درخت زندگی قسمت 5: غیر خطی داستان سرایی و Hegelian دیالکتیک

0 Comments

[ad_1]

در قطعات 1, 2, 3 و 4 از این سری من در مورد Hegelian دیالکتیک بین طبیعت و فضل نمایندگی جک پدر و مادر و راه است که دیالکتیک است استفاده می شود به ساختار فیلم است.

این دیالکتیک درون جک

فقط به عنوان پایان نامه و تز گنجانده شده درون شخصیت ها از پدر و مادر, بنابراین بیش از حد آنها مندرج در جک. و آن را از طریق جک کج با هر دو طرف دیالکتیک است که ما تجربه سفر خود را در رابطه با مادرش, پدرش, خود, جامعه, خود, خدا, و مهمتر از همه ،

جک سفر یک تکاملی یک. فاز اول او را طول می کشد دور از لطف و نسبت به ماهیت خشونت پدرش-طبیعت جک هل حتی بیشتر از پدر خود خواهد رویا توسط رها از عشق تقریبا به طور کامل و تسلیم شدن به نفرت و حسادت و خیانت در rawest اشکال. او با شدت گرفتن در برابر مادر که عاشق او می اندیشد قتل پدر خود را در حالی که او کار می کند در زیر ماشین و خیانت اعتماد خود را عاشقانه برادر زمانی که او شاخه های او را با bb gun.

دومین مرحله از سفر او طول می کشد او را به سوی مادرش گریس به عنوان او می سازد صلح با برادر خود و تلاش می کند تا بار دیگر مستحق برادر خود اعتماد و عشق است.

اما فقط به عنوان طبیعت قادر به محافظت از او را تا بیش از حد گریس.

با وجود جک عشق برادر خود را گرفته از او را ترک به طور کامل به تنهایی در جهان جدا شده از خانواده اش و از خدا.

بهشت از دست داده است و برای پیدا کردن راه خود را به عقب جک باید به نحوی پیدا کردن یک سنتز جدید که آشتی ديالکتيک متضاد از فضل و طبیعت در جهان و در خود.

این دیالکتیک تصاویر

این است آنچه در آن به معنی واقعا کشتی با یک سوال به فشار هر دو طرف از یک دیالکتیک خود را به افراط و, موفقیت و شکست و افشای آنها چگونه هر دو کار می کنند و کار نمی کنند در جهان است.

اما Malick خود را هل دیالکتیک به یک سطح کیهانی که فراتر از زمان و فضا و حتی روابط شخصیت. تقریبا در هر تصویر از فیلم او قطاری از همه جا حضوری از مرگ در زیبایی و زیبایی در مرگ. طبیعت در فضل و فضل در طبیعت است.

در تصویر بزرگ خود را مخالف سبک داستان سرایی برای حتی بزرگتر Hegelian دیالکتیک بین وسعت زمین و زمان و جهان و خدا اسیر در مراقبه توالی و کوچک, خانوادگی, درام زمینی واقعیت درد و زیبایی است که به نظر می رسد بسیار مهم در خانواده, داستان و آنقدر کوچک که کنار علیه دامنه جهان-ساختمان نسبت عمیقی سنتز است که سعی کنید برای پاسخ به این سوال اما به جای تسلیم شدن به آن است.

و در آن تسلیم در نهایت به پیدا کردن تطهیر است.

این دیالکتیک را

مانند فیلم از جمله به عنوان یادگاری و 500 روز تابستان, درخت زندگی می گوید داستان آن در یک غیر خطی راه به منظور جذب جوهر شخصیت اصلی آن را تجربه می کنند.

به جای آشکار خطی داستان گستراند dialectically پله به چرخش خاطرات جک ذهن و کنار لحظات از فضل و طبیعت از خود گذشته و خود را در حال حاضر.

اما در واقع قوی خطی سفر و شخصیت محور دیالکتیک زیر همه این فلش به جلو فلش بک و مراقبه توالی است که اجازه می دهد این فیلم به پرش در اطراف در زمان خیلی موثر است.

هنگامی که شما ایجاد کرده اید قوی خطی سفر برای شخصیت خود را, شما می توانید آن را تکه تکه کردن فلش, آن را, آن را خارج از دستور و یا بازی شیر یا خط آن را مانند یک سالاد. شما می توانید در سراسر بازی مانند تجربی, جاز, هنرمند خروج از ضرب و شتم و سپس پیدا کردن آن دوباره. و اگر شما آن را درست انجام دهد مخاطبان خود را لذت در کنار هم قرار دادن قطعات و بدانند چگونه آنها را به هم متصل هستند.

اما اگر شما شروع به حول قبل از اینکه شما می دانید ساختار واقعی خود فیلم شما سمت چپ با نوع پخت و پز هیچ کس می خواهد به خوردن.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *