تجزیه و تحلیل SWOT

0 Comments

[ad_1]

چه تحلیل SWOT?

– SWOT (نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید) یک ابزار مورد استفاده برای ارائه یک کل و یا دقیق عکس فوری از یک شرکت سلامت. فکر می کنم خود SWOT به عنوان یک tune-up است که هر کسب و کار نیاز به صورت دوره ای برای تشخیص و رفع آنچه را کمی فرسوده چه در آستانه شکستن و یا آنچه در حال حاضر شکسته و نیاز به جایگزینی–به طوری که شما می توانید نگه داشتن کسب و کار زمزمه-حتی بهتر از آن در گذشته است.

– SWOT ارائه می دهد حرفه ای مدیران موثر evaluative روش برای کمک به فرایند تصمیم گیری.

– آن را نمی تواند پیدا کردن راه حل برای شما, اما آن را به اطمینان حاصل شود که مسائل عبارتند از: شناسایی, طبقه بندی و اولویت بندی به وضوح نشان از مشکل در نظر کلید مسائل اساسی. تصمیم گیرندگان سپس می توانید ببینید ،

– این چهار بخش رویکرد به تجزیه و تحلیل یک شرکت به طور کلی استراتژی یا استراتژی کسب و کار خود واحد است. تمام چهار جنبه باید در نظر گرفته برای اجرای محدوده طرح عمل.

چرا استفاده از تحلیل SWOT?

در هر کسب و کار ضروری است که کسب و کار خود را بدترین منتقد. تحلیل SWOT, نیروهای, هدف, تحلیل یک شرکت موقعیت از طریق رقبای خود و بازار است. همزمان موثر SWOT تجزیه و تحلیل خواهد شد کمک به تعیین که در آن مناطق یک شرکت موفق است, اجازه می دهد آن را به تخصیص منابع در چنین راهی که برای حفظ هر گونه غالب آن در موقعیت ممکن است.

تجزیه و تحلیل SWOT یک راه بسیار موثر برای شناسایی نقاط قوت و ضعف و بررسی فرصت ها و تهدیدات شما. انجام یک تجزیه و تحلیل با استفاده از SWOT چارچوب کمک خواهد کرد که شما را به تمرکز فعالیت های خود را به مناطق که در آن شما و جایی که بزرگترین فرصت ها دروغ است.

چرا زحمت به SWOT?

اقتصاد بدبو است. پس چرا زمان را به شرکت خود را بر سر انجام یک تجزیه و تحلیل SWOT که خیلی خارج از کنترل خود را? شکی نیست که در زمان رکود این است که تأثیر برخی از کسب و کار بیشتر traumatically از دیگران و بسیاری از ناامید کننده نتایج کسب و کار می تواند در درجه اول در کلی آب و هوای اقتصادی. اما به اطراف نگاه کنید. درصد بالایی از ایالات متحده کسب و کار بازمانده درد و بسیاری از آنها حتی پر رونق است. در طول افسرده بار اقتصادی هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از برندگان–که به طور معمول برنده نه چسبیده با گذشته خود بازی قصد دارد–اما نه با تمرکز بر روی برخی از چیز جدید(s) که تحت کنترل خود را.

پایه تجزیه و تحلیل SWOT

شما می توانید توسعه پایه تجزیه و تحلیل در یک جلسه طوفان مغزی با اعضای خود شرکت و یا توسط خودتان اگر شما یک فرد فروشگاه. کسب و کار مدیریت امروز مشخص می شود مسائل پیچیده و مداوم تغییر دهید. اغلب مربوط به تصمیمات و اقدامات مشخص در تلاش برای درک پیچیدگی مسائل درگیر به طوری که یک تصمیم مناسب را می توان ساخته شده است. در حالی که این نوع از اعمال تصمیم گیری است نه یک علم دقیق و تجزیه و تحلیل SWOT در سطح بین المللی شناخته شده به عنوان یک روش درک مسائل آن درگیر هستند. در انجام این کار ایده ها می تواند به اشتراک گذاشته شده بین مدیران و حتی یکپارچه را به یک تصویر گسترده تر و پس از آن برای تجزیه و تحلیل.

با استفاده از تحلیل SWOT برای کمک به شما و تیم خود را در رسیدن به بهترین راه حل توسط:

– کمک به تصمیم گیرندگان به اشتراک گذاری و مقایسه ایده ها

– آوردن در مورد روشن تر هدف مشترک و درک درستی از عوامل موفقیت

– سازماندهی عوامل مهم مربوط به موفقیت و شکست در کسب و کار جهانی.

– تجزیه و تحلیل مسائل که منجر به شکست در گذشته

– ارائه خطی به فرایند تصمیم گیری اجازه می دهد ایده های پیچیده ارائه می شود به طور سیستماتیک.

چگونه تجزیه و تحلیل SWOT کار می کند ؟

– استراتژی است که نگاهی به عملکرد فعلی سازمان (نقاط قوت و نقاط ضعف) و عوامل محیط خارجی (فرصت ها و تهدیدات) که ممکن است بر سازمان های آینده.

– هنگامی که این ویژگی برای هر بخش شناسایی شده اند ممکن است برای تعیین نقطه تعادل است. در نهایت نقاط تعادل در مقابل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها در مقابل تهدیدات می توان رسم با هم.

– برای مثال یک بخش فناوری اطلاعات نیاز به تعیین نقاط قوت و ضعف آن مردم و آن فن آوری است. همچنین نیاز به مطمئن شوید که آن را استراتژی مکمل شرکت اهداف کسب و کار. رئیس گروه نیاز به بپرسید: آیا هر یک از کارکنان ، چه آنها خوب نیست ،

– رهبران پروژه نیز باید با در نظر گرفتن فرصت ها و تهدیدات-و یا مشتریان و رقبا است. چقدر جذاب است که بازار و یا جهت آنها با توجه به? چه سهم بازار خود و ساختار هزینه?

– به یک نگاه بهتر در تصویر بزرگ را در نظر بگیرید هر دو داخلی و خارجی نیروهای زمانی که کشف فرصت ها و تهدیدات است.

تجزیه و تحلیل داخلی:

بررسی قابلیت های خود سازمان است. این را می توان با تجزیه و تحلیل سازمان خود نقاط قوت و ضعف است.

تجزیه و تحلیل خارجی:

نگاهی به نکات اصلی در محیط زیست تجزیه و تحلیل و شناسایی این نقاط که باعث ایجاد فرصت برای سازمان شما و کسانی که تهدیدی یا موانع به عملکرد.

نکات کلیدی: هنگامی که تجزیه و تحلیل SWOT کامل شده را علامت هر نقطه با زیر:

– چیزهایی که باید فورا.

– چیزهایی که می تواند به کار گرفته شده در حال حاضر.

– چیزهایی که باید تحقیق بیشتر است.

– چیزهایی که باید برای آینده برنامه ریزی شده.

– در حال حاضر که هر نقطه شده است, اولویت بندی, مجموعه اکشن نقطه برای هر و اختصاص آن به شخص اضافه کردن یک مهلت.

– اگر چه تجزیه و تحلیل SWOT به شما کمک در شناسایی مسائل مربوط به این طرح اقدام خواهد شد اطمینان حاصل شود که چیزی است که انجام می شود در مورد هر یک. با مسائل پیچیده بیشتر جلسه طوفان مغزی ممکن است انجام شود به تجزیه و تحلیل آن بیشتر و تصمیم بگیرید که چه عمل را.

– SWOT تجزیه و تحلیل نتایج باید بررسی شود هر چند ماه برای تعیین اگر چیزی تغییر کرده است و آنچه به دست آمده است.

– این “Brainstorm” استفاده می شود زمانی که راه اندازی یک پروژه جدید و یا سازمان کار می کند بهترین در گروه های کوچک تر از یک SWOT جلسه می توان به طور موثر مورد استفاده در فرایند تحول زمانی که شرکت کنندگان در یک گروه کوچک از مدیران.

– مشاهدات تولید شده توسط شرکت کنندگان نباید شامل هیچ شگفتی بزرگ به سازمان و هماهنگ کننده برنامه و مدیران سازمان است.

– می توان آن را در یک کنفرانس که در آن شرکت کنندگان از مکان های مختلف و سازمان ها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *