شش اصول تعالی خدمات

0 Comments

[ad_1]

ایجاد فرهنگ استفاده از خدمات و عملکرد و عملیاتی تعالی اتفاق نمی افتد ، در آن طول می کشد یک صدا و منظم روند اجرا در سراسر سازمان برای ایجاد تغییر پایدار.

در طول 17 سال کار حرفه ای با The Ritz-Carlton Hotel Company, من تا به حال این فرصت را به دیدن دست اول چگونه ایجاد یک روشن و ساده سرویس فرهنگ و برگزاری همه پاسخگو برای استقبال از آن می تواند ایجاد جهانی در دراز مدت به رسمیت شناختن و موفقیت است. پس از من سمت چپ ریتز-کارلتون من از آن ساخته شده من ماموریت برای مطالعه دیگر در کلاس جهانی سازمان ها در مهمان نوازی خرده فروشی و تولید و بهداشت و درمان. در انجام این کار متوجه شدم که وجود دارد بسیاری از سازمان های دیگر است که همچنین لذت بردم پایدار موفقیت و به رسمیت شناختن برای رانندگی تعالی از طریق تعهد کارکنان وفاداری مشتری و در نهایت سود تسلط. در طول شش ماه در عمق بنچمارک ها و تحقیقات من در بر داشت شش اصول مشترک است که همه این سازمان های به اشتراک گذاشته شده است که نسبت به موفقیت طولانی مدت است.

بنابراین من ایجاد خدمات به مشتریان کسب و کار مدل محبوب شناخته شده به عنوان شش اصول تعالی خدمات.

* اصل 1 – چشم انداز و ماموریت – در کلاس جهانی سازمان ها هستند که قادر به ایجاد و حفظ یک فرهنگ تعالی خدمات صدا چشم انداز و ماموریت است که شناخته شده است متعلق به و انرژی توسط هر کارمند. در چنین مواردی چشم انداز خود را اظهارات روشن آنچه را که آنها آرزوی در آینده; در حالی که ماموریت آنها اظهارات خود را بیان هدف آنچه که برای ایستادن.

* اصل 2 – اهداف کسب و کار – جهان-کلاس سازمان است که قادر به ایجاد و حفظ یک فرهنگ تعالی خدمات باید روشن و ساده و قابل سنجش یا تعیین اهداف سازمانی و اهداف است که هر کارمند آگاه است. آنها نمی اشتباه کارکنان با بسیاری از اهداف و اما انتخاب 3-4 که کارکنان نه تنها می دانم, اما همچنین درک چگونگی کار آنها منجر به دستیابی به موفقیت از آنها. همراه با اهداف است که تمرکز بر رشد و سودآوری در کلاس جهانی سازمان ها نیز باید سرویس گرا اهداف است که تمرکز بر مشتری, وفاداری تعهد کارکنان و برخی از شکل بهبود کیفیت.

* اصل 3 – استانداردهای خدمات – هدف از استانداردهای خدمات به روشن برای کارکنان دقیقا چه اقدامات و رفتارهای مورد انتظار از آنها در رانندگی تعالی روزمره و ایجاد وفاداری مشتری است. در کلاس جهانی سازمان ها هستند که قادر به ایجاد و حفظ یک فرهنگ تعالی خدمات ایجاد و به طور منظم در ارتباط با استانداردهای تعالی (کلید لمسی امتیاز) است که لازم است در آوردن آنها چشم انداز و ماموریت و اهداف کسب و کار به زندگی است. آنها را ترک نمی کند به این شانس.

* اصل 4 – مداخله و استراتژی یادگیری – فقط به عنوان آنها را به یک استراتژی صدا در محل برای اطمینان از موفقیت مالی در کلاس جهانی سازمان ها سیستم ها و فرآیندهای در محل برای اطمینان حاصل شود خدمات خود را فلسفه (چشم انداز و ماموریت و اهداف کسب و کار و خدمات استاندارد) در هم آمیخته است به هر جنبه ای از فرهنگ سازمانی. وقتی که می آید به استخدام کارمند و انتخاب کارمند جدید جهت آموزش و توسعه مدیریت عملکرد و پاداش و به رسمیت شناختن برنامه های تشویقی و غیره – خدمات فلسفه یکپارچه شده است در هر مرحله از راه است.

* اصل 5 – تراز سازمانی – در کلاس جهانی سازمان ها هستند که قادر به ایجاد و حفظ یک فرهنگ تعالی خدمات با استفاده از هر ارتباطی منابع در حوزه نفوذ خود را به طور مداوم تقویت خدمات خود فلسفه است. آنها را نگه دارید رهبران مسئول به طور منظم به بحث سازمانی چشم انداز و ماموریت و اهداف کسب و کار و استانداردهای خدمات در طول روزانه قبل از تغییر مکان جلسه و همچنین ماهانه یا سه ماهه دپارتمان جلسات (که مورد نیاز نمی اختیاری). ارتباطی دیگر منابع مورد استفاده به چین کارکنان شامل پوستر چادر کارت و کیف پول کارت های که نمایش خدمات و فلسفه است. همچنین ارتباط آنها و تقویت این اطلاعات از طریق کارمند خبرنامه تابلوهای اعلانات و ایمیل taglines. مهمتر از همه مدیران ارشد نیز پاسخگو برای بحث در مورد ارتباط از خدمات فلسفه از هر فرصتی آنها را وادار به تعامل با کارکنان.

* اصل 6 – اندازه گیری و رهبری پاسخگویی – در تحلیل نهایی آنچه اندازه گیری می شود انجام می شود. در کلاس جهانی سازمان ها هستند که قادر به رانندگی تعالی با استفاده از ساده scorecards به کارمندان کمک می کند پیگیری از سازمان موفقیت یا عدم موفقیت در رانندگی تعالی. اندازه گیری چیزی است که کمک می کند تا ایجاد اعتبار در این روند با کمک به رهبران ارشد تعیین نقاط قوت و ضعف در سیستم و بیشتر به طور موثر نگه اواسط مدیریت پاسخگو برای رانندگی تعالی روزمره است.

ایجاد یک فرهنگ تعالی خدمات سفر است نه یک مقصد. راستش هیچ برش های کوتاه یا تعمیر سریع. برای رسیدن به این رهبری باید 100% متعهد به استفاده از یک رویکرد جامع و در آن برای طولانی مدت برای اطمینان از پایداری.

پایین خط شش اصول تعالی خدمات است بیش از فقط یک مدل کسب و کار. این یک استراتژی ثابت شده برای رانندگی در کلاس جهانی عملکرد کارکنان و بالا بردن تجربه مشتری از متوسط به فوق العاده است. و اگر به دنبال به طور ضمنی آن منجر خواهد شد هر سازمان (کوچک یا بزرگ) برای دستیابی و حفظ یک محیط کار است که فاستر برتر عملکرد کارکنان و تعالی خدمات.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *