قوانین به تعیین اهداف کسب و کار و اهداف: چرا و چگونه به هوشمند

0 Comments

[ad_1]

همه ما می دانیم که هیچ چیز اجرا می شود بدون طرح و برنامه نمی تواند اجرا شود بدون داشتن اهداف آن مجموعه.

که شامل هر نوع برنامه که آیا ما در حال صحبت کردن در کسب و کار و یا شخصی امور مالی دانشگاه درجه یا NGO برنامه های ارتقاء وب سایت و یا از دست دادن وزن.

تنظیم اهداف و نقاط عطف است که از اهمیت حیاتی برای هر گونه برنامه ریزی فعالیت است و هسته اصلی آن موفقیت یا شکست است.

دانستن چگونه به تعیین اهداف است که دقیقا علم موشک از نظر پیچیدگی اما هر استراتژیست باید بدانید در قوانین اساسی از نحوه تدوین و ارائه اهداف است. ما در این مقاله به همین دلیل اهداف بازی در چنین نقش عمده ای در یک شرکت برنامه ریزی استراتژیک و فعالیت های, چگونه آنها را تحت تاثیر تمام فرآیندهای کسب و کار و ما را به نقد و بررسی برخی از دستورالعمل تنظیم اهداف.

اهمیت تعیین اهداف

یکی ممکن است تعجب که چرا ما نیاز به ایجاد اهداف در وهله اول چرا اجازه شرکت و یا یک فعالیت خاص فقط اجرا هموار به آینده و ببینید که در آن می شود. خواهد بود که این مورد تنها اگر ما واقعا مهم نیست که آیا فعالیت در بحث موفق خواهد بود یا نه: اما پس از آن به استفاده از یک ضرب المثل معروف “اگر چیزی شایسته انجام شود و سپس آن را سزاوار به خوبی انجام”. به عبارت دیگر اگر ما برای مراقبت از نتایج ما نباید با ادامه عمل در همه.

تعیین اهداف قبل از مصرف هر گونه اقدام تنها چیزی که حق انجام به چند دلیل:

– آن را می دهد یک هدف به هدف به نتیجه همه اقدامات و تلاش خواهد شد با تمرکز بر رسیدن به این هدف به جای اینکه ناکارآمد استفاده می شود;

– به شرکت کنندگان یک حس جهت یک نگاه اجمالی از جایی که آنها در حال رفتن به;

– انگیزه رهبران و تیم خود را پس از آن کاملا سفارشی ایجاد نوعی از پاداش هنگامی که این تیم با موفقیت به اتمام پروژه;

– ارائه می دهد پشتیبانی در ارزیابی موفقیت یک عمل و یا پروژه.

5 قوانین تنظیم اهداف: هوشمند!

من مطمئن هستم که بسیاری از مدیران و رهبران می دانم آنچه هوشمند برای غرفه حداقل زمانی که آن را می آید از ایجاد اهداف است. من را دیده اند و برخی از آنها که نمی تواند به طور کامل توضیح پنج فنی خوب-تاسیس هدف – چیزهایی که به نوعی تار و اشتباه در ذهن خود را. از آنجا که آنها نمی تواند توضیح در جزئیات آنچه هوشمند, اهداف, واقعا, آن است که بسیار جای تردید است که آنها همیشه قادر خواهد بود به تدوین و فرموله کردن اهداف.

آن است که هنوز معلوم نیست از کجا سردرگمی می آید: شاید وجود دارد بیش از حد بسیاری از منابع اطلاعات در هر یک از آنها با یک رویکرد متفاوتی بر آنچه هوشمند واقعا هدف است; یا شاید اکثر مردم فقط به طور خلاصه “شنیده” در مورد آن و آنها هرگز برای رسیدن به ماده پشت بسته بندی.

یا اجازه دهید ما سعی کنید به کشف معنای مخفف هوشمند و ببینید که چگونه ما می توانیم تدوین کارآمد اهداف است.

هوشمند نشان می دهد که 5 ویژگی های کارآمد هدف آن مخفف Specific – Measurable – یکttainable – Relevant – Timely.

1. خاص!

وقتی که می آید برنامه ریزی کسب و کار “خاص” نشان می دهد یک وضعیت است که به راحتی شناسایی و درک است. آن است که معمولا مربوط به برخی از ریاضی تعیین کننده است که تدريجا یک شخصیت خاص به یک اقدام: شایع ترین عوامل هستند اعداد نسبت و کسری فرکانس. در این مورد که “خاص” بودن یعنی “دقیق”.

مثال: هنگامی که شما تیم خود را بگویید “من نیاز به این گزارش در چند نسخه” شما را ارائه نمی دهد این تیم با یک آموزش خاص. معلوم نیست چه تعیین کننده است و “چند” به معنی: برای برخی از آن را می توان به سه, برای برخی می تواند یک صد. بسیار بهتر آموزش را صدا مانند “من نیاز به این گزارش در 5 نسخه” – تیم خود را می دانید دقیقا چه شما انتظار می رود و باید شانس کمتری برای شکست در ارائه نتیجه مورد نظر.

2. قابل اندازه گیری باشد!

هنگامی که ما می گویند که هدف یک هدف باید قابل اندازه گیری باشد منظور ما وجود دارد دقیق نیاز به امکان اندازه گیری برای پیگیری عمل(ع) در ارتباط با داده هدف.

ما باید راه اندازی متمایز سیستم یا ایجاد مراحل روشن از نحوه اعمال نظارت خواهد کرد اندازه گیری و ثبت شد. اگر هدف و اقدامات مربوط به آن را نمی توان مقدار آن را به احتمال زیاد است که هدف این است که به اشتباه فرموله شده و ما باید با تجدید نظر در آن.

مثال: “کسب و کار ما باید رشد” است مبهم و غیر قابل اندازه گیری هدف. دقیقا باید اندازه گیری ما را در جهت پیدا کردن اگر هدف این بود ملاقات کرد ؟ اما اگر ما آن را تغییر دهید به “کسب و کار ما باید رشد حجم فروش با 20%” ما باید یک هدف قابل اندازه گیری: اندازه گیری بودن درصد افزایش فروش از حضور لحظه به لحظه در آینده است. ما می توانیم محاسبه این بسیار آسان بر اساس ثبت آمار فروش.

3. توان قابل دسترسی!

برخی از استفاده از اصطلاح “دست یافتنی” به جای “قابل دسترسی” که شما آن را صرفا مترادف و ما نباید گیر در تجزیه و تحلیل کدام یک درست است. هر دو هستند.

این قابل درک است که هر رهبر می خواهید شرکت خود را / واحد به اجرای برجسته; این روح رقابت و چنین تفکر است که بسیار مورد نیاز است. اما زمانی که تعیین اهداف باید عمیقا اول تجزیه و تحلیل عوامل تعیین کننده موفقیت یا شکست این اهداف است. فکر می کنم تیم خود را از ظرفیت های خود را از انگیزه: آنها کافی در جهت اهداف به ملاقات کرد ؟ آیا شما معنی و قابلیت دستیابی به آنها را?

فکر می کنم آن را از طریق و صادقانه و واقع بینانه به خودتان: شما واقعا قادر به رسیدن به اهداف که شما تعیین کرده اید و یا شما به احتمال زیاد رهبری به ناامیدی ؟ همیشه مجموعه ای از اهداف است که شانس عادلانه برای ملاقات کرد: البته آنها نیازی به “به راحتی” به دست آمده شما به عنوان مجموعه ای دشوار آنهایی که به عنوان طولانی به عنوان آنها واقع بینانه و نه بیهوده.

مثال: شما صاحب یک نوزاد محرک شرکت و به شما در تنظیم هدف “شدن ندارد. 1 محرک در درون دولت”. مشکل این است که شما فقط 3 کامیون های موجود در حالی که تمام رقبای خود را از 10 به بالا. هدف شما این است که قابل دسترسی نیست; در عوض سعی کنید واقعی تر یک جمله “رسیدن به بالا 5 سریعترین رشد شرکت حرکتدهنده در دولت”.

4. مربوط می شود!

این مفهوم است که کمی سخت تر به درک شود در آن معنی کامل; بنابراین ما شروع به توضیح آن با استفاده از یک مثال در وهله اول.

تصور کنید خودتان را با رفتن به این بخش و گفتن آنها را آنها نیاز به افزایش سود به درآمد نسبت 5 درصد. آنها احتمالا در نگاه شما در حیرت و زیر لب سخن گفتن چیزی undistinguished در مورد مدیران و راه آنها ظروف سرباز یا مسافر تا با ذهن مردم.

می تواند به شما بگوید چه چیزی اشتباه است با هدف بالا ؟ البته! این گروه هیچ نظری ندارم آنچه شما در مورد صحبت شد و هیچ چیز آنها می توانید در مورد آن انجام – کار خود را برای توسعه و حفظ کامپیوتری زیرساخت نیست و به درک اقتصادی خود را بیان. آنچه شما می توانید انجام دهید این تنظیم یک هدف که آن بخش می تواند تاثیر بر و که در نهایت منجر به افزایش شما در وهله اول می خواستم. آنچه در مورد درخواست از آنها برای کاهش هزینه های سخت افزار و نرم افزار با 10% ماهانه و محتاط تر با مواد مصرفی در داخل خود گروه با بیش از اختصاص بودجه ؟ آنها مطمئنا درک آنچه آنها نیاز به انجام است چرا که هدف این است که مربوط به گروه خود را.

بنابراین کیفیت هدف بود “مرتبط” با اشاره به تعیین مناسب اهداف برای یک فرد یا تیم: شما نیاز به فکر می کنم اگر آنها واقعا می تواند چیزی در مورد آن انجام و یا آن را بی ربط برای این کار آنها را انجام دهد.

5. بود به موقع!

هیچ مقدار به بحث در مورد این جنبه از آن است که احتمالا ساده ترین راه برای درک و اعمال شود.

هر قابل استفاده و performable هدف باید روشن بازه زمانی که آن را باید شروع و/یا زمانی که آن را باید به پایان برسد. بدون داشتن یک بازه زمانی مشخص آن است که عملا غیر ممکن است برای گفتن که اگر هدف این است که ملاقات و یا نه.

برای مثالاگر شما فقط می گویند “ما نیاز به بالا بردن سود با 500000 واحد” شما هرگز قادر خواهد بود برای گفتن اگر این هدف حاصل شد یا نه یکی همیشه می توانید می گویند “به خوبی این کار را خواهیم کرد در سال آینده”. در عوض اگر شما می گویند “ما نیاز به بالا بردن سود با 500000 واحد ظرف مدت 6 ماه از شرکت” هر کسی می توانید ببینید در 6 ماه اگر هدف میرسید یا نه. بدون روشن مجزا در بازه زمانی هیچ هدف خوب است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *