قوانین کسب و کار

0 Comments

[ad_1]

بسیاری از کسب و کار سقوط از آنجا که لازم است قوانین مشاهده نمی شود. بنابراین لازم است به بررسی این متن با عنوان “قوانین کسب و کار” با زیرنویس “هفت انکار ناپذیر قوانینی که تعیین همه موفقیت کسب و کار” به راهنمای موجود و آینده نگر کارآفرینان. نوشته شده توسط David Eichenbaum مدیر اجرایی Eichenbaum & Associates یک شرکت مشاوره بین المللی.

Eichenbaum می گوید این متن در اوج از 20 سال تحقیق پروژه او متعهد به شناسایی عناصر بنیادی که دیکته موفقیت کسب و کار. نویسنده آموزش وجود دارد که هفت اساسی قوانین کسب و کار تاکید کرد که اعمال آنها را بدون استثنا به هر سازمانی در جهان و زیر آنها ساخته شده است برخی از شرکت های موفق در هزینه دیگران است.

Eichenbaum توضیح می دهد که این قوانین بی انتها و ماندگار ساده برای پیاده سازی و قطعی. نویسنده تسلیم که هنوز تنها تعداد بسیار کمی از شرکت های استاد همه آنها را.

این متن است که تقسیم به چهار بخش و ده فصل است. بخش اول است که بطور تعمید “در آغاز” و شامل یک فصل تحت عنوان “بی وقفه پرت فلوت شعله”. با توجه به Eichenbaum در اینجا وجود دارد اساسی احکام حاکم بر اشاعه اطلاعات است که نیاز به تاسیس در ابتدا بسیار از هر گونه ارائه شده است.

نویسنده می گوید برای اولین بار است که برای ایجاد یک غیر تهدید کننده فضای جایی که مخاطب می تواند به طور کامل استراحت و تمرکز. او اضافه می کند که قصد مونتگمری بخش داستان است تا نشان دهد که میان آنچه به نظر می رسد مانند افراطی و هرج و مرج تغییر وجود ثبات است.

دوم حکم با توجه به Eichenbaum است برای ارائه در پیشبرد یک ساختار مواد ارائه می شود. او می افزاید که آخرین و شاید مهم ترین اصل حاکم بر ارائه اطلاعات است که در عرض 60 ثانیه شما باید ارتباط برقرار دقیقا چگونه ارائه خواهد شد و سود هر فردی در مخاطب نه در هر راه کلی اما به طور خاص.

نویسنده می گوید این خوب نیست به اندازه کافی برای انتقال چگونه مواد ارائه شده ممکن است به نفع کسی شرکت به عنوان مثال; اما چگونه آن را به نفع آنها به طور خاص. Eichenbaum می افزاید که وجود دارد یک راه برای موفقیت در کسب و کار تاکید بر این که اگر وجود او قطعا در مورد آن می دانیم. او آموزش که وجود دارد این است که لعنت مطمئن شوید که یک ساختار و قوانین و آنها اعمال می شود.

Eichenbaum می گوید کسب و کار تعریف شده است در مورد خطرات عدم قطعیت از آنجا که در نظریه شما هیچ کنترل بیش از رایگان خواهد از بازار را در واکنش به تلاش. نویسنده تاکید می کند که اگر چه بسیار فراتر از کنترل خود را در کسب و کار بیشتر است که در کنترل شما است.

“به مراتب بیشتر از اکثر مردم متوجه نشوند. بیشتر از آن است که پنهان در میان روزمره الدین بازرگانی و یا پنهان در راه چیزهایی که باید همیشه انجام شده است. بسیاری از این رمز و راز را می توان با یک چارچوب ساده که اگر رعایت خواهد شد در نتیجه وضوح لازم به اکسل” expatiates Eichenbaum.

او ادعا میکند که یکی از قابل توجه و تشویق مشخصه از قوانین است که نیاز به چند اگر هر گونه منابع به پیاده سازی و نمی توان آنها را قوانین اگر منابع قابل توجهی مورد نیاز است. Eichenbaum تسلیم که تقریبا هر کسب و کار خارق العاده در تاریخ آغاز شد و با کمی در راه از دارایی های با laughably چند.

آن را کاملا روشن است که اگر این کسب و کار می تواند موفقیت در اوج سرمایه داری بدون منابع پس از آن بیش از حد می تواند به شما. “قوانین منعکس کننده این. آنها جهانی نیاز به چیزی به مراتب با ارزش تر از منابع – فکر می کردم. شما را پیدا خواهد کرد این قوانین به خود آشکار هستند. آنها پایدار و بی انتها. آنها مسلم و حساب برای هر نمونه از کسب و کار موفقیت و شکست در تاریخ” ادعا میکند Eichenbaum.

او تسلیم است که بدون شک وجود دارد که ممکن است برای موفقیت و بدون اجرای آنها. Eichenbaum می گوید نه دانستن آنها باعث خواهد شد که تنش های غیر ضروری و کاهش به طور چشمگیری از هر فرصتی برای رسیدن به موفقیت. در عبارت “بدون در نظر گرفتن که شما را در سطح خیابان اگر شما به اندازه کافی از آنها شما را تبدیل به پیاده رو.”

دو بخش است شتابزده بافته شده با هم به عنوان “هویت مالی” و شامل فقط یک فصل است که دو فصل است که این موضوع از میکرو قادر به آواز خواندن. در اینجا Eichenbaum می گوید: اولین و احتمالا مهم ترین کسب و کار حکومت است: فروش آن بیش از آن هزینه های شما. نویسنده آموزش است که شما می توانید قبل از بکار بردن فوق العاده ای دانش افاضه در قانون 1 شما باید اول تعیین کنید که چه هزینه های خود را دارد.

“اگر شما نمی دانید چه هزینه های خود را در هر مورد بر اساس در جامع جزئیات… و سپس شما در حال حلق آویز کردن که ترا نیست بنابراین firma. کسب و کار سود توسط حادثه. آن اتفاق می افتد ، آن است که تفاوت بین قیمت فروش و هزینه های” expatiates Eichenbaum.

او می گوید وقتی که می آید به nitty ریگ دار جزئیات مالی یک شرکت عادی ترین مردم توجه span نمی خواهد span شکاف در پیاده رو. Eichenbaum تاکید می کند که خود واقعی و هویت مالی وجود دارد که آیا شما علاقه مند هستند یا نه. او اضافه می کند که همه شرکت ها به دو متمایز مالی هویت یک میکرو و ماکرو.

“برای مقاصد سابق اشاره به نتایج در هر مورد در هر مشتری بر اساس و دومی شامل سازمان به عنوان یک کل. اکثر شرکت ها در بهترین حالت ماکرو مفهوم مالی خود شویم. آن, است, اما, میکرو است که تعیین سرنوشت خود,” آموزش این نویسنده است.

Eichenbaum توضیح می دهد که وجود دارد برجسته دو راه که در آن برای شکستن قانون 1. او می گوید: اول این است که نمی دانند در حالی که دیگر مهم نیست. به گفته او هنگامی که خود را در خط پایین این است که خط بالا و سپس پایین خط است که خط پایین خود را به احتمال زیاد خواهد شد ناکافی است. نویسنده توضیح می دهد که این مفهوم از سهم بازار از تثبیت در بالای خط (درآمد) بسیار خطرناک است.

Eichenbaum تاکید می کند که وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین بالا و پایین خط. “همین دلیل است که آنها همه این اعداد در بین ممکن است مهم ترین…شما نمی توانید صرف خرید و فروش. در واقع یکی می تواند ارائه آنها حتی به عنوان مهم به عنوان هزینه. هر دلار از هزینه کاهش می افزاید: یک دلار به سود خود را. همان به ندرت می توان گفت در مورد فروش هر دلار افزایش می گوید:” نویسنده.

قسمت سوم است eclectically برچسب “بازار ” هویت” و شامل چهار فصل است که فصل سه به شش. در این چهار فصل Eichenbaum تحلیلی X-rays مفاهیم مانند واقعا تمیز ماشین; بودن در همگامی با سکس روباز جهان; آسان به آن را ندارد و خاکستری مهم است.

بخش چهارم و آخرین بخش خلاصه موضوع هویت سازمانی و شامل چهار فصل است که فصل هفت به ده. فصل هفتم تحت عنوان “ماموریت موقعیت”. Eichenbaum می گوید: پنجم و کاملا واقعا مهم قانون کسب و کار است که کارکنان خود را در اختیار همه چیز لازم را برای شما برای رسیدن به هر هدف هر یک از آنها را به مراتب بیشتر به ارائه بیش از شما در حال حاضر در حال ضبط است.

نویسنده می گوید تنها راه برای رقابت می شود آن را به صورت محلی و یا در سطح جهانی است که برای توانمند سازی هر یک از کارکنان خود و مهار همه است که آنها را به ارائه. Eichenbaum اضافه می کند که سرمایه داری دیگر اجازه می دهد تا هر اتاق برای اتلاف منابع به خصوص با ارزش ترین یکی از مردم خود را.

در فصل هشت به ده این نویسنده پرتوهای تحلیلی افکن در مفاهیمی مانند Michelangelo Buonarroti را خم گردن; مهم ترین مشتری بودن در حقوق و دستمزد و در پایان.

سبک نگارش این متن خوب است. زبان استاندارد و در عین حال ساده در حالی که ارائه درخشان است. Eichenbaum شامل خاکستری-جعبه بخش tagged “فصل برجسته” در پایان هر فصل به طرح نکات مهم هر فصل و رسیدن به مفهومی recapitulation.

او همچنین با استفاده از جعبه خاکستری به پرتو افکندن فردی دیگر قطعه مهم از اطلاعات و ایجاد بصری تاکید. Eichenbaum می نویسد: “قوانین” در اول نامه capitalisation حتی در ارتباط متن برای ایجاد تاکید, اگر چه, این است که به عنوان یک graphological انحراف/خطا در برآيد.

به طور کلی این متن فوق العاده است. آن است که لازم است همراه برای هر کسی که می خواهد به موفقیت در کسب و کار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *