد دارد به ندرت به نفع مصرف کنندگان و تقریبا همیشه یک اتلاف پول است.

‘[Extended warranties or purchase protection plans] هیچ منطقی حس اقتصاددان دانشگاه هاروارد دیوید کاتلر گفت. ‘ضمنی احتمال [of having an issue with the product] به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر از خطر است که شما نمی توانید به استطاعت آن را تعمیر و یا جایگزین کردن آن. اگر شما در حال خرید یک $400 مورد برای قریب به اتفاق تعدادی از مصرف کنندگان که سطح هزینه های یک خطر نیست, شما نیاز به مطمئن شویم که تحت هیچ شرایطی.’

در جاده خطر ضمانت اتلاف پول است. آیا مطمئن شویم که شما می توانید استطاعت به جای.

بازی اعداد و باریک شانس

مانند همه بیمه تایر طرح بیمه یک بازی اعداد است. این یک بازی است که شما باید 98% احتمال از دست دادن. خودی آمار نشان می دهد که درصد مطالبات پرداخت شده توسط ارائه دهندگان خدمات است که به عنوان کم 2 درصد.

محدودیت

یکی دیگر از جالب توجه این است که بسیاری از تایر آسیب ناشی از محدودیت. جلوگیری از آسیب های تحت پوشش, تحت, ترین جاده خطر سیاست. بالا گرانیت محدودیت هایی با لبه های تیز برش از طریق ده ها هزار نفر از لاستیک در هر سال است.

شما نمی خواهد متوجه

بسیاری از مردم حتی متوجه نیست تایر آسیب. دیگر برای دیدن اگر لاستیک در حال برگزاری هوایی که “واقعا” به نظر می رسد در لاستیک ؟ لاستیک را به عنوان یک میزبان کامل از تأثیرات خارجی است که باعث حباب برش و gouges. با وجود خطرات بالقوه آسیب دیده لاستیک آسیب اغلب ترجمه نمی کند به هر قابل توجه drivability موضوع است. نکته این است که اگر شما متوجه هر گونه تایر آسیب شما نمی توانید بهره مندی از پوشش.

تحقیقات نشان می دهد

کسانی که در مورد مزایای یک خطر جاده سیاست واقعی مردمی در این صنعت که به نفع ایستاده از فروش. آنها استدلال می کنند که آن را بسیار ارزان–تنها 10 دلار به 20 دلار در هر تایر. حتی پس از چهار لاستیک که 80 دلار بر اساس “امکان” به “شانس” از آسیب رساندن به یک تایر است که با تعمیر/جایگزینی پروتکل های مورد نیاز.

بیمه خودرو

اگر یک لبه و تایر دچار آسیب قابل توجهی آن را بسیار به احتمال زیاد است که مشکلات دیگر منجر شده و همچنین. برای اولین بار است که این خودرو ممکن است jarred خارج از محور باشد. ثانیا توپی بلبرینگ جلویی قطعات: کراوات میله دوک مفاصل توپ و انواع دیگر قطعات ممکن است خسارات. در این مورد, بیمه اتومبیل است که شما در حال حاضر پرداخت برای پرداخت برای همه چیز–با نام تجاری جدید.

رایگان خطر جاده ضمانت

بسیاری از لاستیک با جاده خطر ضمانت رایگان. به عبارت دیگر در تلاش برای امن خرده فروشان بسیاری از توزیع کنندگان تایر ارائه خدمات رایگان مراکز جاده خطر بیمه. برخی از مغازه ها عبور از این به خود تایر مشتریان دیگران آنها را به فروش برساند. بپرسید اگر تایر “می آید” با خطر جاده سیاست حفاظت از. اگر نه که درخواست یکی بود ارائه بدون هیچ هزینه اضافی. آن را به ارزش یک شات.

همچنین برخی از تولید کنندگان خودرو ارائه خطر جاده ضمانت رایگان برای 12 ماه یا 12000 مایل است. اگر شما خرید یک ماشین جدید و یا حتی استفاده از آنها بخواهید که فروشنده ارائه یک تعریف خطر جاده سیاست (بعد از این همه wheeling و خرید و فروش انجام شده است البته) و فقط قبل از اینکه شما متعهد.

بهترین جاده خطر سیاست ؟

پول در خود را حساب بانکی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *