فرهنگی از چالش های بین المللی مدیریت کسب و کار

0 Comments

[ad_1]

این شرکت که در آن من بود کار گرفته شده توسط یک شرکت چند ملیتی در اواسط 1990s. به تازگی منصوب شد, مدیر عامل از انگلستان در یکی از بازدیدکننده داشته است به گیاه نپرسید چگونه گجراتی مردم خوردن غذا در خانه است. شنیده, پاسخ, او تصمیم به نشستن روی زمین و گجراتی مواد غذایی همراه با تمام همکاران ارشد گیاه است.

چه بود, مدیر عامل تلاش برای انجام دهید ؟ او در تلاش بود برای قدردانی از هنجارهای فرهنگی از محل جدید و نشان می دهد تمایل خود را به آغوش. چنین رفتار توسط مدیر عامل بدیهی است که کمک به مدیریت محلی بیشتر در طول پس از آن بحث.

در گذشته 2 دهه فرهنگی از چالش های بین المللی مدیریت کسب و کار تبدیل شده اند برجسته به عنوان شرکت باید شروع به گسترش در سراسر فراهم سازد. حتی پیشرو در مدیریت مدارس در هند آغاز شده اند ترکیب فرهنگی چالش ها به عنوان بخشی از این دوره آموزشی بین المللی مدیریت کسب و کار.

“فرهنگ” به عنوان یکی از مناطق مورد علاقه من به تازگی به حال قبول دعوت برای آموزش دانش آموزان از برنامه دیپلم بین المللی مدیریت کسب و کار در موضوع فرهنگی چالش است. برای آماده سازی من از طریق مرور کتاب های بسیاری در مورد این موضوع. دانش من-پایگاه کردم غنی قابل ملاحظه ای به عنوان گنجینه ای از اطلاعات موجود در این کتاب بسیار ارزشمند بود و بسیار مرتبط است.

این مقاله تلاشی است برای ارائه برخی مربوط به مسائل مربوط به فرهنگی از چالش های بین المللی مدیریت کسب و کار.

آنچه که “فرهنگ”?

“فرهنگ عبارت است از “دانش است که مردم برای پیش بینی وقایع و تفسیر تجارب برای تولید قابل قبول اجتماعی و رفتارهای حرفه ای. این دانش شکل ارزش ایجاد نگرش و تأثیرات رفتارهای”. فرهنگ آموخته است از طریق تجربه و به اشتراک گذاشته شده توسط تعداد زیادی از مردم در جامعه است. بیشتر فرهنگ است که انتقال از یک نسل به نسل دیگر.

چه اجزای اصلی از “فرهنگ”?

  • توزیع برق – آیا اعضای جامعه به دنبال روش سلسله مراتبی یا برابری طلب ایدئولوژی?
  • روابط اجتماعی – افرادی هستند که بیشتر فردگرا و یا آنها معتقدند در collectivism?
  • روابط زیست محیطی – آیا مردم در بهره برداری از محیط زیست خود را برای اهداف اجتماعی و اقتصادی و یا انجام آنها در تلاش برای زندگی در هماهنگی با محیط اطراف?
  • الگوهای کار – آیا مردم انجام یک وظیفه در یک زمان و یا آنها را تا وظایف چندگانه در یک زمان?
  • عدم قطعیت و اجتماعی کنترل – آیا اعضای جامعه مانند اجتناب از عدم اطمینان و حکومت محدود و یا اینکه آیا اعضای جامعه هستند و بیشتر مبتنی بر رابطه و برای مقابله با عدم قطعیت به عنوان و زمانی که آنها بوجود می آیند ؟

چه مسائل مهم است که به طور کلی در سطح فرهنگی تیم?

  • ناکافی اعتماد – برای مثال در یک دست چینی مدیر شگفتی که چرا خود هند هم تیمی صحبت می کنند زبان هندی در دفتر و از سوی دیگر هم تیمی های خود استدلال می کنند که زمانی که مدیر اطراف نیست چرا که آنها نمی توانند به زبان انگلیسی صحبت می کنند?
  • ادراک – به عنوان مثال مردم از کشورهای پیشرفته در نظر مردم کمتر از کشورهای توسعه یافته پایین تر و یا بالعکس.
  • نادرست و تعصبات – برای مثال: “مردم ژاپن تصمیم گیری در گروه” یا “سرخپوستان را ارائه نمی دهد در زمان” هستند بیش از حد تعمیم نسخه از تعصبات فرهنگی.
  • غلط ارتباطات – برای مثال در بحث ژاپنی, مردم با سر اشاره کردن سر خود را بیشتر به عنوان نشانه ای از ادب و نه لزوما به عنوان یک توافق به آنچه که در حال صحبت کردن در مورد.

چه سبک های ارتباطی هستند که تحت تاثیر فرهنگ ملت ؟

  • ‘مستقیم’ یا ‘مستقیم’ – پیام های صریح و مستقیم در ‘مستقیم’ ، اما در “غیر مستقیم” سبک این پیام ها بیشتر ضمنی & متنی.
  • ‘استادانه درست شده’ یا ‘دقیق’ یا ‘موجز’ – در “استادانه” سبک سخنران مذاکرات زیادی & تکرار بسیاری از بار. در ‘دقیق’ سبک سخنران دقیق با حداقل تکرار و در “موجز” سبک; بلندگو با استفاده از کلمات کمتری با وزش تکرار و با استفاده از نشانه های غیرکلامی.
  • ‘متنی’ یا ‘شخصی’ – در “متنی” سبک تمرکز بر روی بلندگو عنوان یا تعیین & سلسله مراتبی روابط است. اما در ‘شخصی’ سبک تمرکز بر روی بلندگو فردی دستاوردها و وجود حداقل اشاره به روابط سلسله مراتبی.
  • ‘عاطفی’ یا ‘کلام’ – در “عاطفی” سبک های ارتباطی است که بیشتر در رابطه گرا و شنوندگان نیاز به درک معانی بر اساس غیرکلامی سرنخ. در حالی که در “کلام” سبک سخنران است و بیشتر هدف گرا و با استفاده از مستقیم زبان با حداقل نشانه های غیرکلامی.

آنچه مهم نشانه های غیرکلامی مربوط به ارتباطات میان فرهنگی تیم?

  • تماس بدن – این اشاره به حرکات دست (در نظر گرفته شده / ناخواسته), آغوش, بغل کردن, بوسیدن, thumping بر روی شانه و جلوگیری از شل شدن و از دست دادن ،
  • فاصله بین فردی – این است که در مورد فاصله فیزیکی بین دو یا چند نفر. 18″ در نظر گرفته شده است صمیمی فاصله 18″ 4 “است که درمان به عنوان شخصی فاصله 4′ 8′ است قابل قبول اجتماعی فاصله 8′ در نظر گرفته شده است به عنوان مکان از راه دور.
  • آثار – این اشاره به استفاده از کراوات پین طلا و جواهر و….
  • Para-زبان – این است که در مورد سخنرانی میزان زمین و بلندی صدا.
  • آرایشی و بهداشتی – این است که در مورد استفاده از پودر, عطر, اسپری, و غیره.
  • زمان نماد – این است که در مورد تناسب زمان. برای مثال هنگامی که زمان مناسب به تماس زمانی که شروع به زمانی که برای پایان ، از آنجا که کشورهای مختلف در محدوده های زمانی مختلف.

خاتمه

“فرهنگی چالش های بین المللی مدیریت کسب و کار” تبدیل شده کاملا به دنبال موضوع در دو دهه گذشته است. به اندازه کافی وجود دارد نمونه هایی از کسب و کار شکست یا رکود یا عدم سرمایه گذاری مشترک در حساب از مدیریت ناتوانی در به رسمیت شناختن متقابل فرهنگی-چالش ها و مقابله با آنها مناسب است. نیز وجود دارد که نمونه هایی از شرکت های داشتن اجباری آموزش مديريت فرهنگ یا فرهنگ برنامه برای کارکنان فرستاده خارج از کشور به عنوان و یا استخدام از کشورهای دیگر به اطمینان حاصل شود که صلیب-چالش ها و پنجه موثر است.

جهان در حال تبدیل شدن به روز کوچکتر به روز و لذا مدیران درگیر در کسب و کار بین المللی را مجبور به تبدیل شدن به بیشتر حساس به چالش های ناشی از فرهنگی و قومی چشم انداز از کشور کار می کنند ،

نادیده گرفتن چالش های فرهنگی در حالی که مدیریت داخلی کسب و کار مخاطره آمیز گزاره به دلیل ریسک بالا هستند. آن هم ریشه به “بهداشت” عامل “دو عامل انگیزه” تئوری توسعه یافته توسط روانشناس فردریک هرزبرگ در اواسط دهه 1960. در مدیریت کسب و کار بین المللی, استقبال از تنوع فرهنگی در این کشور ممکن است یا نه ممکن است موفقیت به ارمغان بیاورد اما انجام این کار قطعا افزایش شانس رکود و یا شکست است.

مرجع:

  • “صلیب فرهنگی-مدیریت – پیامک و موارد” توسط باتاچاریا Dipak کومار
  • “بین المللی مدیریت: فرهنگ, استراتژی و رفتار” توسط Hodgetts ریچارد M Luthans & DOH)
  • “مدیریت در سراسر فرهنگ ها: چالشها و راهکارها” توسط ریچارد هدایت Scnchez-Runde Carlos J, Nardon Luciara)
  • “پل فرهنگ شکاف: یک راهنمای عملی برای کسب و کار بین المللی ارتباطات” با اختیار پنی و Chris Fox

=======================================================

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *