حفاری by Willem De Kooning

0 Comments

[ad_1]

در این گالری از موسسه هنر شیکاگو آویزان نقاشی “حفاری” by Willem De Kooning. نقاشی انجام شد و در سال 1950 الهام گرفته شده بود از یک Neorealist فیلم “تلخ و شیرین” که در آن یک زن مشغول به کار بود در این زمینه.

در این نقاشی یکی است بلافاصله آگاه از اضطراب و تنش احساس کار می کنند. یکی از این عناصر است که آشنایی خود را به این شدت تکه تکه شدن جسم در طول کار. هر چند De Kooning الهام گرفته شده بود توسط یک زن مشغول به کار در این زمینه برای این قطعه وجود دارد ظاهری هیچ تصویر و یا حتی پیشنهاد یک زن در نقاشی به صورت نقطه ای در این قطعه به نظر نمی رسد واقعا به حساب زن و یا حتی تصویر او و یا وجود دارد قطعا نوعی از تصویر او در حال حاضر در کار حتی بیشتر مطرح است.

به جای داشتن یک نقاشی از یک زن مشغول به کار در این زمینه شما باید در اینجا یک بوم با تیز دندانه دار تصاویر نفوذ در فضا است که با آغشته کم بخشد کرم رنگ. تمام تصاویر را بر روی بوم برش در سیاه و سفید که حساب خود را برای تشکیل و سپس به عنوان شما را در سراسر سطح بوم شما دیدن رنگ های دیگر در این تصاویر اما همه در مقادیر کوچک به طوری که به دور از خطی وجود اشکال بر روی بوم.

شکست قطعه است و آن فقدان هر گونه اشکال اساسی و یا تصاویر است که حتی از راه دور نشان می دهد یک زن و یا هر نوع “حفاری”. اگر بیننده می خواهد به تصور کنید که یک زن و یا هر شکل انسان در نقاشی این است که او حق است اما در جستجوی سطح بوم این عناصر آشکار نیست.

موفقیت این قطعه توانایی خود را به شما در حفظ و بر روی آن متمرکز بدون واقعا دانستن آنچه در جریان است. وجود دارد در یکی از این روز است که می تواند به شما بگویم که چه قطعه ای است در مورد و یا برای که ماده حتی به صورت امر آشکار معنی به کار هنری ندارند. شرایط در اینجا می تواند بسیار گمراه کننده است و می تواند یک نقطه شروع برای برخی دیگر به طور کامل ایده که هنرمند ممکن است در ذهن. برای نقاشی به کار بدون توجه به آنچه سبک آن در است برای برقراری ارتباط به آن بیننده را به آنچه در آن است در مورد. یکی قطعا نمی خواهد به دست آوردن یک کتاب در زندگی موتزارت و پیدا است که نویسنده نوشتن است در پخت و پز چینی!

همه در همه, یکی نمی توانم بگویم که هیچ چیز در این نقاشی وجود دارد این است که عمل در طول قطعه و تیز سیاه و سفید-صف تصاویر عمل به عنوان یک کاتالیزور برای حرکت در این کار معروف از هنر است.

Stephen F. Condren ~ هنرمند

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *