خلاصه کتاب: جدید روانی-سایبرنتیک – علم خود را بهبود توسط Dr Maxwell Maltz

0 Comments

[ad_1]

در هر حرفه ای افراد وجود دارد که اکسل و می توانید مسئولیت رسیدگی به فشار. شما ببینید این همه زمان ها در فوتبال کسب و کار و عرصه سیاسی. چه چیزی باعث می شود برخی از مردم اکسل تحت فشار و دیگران برابر ؟ می تواند عملکرد عالی تحت هیچ شرایطی توان در تقاضا ؟

چرا این مهم است ؟

من همیشه می خواهم به این سوال را بپرسید که اگر من نشسته در کفش خود را. من نمی خواهید به اتلاف وقت خود را. آیا می دانید افرادی که استعداد? وجود افراد با استعداد در همه زمینه های زندگی, پس چرا از آن است که تا چند در واقع تبدیل شدن به موفق ؟ استعداد کافی نیست. بدون کار سخت و هوشمند اخلاق و اختصاصی تمرکز, موفقیت زودگذر خواهد بود. روانی-سایبرنتیک را به ما نشان می دهد چگونه به استفاده گسترده ما ذهن خودآگاه زیر برای کمک به ما در تلاش ما برای موفقیت معنی و شادی.

روانی-سایبرنتیک تقسیم شده است 16 فصل از اطلاعات بسیار عالی. به خاطر من خواهد شد مشخصات این 3 takeaways کلیدی که با من طنین انداز. تمام نقاط ما را در مورد چت حول نقطه زیر. ذهن خودآگاه می تواند روند حدود 40 بیت در هر ثانیه در حالی که ذهن ناخودآگاه می تواند روند 40 میلیون بیت در هر ثانیه است. درک این تفاوت و برنامه نویسی ناخودآگاه ذهن کمک خواهد کرد ما در تلاش ما برای موفقیت معنی و شادی.

1. Self-Image – این شماره یک کلید موفقیت یا شکست است. موقعیت فعلی خود را در زندگی در حال حاضر است که دقیقا متناسب با تصویر خود را و یا خود مفهوم است. چه صدای کمی در داخل سر خود را گفت ؟ غذای آماده کلیدی در اینجا این است که برای تبدیل منتقد درونی خود به خود درونی مربی. کنترل و قالب تصویر خود را پایه و اساس این کتاب است. تونی رابینز یک برنامه بسیار عالی است که ناخن این نقطه خانه است. اگر شما بررسی عالی بخشی از زندگی خود را, شما را پیدا خواهد کرد که شما نسخه قابل چاپ آبی (BP) برابر است با زندگی خود را وضعیت (LC). به همین ترتیب که در آن وجود دارد مسائل را در زندگی خود BP برابر است با زندگی بیماری است. کلیدی در اینجا این است که واقعا درک و سوال خود را آبی چاپ و تصمیم می گیرید اگر شما نیاز به بهبود وضعیت زندگی و یا تغییر نسخه قابل چاپ آبی.

2. اتوماتیک مکانیسم موفقیت یا شکست اتوماتیک مکانیزم – مغز خود را به عنوان یک سیستم هدایت نسبت به چیزهایی که شما تمرکز توجه خود را بر روی. این است که شناخته شده به عنوان جزئی لبه رفتار است. چیزهایی که شما انجام دهید و تمرکز روزانه در حال رانندگی شما به سمت مقصد. آیا می دانید که در آن است که مقصد است ؟ اگر نه, سپس شما نیاز به صرف وقت برای آن را کشف کردن در غیر این صورت شما تبدیل خواهد شد بخشی از فرد دیگری برنامه ریزی برای زندگی خود را. اتوماتیک موفقیت/شکست مکانیسم است که مانند یک اژدر که جذب است به مقصد آن است. هدایت بخشی از اژدر دیکته شده از طریق تصویر خود را. خود تخریب از درون اتفاق می افتد. مطبوع و عادت و خارج را تحت تاثیر قرار چگونه تصویر خود را تولیدات است. اگر شما مطرح شد گفت شما هیچ چیز و موفق در همه چیز و سپس تصویر خود را خواهد آن را اثبات کند. در صورتی که انگیزه شما را به انجام بهتر و شما آن را باور نمی کنید و سپس شما موفق خواهد شد. به همین ترتیب اگر شما نوشیدنی سرد کمک و سپس شما یک زندگی از ناخشنودی.

3. مطبوع و تمرکز و تخیل – شما می توانید وضعیت خود را به انجام در هر وضعیت. جزء کلیدی است برای تمرکز و فیزیولوژی خود را تغییر دهید. آنتونی رابینز با استفاده از ورد برای انجام این کار. یک طلسم است که یک بدن تغییر دولت همراه با یک تاکید است. ورد قوی تر از تصدیق چون شما درگیر شدن تمام بدن خود را. فکر می کنم این یک عادت و یا مراسم قبل از شما انجام کاری. جک نیکلاس بزرگ گلف باز, تا به حال مراسم قبل از هر نوسان است. آنها تجزیه و تحلیل او و گرگ نورمن و متوجه شد که زمان جک نیکلاس در زمان قبل از هر نوسان بود دقیقا همان بدون در نظر گرفتن اگر او بالا یا پایین در این مسابقات است. گرگ نورمن از سوی دیگر در زمان دیگر هنگامی که او برنده شد و به عنوان او شروع به سقوط خود را قبل از نوسان روال کوتاه. این فروپاشی روانی و از دست دادن تمرکز و در نتیجه از دست دادن گرگ نورمن. تخیل یکی از قدرتمند ترین مهارت های ما به عنوان انسان است. بزرگ ترین متفکران در تاریخ به اعتبار به تخیل بیش از IQ است. اینشتین با استفاده از تخیل زنده و رویاهای به کشف نظریه نسبیت.

روانی-سایبرنتیک عالی کار است که باید مورد بررسی قرار گرفت. قادر به ماشه موفقیت در تقاضا از طریق تمرکز و کنترل خود را از تصویر خود یک مفهوم جذاب. ذهن ناخودآگاه می تواند برنامه ریزی شده برای کمک به شما در تهیه یک باور نکردنی زندگی است.

من امیدوارم که شما پیدا کرده اند این خلاصه ای مفید است. کلید هر گونه ایده جدید به کار آن را در زندگی روزمره خود تا زمانی که این عادت می شود. عادات فرم در عنوان کمی تا 21 روز است. یکی از چیزهایی که شما می توانید به دور از این کتاب این است که قدرت تمرکز. من تصمیم به این دلیل شما می توانید شروع به استفاده از یک ورزش ساده به نام انیشتین انحراف مته. این ساخت در سطح خود را از تمرکز و به شما اجازه می دهد به کارشناسی کارشناسی ارشد تکنیک های مطرح شده در این کتاب است. ساده دانلود اینشتین انحراف مته از successprogress.com برای به دست آوردن مزایای افزایش تمرکز.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *