فروش موفقیت یا شکست – مقصر است ؟

0 Comments

[ad_1]

من به تازگی مشاوره با یک کار بسیار بزرگ و شرکت های چند ملیتی. خود قلب از قلب – و در boardroom – آنها معتقد بودند که آنها تا به حال یک مشکل فروش. و آنها انجام دهد. اما مشکل فروش صرفا علامتی از یک تعداد عمیق تر مسائل است که نیاز به خطاب قبل از هر گونه اقدام جدی برای بهبود را می توان در نتایج فروش خود را.

این سناریو اما نادر است. و آن را می سازد تفاوت که آیا این سازمان بزرگ است (این مشتری به فروش می رساند $2.6 میلیارد دلار در ایالات متحده به تنهایی) و یا کوچک یک “ma-پاپ” کسب و کار کوچک و یا کارآفرینی محیط زیست است. این شرایط وجود داشته باشد در همه سازمان ها است. بدون توجه به اندازه. چه اعتقاد بر این است مشکل این است که صرفا نشانه ای از یک سری از عمیق تر بومی چالش است.

در این مورد وجود دارد یک سری از مشکلات است. خوشبختانه رهبران این سازمان در حال حاضر دیده می شود آنها را قبول دارد و در حال حاضر هم ما در حال پرداختن به آنها. در این مورد خاص در اینجا آنها عبارتند از:

  • عدم همخوانی در زمان تحویل محصول
  • ناقص سفارش
  • کمبود متقاضیان واجد شرایط برای موقعیت های پشتیبانی
  • طراحی نامناسب طرح پرداخت برای فروشندگان
  • عدم فروش مدیریت پرسنل و یک سیستم برای آموزش آنها
  • هیچ ارزیابی عملکرد سیستم و یا سیستم های مدیریت عملکرد

    ضعیف ساختار طراحی شده برای دفاتر در مورد گزارش عملکرد و مسئولیت.

    ببینید این مشکلی نیست که آیا فروشندگان می دانست که چگونه به درخواست برای سفارش فروش ارزش و یا سازماندهی حساب. این مناطق البته همیشه می تواند بهبود یافته است. مسائل واقعی شد عمیق تر مسائل سازمانی مربوط به طور مستقیم به شرایط اساسی مانند ساختار, تحویل, مشتری, خدمات پرسنل و پاسخگویی.

    در اینجا نقطه واقعی. اغلب ساده وجود دارد و اساسی ترین دلایل واضح ترین چیز شما را ببینید. چیزهایی مانند ناپدید مشتریان لغو سفارشات مشتری, شکایت, عدم افزایش حجم فروش و راکد فروشندگان همیشه گسل از یک فروشنده و یا حتی کل یک سازمان فروش.

    هر زمان که من در برخورد با این نوع از وضعیت من اغلب به یاد بدن انسان است. آن را غیر معمول نیست برای درد و یا درد در جایی به تواند ناشی از یک مشکل است که به دور از محل واقعی ، سردرد می تواند ناشی از یک بد پشت…مشکلی در پای خود را می توان به شانه خود را – شما تصویر را دریافت کنید.

    بنابراین آنچه را که من از شما می خواهم به انجام? نگاهی به چند مناطق که در آن شما باید مشکلات و سپس سعی کنید به تعیین آنچه که واقعا باعث آنها را. پیشنهاد من این است که به دنبال در زیر دسته ها کسب و کار اول:

  • ساختار و سازمان
  • غرامت طراحی
  • ارزیابی عملکرد و مدیریت عملکرد سیستم
  • امکانات و تجهیزات و لوازم
  • عملیات و کیفیت
  • خدمات مشتری
  • تحویل
  • مسائل اعتباری
  • محصول پشتیبانی و آموزش
  • گزارش عملکرد
  • استخدام و حفظ سیاست
  • مدیریت محصول

    پس از آن و تنها پس از آن — شما باید شروع به برداشتن گام های به کار فروش مستقیم به چالش بکشد. اگر هر یک از این 12 حوزه ناسازگار با خود را به طور کلی استراتژی کسب و کار در هر یا همه آنها را می توان مقصر واقعی پشت فروش ضعیف است. آن را ندارد به تیم فروش است که متزلزل است.

    جالب است که من مواجه می شوند یک معامله بزرگ از این که در آن فروشندگان به طور فیزیکی یا جغرافیایی برداشته شده از یک محل مرکزی. اغلب آنها (و مشتریان) به طور مستقیم متاثر از اقدامات دیگر بخش فلسفه و تصمیم گیری در سازمان است. این مشکل ؟ فروشندگان هستند بیش از حد اغلب آنهایی که شنیدن فشار از مشتری مستقیم پرخاشگری چرا که آنها مشتریان روزانه. آنها در مورد شنیدن فقیر, تحویل, با کیفیت پایین تر و یا عدم پشتیبانی از مشتری. آنها سپس باید برای مقابله با آن به طور مستقیم در وجود خود را به حواس پرتی از صندلی از مشکل است.

    هیچ یک عمل در یک خلاء در درون هر سازمان است. یک سازمان است که فقط یک گروه از مردم در تراز وسط قرار دارد به صورت یک مجموعه خاص از اهداف است. چقدر خوب است که سازمان توابع است نه یک فرد و یا حتی سازمان مسئولیت. جای آن است که مسئولیت جمعی همه مردم و همه گروه ها همه توابع و امکانات. همه آنها گرد هم می آیند برای تعریف موفقیت یا شکست است. هرگز از آن است که یک گروه مسئولیت موفقیت یا شکست است. این یک تلاش جمعی است. که شامل فروش.

  • [ad_2]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *