مادر دانش آموزان – استرس ها و چالش های بازگشت به مدرسه

زبانک  > متفرقه >  مادر دانش آموزان – استرس ها و چالش های بازگشت به مدرسه
0 Comments

[ad_1]

مادر دانش آموزان صورت عملی و روحی

بازگشت به مطالعه به عنوان یک فرد بالغ می شود آن را پس از یک وقفه چند سال یا چند دهه یک فرصت فوق العاده برای رشد شخصی و توسعه است. گاهی اوقات آن را به شمار خاص شخصی و فردی چالش های است که منجر به استرس و ممکن است تداخل با موفقیت تحصیلی و یا مهارت های دستیابی به اهداف.

آن است که ارزش به رسمیت شناختن وجود دارد که نوعی استرس است که ممکن است گاهی اوقات احساس تهدید و یا خسته کننده باشد و ممکن است بی درنگ یک دانشجو به دنبال کمک و یا مشاوره. در اینجا یک نمای کلی از برخی از چالش ها و مسائل است که یک دانشجو ممکن است روبرو می شوند که ممکن است ارزش پرداختن در درمان شخصی….

مشکل گرفتن آغاز شده است ؟

جوانی و محیط زیست دوباره متصل ما را به خود جوانتر: امید و ترس…خاطرات اوایل شکست بکشید ما را. خانواده منشاء مسائل اطراف, رقابت, اعتماد به نفس, ترس از موفقیت, وابستگی و کهنه والدین انتظارات ممکن است زنده کرد.

چه می تواند شما را در نهایت انجام دهید در حال حاضر است که شما نمی تواند انجام دهد ؟ شجاعانه به دوباره سعی کنید.

بازگشت به تحصیل دلیل این که شما به. عاطفی خرید اینترنتی از پایین-اندازه اخراج s اخراج…ازدواج شکستن.

روانشناسی وجود دارد… و اقامت وجود دارد!

فشار خانواده به ماندن در نقش, خانواده, دخالت خانواده…heel-کشیدن و اقدام در پاسخ به اقدام به تغییر و توسعه است. خانواده و احساسات رها شده و ایجاد احساس گناه.

فشار روانی از تجربه جدید و چالش های جدید

  • احساس حقارت در رابطه با مهارت های جوانتر همکلاسی در مضطرب مخلوط با احساس برتری در سراسر زندگی خود موفقیت است.
  • فشار در گروه پروژه های که ممکن است در نتیجه.
  • انزوای اجتماعی از همسالان… نه ماهی و نه مرغ و نه خوب شاه ماهی قرمز… احساس هر دو بالا و پایین
  • فشار از شیب منحنی یادگیری در فن آوری و مهارت های مطالعه است که باید lain آیش برای سال های بسیاری… نمی توانید بچه خود را درجه هفت ریاضی دیگه… پس چگونه به صورت آمار.

کمال گرایی یک پدیده شایع است که ممکن است در خدمت به عنوان یک دفاع و ارتباط آن با خرابکاری .. چگونه خود را کمال گرفتن در راه خود را.

غاصب سندرم…علائم عبارتند از:

شناختی:

  • Inablity به کمك حس بودن با استعداد و یا صالح در برابر تمام شواهد عینی به خلاف
  • اسناد موفقیت به عوامل خارجی ربطی به توانایی.
  • مقایسه خود با دیگران
  • تاکید دیگر نقاط قوت و نقاط ضعف خود
  • به حداقل رساندن از دیگر ضعف و قدرت خود.

Behaviorally:

  • تبدیل شدن به تثبيت شده با مهلت
  • اجتناب از چالش های

عاطفی:

  • خواستار کمال و هرگز فرار نا امیدی
  • احساس اضطراب و ترس و افسردگی از فشار به زندگی می کنند تا موفق به تصویر و یا ترس از قرار گرفتن در معرض به عنوان بی ارزش و یا بی کفایت

فلسفی و اخلاقی توسعه

تبدیل شدن به یک فرد: روانشناس Erik Erikson مراحل بعدی توسعه شخصی شروع به لگد زدن به در:

“Generativity در مقابل رکود”… منجر به “یکپارچگی در مقابل ناامیدی”

بالغ فکری و اخلاقی: مسائل اخلاقی در اطراف در نظر گرفتن یک فرد ایستاده دادن به جامعه.

کارول گیلیگان در زنان اخلاقی: حق زنان برای مقابله خود را در دایره ای از مراقبت و پرورش. همیشه قرار دادن نیازهای دیگر ،

ساندویچ نسل … بودن یک “سه گانه دکر” ساندویچ در واقع…با مسئولیت به نسل بالا و پایین…. و همچنین به عنوان مسئولیت خود.

احساس حرفه …احساس یک “تماس” برای انجام برخی از کارهای قدرتمند راننده از تلاش و فداکاری بلکه در ابتدا گاهی اوقات سخت برای توجیه و یا بیان. وجودی نیاز یا آرزوی خود را بیان کنید در این راه خاص و برای ایجاد یک زندگی است که متجانس با مادر ارزش ها نیاز به اعتبار و حمایت. لوئیجی Rulla نوشتن در حرفه استدلال می کند که برجسته, تفاوت بین شغل و حرفه در این واقعیت نهفته است که حرفه است نه بیان خودپنداره بلکه بیان از خود ایده آل است. او استدلال می کند که حرفه و خیلی بیشتر را با بیان ارزش تر از حرفه ای می کند. آن را کاملا ممکن است به دنبال یک حرفه ای است که به خوبی به توانایی های خود و به پتانسیل محیط زیست اما که به شدت تاکید بر ارزش های شخصی. وجود دارد را می توان در اواسط زندگی دوباره تعریف ارزش های شخصی است که به اندازه کافی قوی به ایجاد یک تحول در مسیر حرفه ای. فنی و حرفه ای callings ویژگی نیاز است که ارزش های شخصی از طالب منسجم با کسانی که از دامنه یا موسسه. او نشان می دهد که توانایی و مهارت های سطح ویژگی های است که می تواند اصلاح شود به درجه قابل توجهی به عنوان داوطلب در تلاش برای بیان عمیق ارزش.

تاکید بر ارزش ممکن است منجر حرفه ای طالب به فداکاری های شخصی و بیش از سوار عادی ملاحظات از ثبات و اعتبار وضعیت و پاداش. این انتخاب ممکن است به همان اندازه با ارزش با دیگران در اطراف آنها… و این ممکن است باعث مشکلات بين فردی.

عملی و فیزیکی ملاحظات…

در مواجهه با محدودیت های فیزیکی: برای مردان و زنان پذیرش و تنظیم به رشد محدودیت و کاهش سطح انرژی.

مدیریت زمان … کشیدن همه nighters نه یک گزینه دیگر! نیاز به توسعه استراتژی جایگزین.

شبکه: استفاده از مهارت های منابع و تماس با شبکه های از زندگی بزرگسالان به وظیفه علمی

یائسگی و یائسگی ماتیک اثرات روانشناسی و فیزیولوژی برای زنان است.

نیست در سکوت رنج می برند

بسیاری از چالش های ذکر شده در بالا محدود شده است به دانش آموزان

آنها اغلب انتظار چالش های بزرگسالی و میانسالی …اما چالش های اضافی از بازگشت به مطالعه ممکن است به شدت تجارب به نقطه جایی که آنها احساس می کنید خسته کننده و یا آنها را به نور به طور غیر منتظره. صحبت در مورد این مسائل با یک متفکر یک درمانگر و یا یک مشاور ممکن است کمک به عادی سازی تجربه و ممکن است به شما اجازه پیدا کردن واقع بینانه و راه های عملی برای حل مشکلات به عنوان آنها بوجود می آیند.

بازگشت به تحصیل هیجان انگیز است و همچنین از لحاظ عاطفی و روانی برانگیختن.

درون آشفتگی و خود سؤال ممکن است مشخص شده توسط تظاهرات خارجی مانند افزایش جسمی و روانی خستگی که گاهی آشکار به عنوان افسردگی خفیف و اجتماعی برداشت اما شایان ذکر است که تحقیقات ما را مطمئن می سازد که حتی در حالی که آن را احساس می کند “بی ثبات کننده,” بازگشت به مطالعه و حرفه ای تغییرات منطقی در پاسخ به نارضایتی و نیازهای برآورده نشده به خوبی تنظیم شده مردم!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *