مالکیت و ادغام و اعدام – بهبود شانس موفقیت

0 Comments

[ad_1]

مقدمه

مالکیت و ادغام و در حال برجسته پدیده در کسب و کار. آن را ارائه اضافی فرصت رشد و سود. کارآفرینان نیز اغلب از آن استفاده کنید به عنوان یک استراتژی خروج است و بسیار مهم در تعیین نهایی خود را با موفقیت و استقلال مالی است. متاسفانه همه چیز نیست همیشه صاف در اجرای ادغام و مالکیتها و گاهی اوقات آن را یک شکست کامل.

منطق پشت مالکیت و ادغام و

به طور کلی در یک شرکت را می بیند ادغام و اکتساب به عنوان یک فرصت به منظور بهبود مزیت رقابتی و اقتصادی ، منطق پشت مالکیت و ادغام و شامل موارد زیر است:

  • تحقق سهامداران ارزش. مدیریت شرکت های اندازه گیری در بهبود سهامداران ارزش. کارآفرینان از سوی دیگر می خواهید برای ایجاد یک قابل توجهی به دست آوردن مواد پس از آنها با موفقیت ساخته شده است شرکت های خود را.
  • گسترش بازار. پتانسیل رشد شرکت ها در حال افزایش از طریق اضافی به بازار تو رفتگی در دیوار و گسترده تر جغرافیایی گسترش یافته است.
  • افزایش بازده. اقتصاد مقیاس را می توان به دست آورد از افزایش حجم عملیات و از طریق کنترل بهتر عملیات (به عنوان مثال کنترل یک بخش بزرگتر از زنجیره تامین).
  • دسترسی به منابع است. رقابتی افزایش یافته است از طریق دسترسی بهتر به منابع مالی و مواد خام و مهارت و سرمایه فکری.
  • مدیریت ریسک. خطرات می تواند از طریق کاهش تنوع کسب و کار و با داشتن یک انتخاب زنجیره تامین (به عنوان مثال تولید و تدارکات در کشورهای مختلف).
  • لیست بالقوه است. به ارائه عمومی از سهام کسب و کار افزایش یافته است از طریق افزایش گردش مالی و سودآوری است.
  • سیاسی ضرورت است. کشورهای مختلف الزامات قانونی (به عنوان مثال در آفریقای جنوبی وجود دارد برخی از سیاه و توانمندسازی اقتصادی (زنبور عسل) مقررات است که شرکت ها باید به پایبندی به).
  • نظری امکانات. اغلب شرکت های خرید شرکت های دیگر فقط به فروش آن در آینده نزدیک و یا به این شرکت و فروش بخشی از آن است.
  • اضافی محصولات و خدمات و امکانات. انحصاری محصولات اضافی و انبارداری و توزیع, کانال های افزایش سطح خدمات و ارائه کسب و کار.

چرا بسیاری از ادغام و خرید موفق است ؟

ادغام و خرید موفق برای دلایل مختلف. شکست می تواند قبل از بدنی ادغام و اکتساب را در طول اجرای روند و یا در حال اجرا جدید ادغام نهاد. شکست بالقوه هستند و با توجه به بسیاری از عوامل از جمله:

  • مذاکرات شکست. هیچ توافق بین طرفین با توجه به عواملی از قبیل فرهنگ های مختلف انتظارات و پروفایل های خطر.
  • مسائل حقوقی است. رقابت در قوانین کشورهای مختلف اغلب منع معاملات در نظر گرفته است که به ضد رقابتی است.
  • مشکلات پیاده سازی. سیستم (به خصوص آن) هستند اغلب بسیار سازگار و دشوار به ادغام.
  • شکست مالی. انتظار گردش مالی و بازگشت سرمایه گذاری شده است به دست آورد و/یا نقدینگی و پرداخت بدهی از شرکت در معرض خطر هستند.
  • مردم شکست. تفاوت های فرهنگی خصومت از پرسنل و استعفا می تواند باعث مشکلات جدی است.
  • برنامه ریزی استراتژیک اهداف به دست آمده است. این شامل دستیابی به هم افزایی مانند افزایش بازده و نفوذ در بازار.
  • مدیریت ریسک شکست. خطرات (به عنوان مثال قانونی, کسب و کار, مالی و عملیاتی) از ادغام نهاد هستند غیر قابل قبولی بالا است.

معیار موفقیت برای موفقیت ادغام و اکتساب

موفق ادغام و اکتساب میتواند در برابر دو عامل مهم:

  • سهامداران ارزش افزایش می دهد. پایدار و افزایش سهامداران ارزش باید در طول زمان به دست آورد.
  • هم افزایی محسوس. دستیابی انتظار سودمندی مانند کارآمد تر عملیات افزایش سودآوری و افزایش سهم بازار.

بهبود شانس موفقیت ادغام و اکتساب

شرکت می تواند افزایش شانس خود را از موفقیت آمیز ترکیب و ادغام با برنامه ریزی مناسب با کار در درون یک از پیش تعریف شده روش و توسط مدیریت کل ادغام و اکتساب به عنوان یک پروژه. جزئیات خاص است که باید به درستی مدیریت شامل موارد زیر است:

  • استراتژی است. ترکیب و ادغام بخشی از گسترده تر شرکت استراتژی و باید آن را به طور کامل فکر طریق و برنامه ریزی شده است.
  • علت سعی و کوشش. خطرات (به عنوان مثال قانونی, کسب و کار, مالی و عملیاتی) در مورد تجزیه و تحلیل علت سعی و کوشش روند. این روند باید با دقت برنامه ریزی شده و اجرا می شود.
  • هم افزایی. برنامه ریزی شده هم افزایی باید املای کردن و توجه ها باید برای دستیابی به آن.
  • هزینه های. هزینه می تواند به راحتی به موشک وار رفتن در طول ادغام و اکتساب روند. هزینه باید برای بودجه و پس از آن باید بررسی شود.
  • انتظارات. غلط انتظارات گروه بندی های مختلف اغلب منجر به سرخوردگی. همه انتظارات باید مورد بحث و روشن با تمام احزاب مربوطه.
  • شفافیت. مناسب ارتباطات و باز بودن (که در آن مربوطه) با کارکنان و مشتریان و تامین کنندگان و شرکای کسب و کار دیگر هستند بهتر است. شایعات (اغلب بی اساس) هستند که به سرعت سرمازده در جوانه می تواند باعث بسیاری از آسیب به روحیه و نقش بازیکنان می توانید نگاه برای جایگزین فرصت.
  • سیستم های. ادغام سیستم (به خصوص آن) باید برنامه ریزی و اجرا با دقت یا از آن می تواند باعث سقوط جدید ادغام نهاد.
  • نگه داشتن علاقه است. تعهد مدیریت ارشد ضروری است. دخالت خود را (در صورت لزوم) می توانید ملاحظه ای افزایش شانس موفقیت است.
  • نگه داشتن چشم در توپ. ادغام و اکتساب یک معنی به پایان است. اغلب شرکت های موفق به دیدن آن را در چشم انداز و دیگر از جنبه های مهم کسب و کار هستند و پس از آن نادیده گرفته شده است.
  • مدیریت تغییر. موفقیت هر گونه ادغام و اکتساب است که اغلب وابسته به موفق ادغام دو فرهنگ کسب و کار. علاوه بر این افراد اغلب دارای مقاومت به شانس و تجربه نوعی از تروما در این فرآیند است. حرفه ای مدیریت تغییر می تواند تفاوت بین یک بسیار موفق ادغام و اکتساب یا شکست آن.
  • مشاوران مورد اعتماد. مالکیت و ادغام و اغلب یک بار خاموش و تجربه برای بسیاری از شرکت ها. در این وضعیت و همچنین به عنوان که در آن شرکت ها به اندازه کافی نیست و افراد واجد شرایط برای رسیدگی به تمام جنبه های ادغام و اکتساب آنها باید استخدام صالح خارج مشاوران. این مشاوران می تواند شامل وکلای حسابرسان و مشاوران کسب و کار و مدیریت تغییر تسهيل کننده.

خلاصه ادغام و اکتساب است که به طور معمول یکی از مهم ترین استراتژی است که یک شرکت را در کشتی سوار است. متاسفانه بسیاری از ترکیب و ادغام در حال شکست (و یا حداقل در برخی از جنبه). یکی از بهترین راه هایی برای افزایش شانس موفقیت این است که به درستی برنامه ریزی برای ادغام و اکتساب و برای دیدن آن به عنوان یک پروژه و مدیریت آن را در چنین راه. ادغام و اکتساب به طور معمول دارای تمام ویژگی های مهم یک پروژه – آن است که چند رشته ای دارای اهداف خاص است یک بار خاموش و محدودیت های زمان و بودجه.

Copyright© 2008 توسط ویم هستند. تمام حقوق محفوظ است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *