تبلیغات و مشهور

0 Comments

[ad_1]

آن استفاده می شود تابو برای ستاره های سینما به انجام تبلیغات برای محصولات در ایالات متحده است. ما هرگز استفاده می شود برای دیدن ما ستاره فیلم های مورد علاقه در تبلیغات برای Frosted Flakes. کاترین زتا جونز به تازگی شکست این ناگفته قانون با ظاهر شدن در یک سری از T-Mobile تبلیغات. در حالی که آن است که هر کسی حق چگونه آنها می خواهند به پول من می توانم درک چرا ستاره های سینما سعی کنید برای جلوگیری از درگیر شدن در تبلیغات برای محصولات یا خدمات. موسسه خیریه تبلیغات یک چیز است. بسیاری از ستاره های فیلم انجام تبلیغات و اطلاعیه های خدمات عمومی برای موسسات خیریه. اما هاوکینگ محصولات Madison Avenue ممکن است یک ایده خوب برای ستاره های فیلم. می توان آن را دشوار است به بازی جدی پلیس نقش در جدیدترین فیلم زمانی که شما به عنوان شناخته شده کره بادام زمینی از تلویزیون است. در کوتاه, ستاره فیلم و تبلیغات فقط مخلوط نکنید.

گهگاه مشهور موفقیت با فروش محصولات می کند بستگی به محصول. جورج فورمن در حال حاضر فقط به عنوان به خوبی شناخته شده برای کوره خود را به عنوان او به عنوان یک قهرمان بوکس. من حدس می زنم سوال این است که آیا این کوره را مدیر موفق و یا مباشر را به کوره موفق ؟ جورج فورمن یک بوکسور حرفه ای اما او تا به حال انجام یک سری از تبلیغات برای صدا خفه کن مغازه ها و دیگر محصولات قبل از کوره. شاید جورج آنقدر دوست داشتنی است که ترکیبی از یک دوست داشتنی و یک محصول هر کس می خواهد مانند طلا. این به نظر می رسد منطقی ترین توضیح برای مباشر موفقیت. چه در مورد دیگر مشهور ؟

چرا کار می کند هنگامی که آن را کار می کند ؟

تصویر عمومی مهم در تبلیغات است. اگر تصویر عمومی بود مهم نیست سپس مک دونالد را لغو قرارداد خود را با کوبه برایانت پس از کوبه شد متهم تجاوز به عنف در اتهامات عنوان شده علیه. اگر چه او هرگز محکوم او هنوز هم از دست همه تایید معاملات با مک دونالد و دیگر شرکت ها. بنابراین یک سوال مهم: آیا ما خرید این محصول و یا مشهور است ؟ وجود دارد یک پاسخ ساده. صرف نظر از تبادل توسط مشاهیر محصولات عام تنها زنده ماندن برای یک زمان کوتاه است. موفق تلویزیون را نشان می دهد یک مثال خوب از این نظریه. جف Foxworthy یکی از موفق ترین کمدین در تاریخ است و او دوست خوبی مشهور است. اما خود تلویزیون طنزهای جف Foxworthy نشان می دهد شکست خورده وحشتناکی. Foxworthy بود نه منفی تحت تاثیر شکست خود را به دلیل طنزهای او در ادامه به شروع بسیار موفق نشان دادن تنوع یقه آبی تلویزیون. اما به عنوان شما می توانید با دیدن تبلیغات دو طرفه. مشهور نیاز به برخی از اعتبار در چشم حامیان و مشتریان است. همچنین از همه مهمتر محصول نیاز به کیفیت بالا و همچنین.

در بهتر نمونه هایی از افراد مشهور در تبلیغات استفاده می شود صرفا برای نوسان انتخاب مصرف کننده است که جنگ بین کولا غول. پپسی شهرت در تلاش برای هدف قرار دادن جمعیت جوان توسط این برنامه شامل چنین مشهور به مایکل جکسون و مدونا در حالی که کوکا کولا برجسته مشهور چنین به عنوان مایکل جردن و التون جان. پپسی می خواستم شهرت خود را به عنوان جالبترین چیز جدید در حالی که کک رفت و با خانواده سالم روش. در این مرحله تحقیقات نشان داده است که پپسی معمولا تا تاپ در کولا جنگ. اما تا زمانی که وجود دارد افراد به استخدام وجود دارد و همیشه افراد مشهور در تبلیغات.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *