خودپنداره و موفقیت در فروش

0 Comments

[ad_1]

من در همه جا برای دشمن به شمال و جنوب و شرق و غرب و…در نهایت من در بر داشت که دشمن در-یک-من!” – ویلی جولی

انسان در آینه خود مفهوم است مانند نگاه به یک آینه و دیدن تصویر (درونی-تصویر) که در نهایت آشکار در جهان مادی است. کلید موفقیت خود را از فروش و یا دلیل برای شکست شما مرد است یا زن در آینه! راه شما خودتان را کنترل تمام زندگی خود را. برای مثال در جهان از فروش شما هرگز نمی توانید کسب درآمد بیشتر در بازار از شما خودتان کسب درآمد از درون. برای کسب درآمد بیشتر شما باید اول خودتان را ببینید و درآمد بیشتر. شما می توانید می گویند; آنچه می بینید آیا آنچه کسب می کنید!

نیمه خالی و یا نیمه پر است ؟ از طریق مراجعه به انگیزه و فروش بخش در کتابفروشی غالبا به من آموخته است که در حال توسعه یک سالم اعتماد به نفس کلید موفقیت در فروش. با این حال, این است که اغلب یک مبارزه است ما در اين جهان منفی. اکثر مردم ضرب المثلی در جام حذفی به نیمه خالی به جای نیمه پر. آنها آموزش دیده اند به بدترین از دوران کودکی است. پیشنهاد من این که شما شروع به دیدن خود را به عنوان یک برنده بزرگ در فروش!

شش اصول فروش وجود دارد اصول شش از فروش. تقویت تصویر خود را در هر منطقه از فروش منجر به افزایش حجم فروش بدون توجه به آنچه شما فروش. در اینجا شش fundamentals:

1. نیاز به تجزیه و تحلیل

2. ارائه

3. بسته شدن

4. ارجاع

5. پیگیری

6. اکتشاف

یک راه برای ایجاد اعتماد به نفس خود را به مثبت صحبت می کنند. برای مثال شما می توانید می گویند و بیش; من مثل خودم. اگر این برای تلفن های موبایل احمقانه به برخی از, در عرصه کاربردی علوم رفتاری این است که به نام مثبت با خود صحبت کنید. گفت: من خودم بارها و بارها تحت تاثیر قرار کلمات شما در حال صحبت کردن به ذهن ناخودآگاه خود را. ناخودآگاه معتقد است آنچه به شما می گویند در مورد خود (مثبت یا منفی); از این رو اعتماد به نفس افزایش یافته است. همانطور که شما شروع به دیدن خود را به عنوان یک برنده بزرگ در فروش از طریق توسعه سالم خود مفهوم درآمد خود را ملزم به رفتن. این است همه چیز در مورد این مرد در آینه!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *