سرد تلفن: هنر و یا آزمون سرسختی? (قسمت 1)

0 Comments

[ad_1]

هر فروشنده را دوست دارد به نفرت از تماس سرد. چه بسیاری از مردم نیاز به یک راه جدید برای رویکرد تماس سرد. آن را یک هنر و یا یک تست از ما سرسختی? آماده پشتکار (این هنر) شما می توانید کاهش سرسختی و ترس از طرد می آید که با تماس سرد.

بخشی از عشق/نفرت امر است که راه شما را مجبور به رویکرد فروش. خط پایین این است که اکثر کسب و کار نمی تواند بدون زندگی می کنند سرد تماس بگیرید و آن را اثبات می تواند بسیار پرارزش است. اکثر مردم شنیده اند گفت: “برای هر 100 “هیچ” پاسخ شما ملزم به دریافت 1 “بله”. شما چطور به آن “بله”?

نگاهی به این موضوع از یک فروشنده جدید نقطه نظر. برای استارت معمولی مدیر فروش احتمالا نگاهی به زمان برای آموزش افراد جدید به درستی. معمولا اهداف به سادگی تنظیم و استخدام هستند در سمت چپ خود را. در اینجا این است که روند طبیعی:

· مدیر فروش را “رئیس” مدیر فروش یک هدف – گاهی اوقات طراحی از پایین به بالا اما معمولا از بالا به پایین.

· نیروی فروش جدید از جمله جذب متهم به اعدام.

· استخدام جدید این است که با توجه به تعداد و امیدوارم یک طرح. این است که در آن پایه و اساس هنر گذاشته است.

به عنوان یک فروشنده جدید که در آن شما را از وجود دارد ؟ شکستن آن را به آسان به دنبال مراحل.

مرحله 1: در آغوش هدف است.

  • اگر شما نمی آغوش هدف شما انباشته عرشه در برابر خود. این باعث شکستن و یا لحظه ای برای نگرش خود را از موفقیت یا شکست است.

مرحله 2: ایجاد یک برنامه.

  • توسعه این طرح است که در آن شما قرار داده و خود را به سبک هنری به چگونه شما انجام رساندن هدف.

  • می دانم چه می خواهد رئیس خود شما را به فروش برساند.

  • تعیین سود آور ترین محصول و یا بسته.

  • شناسایی مشتریان کلیدی, کلید, چشم انداز و رقبا.

  • شما در حال حاضر آماده برای پیاده سازی یک برنامه ساده است که هنر از تماس سرد.

مرحله 3: آماده سازی یک پایگاه داده.

  • فکر می کنم از پایگاه داده به عنوان بوم برای شاهکار خود را. این است که در آن هنر آغاز می شود.

  • در ابتدا شما نیاز به انتخاب یک. مطمئن شوید که شما آشنا هستند با برنامه و می توان آن را دستکاری کرد و به راحتی به روز شد. به عنوان مثال یک کاربر پسند محصول چشم انداز.

  • بعد شما باید ساخت پایگاه داده خود را بسته به نیازهای خاص خود را. هر صنعت نیاز به چیزی متفاوت اما اطلاعات اولیه شامل نام و آدرس و شماره تلفن و e-mail, Facebook, LinkedIn و توییتر حساب. شما باید دقیق در ساخت پایگاه داده است.

  • کسانی که اصول کلیدی هستند اما مهم ترین چیزی که برای پیگیری است 1) آخرین زمان تماس; 2) نقاط مورد بحث; و 3) پیگیری از آیتم استفاده کنید. به یاد داشته باشید: آن اغلب طول می کشد تا 8 تماس برای دریافت اولین جلسه.

مرحله 4: ایجاد پایگاه داده.

  • اگر پایگاه داده است که بوم خود را داده است که رنگ خود را. به طوری که خواهد بود که مخاطبین و اطلاعات مرتبط.

  • اول شما باید شناسایی رقابت است. این چیزی است که شما را وارد کنید. یک فروشنده خوب می داند که رقابت ضعف خود و نقاط قوت. بازی نقاط ضعف خود را به شرکت شما نقاط قوت.

  • شما باید شناسایی تصمیم گیرندگان کلیدی و یا مراکز نفوذ (COI) در هر فرصتی. این به حداقل رساندن زمان و تلاش شما. به عنوان مثال فرض کنید شما فروش یک محصول فنی. یک جوان فرد فروش تماس بخش مهندسی امید آنها را معرفی خواهد کرد و آنها را به بخش خرید. در واقع تصمیم ساز است بخش مهندسی. این می تواند اتفاق می افتد بالعکس.

  • یک روش شما می توانید استفاده کنید برای رسیدن به COI است به درخواست مجوز برای ارائه قابلیت های خود را به بخش خرید. COI شناسایی می آید با تجربه و یا درخواست فروش با تجربه مردم است. انجام پژوهش در زمينه اين در دستی بعدا.

  • قبل از خروج از موضوع پایگاه داده ها, مهم این است که برای راه اندازی یک پیگیری اساس تاریخ و آنچه که شما به دنبال در. پس از آن بود محکم به مورد زیر است. آیا نمی شود بیش از تحمل متناوب تماس مودب, تماس, تلفن, تماس, ایمیل, دست نوشته داشته باشید.

گام 5: تعامل با مخاطبین است.

  • هنگامی که شما یک فرصت برای صحبت با تصمیم ساز بخواهید خودتان سه سوال و تکرار آنها را به ساز تصمیم گیری: 1) که در حال رقابت خود را? 2) چه می توانید انجام دهید برای بهبود در چه رقابت خود را برای شما? 3) چه ویژگی های در یک رابطه, آیا آنها ارزش ترین و آنها را از نظر انجام کسب و کار با شما.

  • جمع آوری اطلاعات آن را به دفتر خود و هضم آنچه به شما گفته شده است. آن دسته بندی و سپس آن را بارها و بارها تا زمانی که شما دریافت یک تصویر روشن از بازار است. است که توسعه ارکان طرح فروش خود را. شما باید همچنان به پالایش این اطلاعات و محکم در مورد ایجاد کارشناسی ارشد خود را آثار هنری.

  • آیا منتظر نیست تا زمانی که این طرح انجام شده است و یا شما نمی خواهد هدف خود را. شروع از روز اول ساختمان برنامه ریزی برای رسیدن به مشتریان بالقوه خود را.

  • در ادامه به نگه دارید تا از پایگاه داده و پیگیری پیگیری پیگیری. ارزش داشتن پایگاه داده به روز شده است شما می توانید به سرعت تهیه گزارش برای مدیریت خود, گزارش پیشرفت, توصیه در مورد فرصت ها و ارائه اطلاعات بازار. شما آماده خواهد شد برای هر چیزی که می آید تا در روزانه خود را پیگیری شانس برای نقل قول در حال حاضر فروش زمین و فروش.

خلاصه

برای روکش کردن شما باید به یاد داشته باشید که این برنامه به طور مداوم در حال توسعه اما داشتن یک چارچوب و برنامه ریزی برای شروع کلید است. این هنر از تماس سرد خواهد شد و کاهش میزان انرژی شما صرف در سرسختی. پیگیری و ادامه برای پر کردن در جاهای خالی است که در آن خود را سرسختی می شود به آزمایش گذاشته. از تماس سرد است که ترکیبی از هر دو. در قسمت بعدی از این سری شما به جزئیات چگونه به فروش زمین, درخواست برای انتقادات و پیشنهادات و پاسخ به با ارزش پیشنهادی و نقل و رسیدن به آن بسیار مهم “بله” در ساخت تماس سرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *