قرمز و سیاه – Le Rouge Et Le Noir – ژولین سورل

0 Comments

[ad_1]

داستان رمان “سرخ و سیاه” نشات گرفته از یک مقاله مربوط به مجازات اعدام مورد از یک روزنامه در بهمن 29, 1828. در دوران امپراتوری ناپلئون دوران قرمز و سیاه به معنای “نظامی” و “کلیسا” بود. کسانی هستند که دو راه برای جاه طلبانه فرانسه از مردان جوان به راه رفتن بر روی.

این رمان است که جلوتر از زمان خود. “سرخ و سیاه” یکی از بنیانگذاران رئالیسم اروپایی کار می کنند. رمان با تمرکز بر شخصیت ژولین سورل شخصی مبارزه و نهایی شکست به خصوص توضیحات خود را نسبت به عشق و عاشقانه زندگی. آن نمایش داده می شود پی در پی دولت های nobilities تاریکی کلیسا و نفرت upstarts. حتی اگر داستان بر عشق داستان Julien بعد از همه آن است که هنوز یک “داستان سیاسی”.

Stendhal ادبی استاد در صفحه نمایش اصلی مشکلات اجتماعی از طریق عشق و عشق. Julien دو love داستان های ارتباط با مربوط به وضعیت نزدیک است. آن است که یک صفحه نمایش از درگیری با کلاس های مختلف. حتی اگر او با تشکیل احساسات واقعی از عشق نسبت به Monsieur de Rênal است اما در ابتدا آن را فقط به دلیل کینه توز احساسات نسبت به غنی و قدرتمند است. به همین دلیل زمانی که Julien اول در اختیار او نبود احساس عشق اما بلند پروازانه موفق احساس ناپلئون به “کارناوال شادی”.

اگر ما می گویند Julien را پیگیری نسبت به Monsieur de Rênal را تا به برخی از صادقانه احساسات سپس Julien را پیگیری نسبت به ماتیلد de la مول صرفا از دلایل سیاسی است. ماتیلد نه تنها یک متکبر و اشرافی دختر از اشراف اما تنها متاثر از انقلاب فرانسه به شدت. او بر این باور است که با یکی دیگر از انقلاب یکی غالب جامعه خواهد بود جوانی مانند Julien. پس از ازدواج با Julien است که نه تنها پر از عاشقانه بلکه یک حامی قدرتمند. و از سوی دیگر Julien معتقد است ازدواج او را به قدرت بالاتر و تصمیم می گیرد به او تقلب و عشق است.

اما Julien شکست خورده چرا که وضعیت در آن لحظه بود که هنوز هم کنترل شده توسط دولت فئودالی و کلاس. Julien است که در دایره از مردم و کسانی که مردم هرگز اجازه نمی دهد کسی مثل Julien برای رسیدن به آرمان خود.

“سرخ و سیاه” بیش از حد در ایجاد شخصیت های معمولی معمولی در محیط های متعادل هنر ساختار و “نقاشی” تکنیک. و به همین دلیل منتقدان به نام Stendhal “پدر رمان مدرن” است که خود را برجسته مهارت و توصیف روانشناختی از شخصیت خود است. رئالیسم نویسندگان استرس بر داشتن جزئیات واقعی اما Stendhal متفاوت از بالزاک. او با تمرکز بر جزئیات و واقع بینانه روانی قطعات به جای استفاده از محیط های فیزیکی. نویسنده اغلب با استفاده از یک یا دو جمله به گسترش مردم و محیط اطراف و با استفاده از صفحات بعد از صفحه به توصیف روان بخش. به عنوان مثال نویسنده با استفاده از 3 صفحه برای Julien توجه به مادام د Rênal نامه و قتل با اسلحه, اما توصیف عشق با ماتیلد با صدها صفحه از متون مفصل. در ضمن مادام د Rênal مخلوط احساس شادی تابه توبه در عین حال تمایلی به رها کردن عشق نسبت به Julien نشان داد مهارت های بزرگ از Stendhal.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *