مالی و شکست در کسب و کار — چگونه برای جلوگیری از آن

0 Comments

مقدمه

کسب و کار این است که پایه و اساس جهان اقتصاد. متاسفانه بسیاری از کسب و کار موفق با توجه به دلایل مالی. در کارآفرینی سرمایه گذاری شکست رای بسیار بالا به خصوص در چند سال. این مقاله به برجسته برخی از عوامل کلیدی است که باید به منظور به حداقل رساندن احتمال شکست مالی در کسب و کار. بحث و گفتگو انجام شده است تحت عنوان زیر:

  • برنامه ریزی مالی;
  • مدیریت مالی.

برنامه ریزی مالی

برنامه ریزی مالی باید انجام شود به طور مستمر در هر کسب و کار است. باید آن را شروع می شود با مفهوم جدید سرمایه گذاری و حمل تا کسب و کار تعطیل است و یا ادغام کسب و کار دیگر. برنامه ریزی است, اما بی معنی اگر مدیریت یک کسب و کار ندارد لازم کسب و کار – مالی و فراست. مدیریت نیاز به درک اصول اولیه – حتی اگر واقعی برنامه ریزی مالی برون سپاری است. این شامل یک درک صورتهای مالی جریان های نقدی و نسبتهای مالی. آنها باید بدانند اگر این شرکت در حال ساخت به اندازه کافی سود اگر به اندازه کافی وجود دارد نقدینگی و پرداخت بدهی که در آن مشکلات بالقوه دروغ و چگونه آنها می توانند آنها را حل کند.

برنامه ریزی مالی باید شامل فعالیت های زیر است:

  • فروش برنامه ریزی است. بدون به اندازه کافی گردش مالی هیچ کسب و کار می تواند زنده ماندن در دراز مدت است. شکستن حتی فروش باید شناخته شده است. فروش اهداف باید واقع بینانه و حفظ مورد نیاز رشد و سود.
  • سیاست های اعتباری. اعتباری است که به طور کلی ارائه شده به منظور دستیابی به نیاز فروش. این است که, اما, انجام می شود در معرض خطر (از بدهکاران که موفق به پرداخت) و آن پول هزینه. از این رو بسیار مهم است که از اعتبار مناسب سیاست است که به شدت پایبند به. سیاست باید شامل چه نوع از افراد یا موسسات اعتباری که تحت آن شرایط چقدر آنها را واجد شرایط برای تضمین است که باید در جای خود از لحاظ اعتبار و نحوه پرداخت (و فقدان آن) اداره خواهد شد.
  • قیمت گذاری. قیمت گذاری یک علم است در حق خود است. بیش از حد بالا قیمت مشتریان جلوگیری و بیش از حد قیمت های پایین کاهش سودآوری کسب و کار. قیمت گذاری باید رقابتی است. حاشیه ناخالص از یک کسب و کار نتیجه مستقیم از قیمت گذاری. ناخالص سود لازم برای پوشش تعهدات مالی یک شرکت است و اجازه می دهد تا برای رشد. سودآوری محصولات و خدمات مختلف و نیاز به تجزیه و تحلیل آنها باید تنها نگهداری می شود به عنوان بخشی از ارائه اگر آنها کافی حاشیه و یا اگر آنها از اهمیت استراتژیک است.
  • Cashflow بینی. چندین جنبه از کسب و کار و تاثیر آن cashflow. بسیاری از به ظاهر سالم کسب و کار ورشکسته با توجه به cashflow مشکلات. آن است که از بیشترین اهمیت را برای یک کسب و کار به برنامه ریزی برای فروش و هزینه ها و به خصوص زمان بندی آن است. پول که باید دریافت شود در 90 روز نمی پرداخت برای هزینه های جاری است.

مدیریت مالی

کسب و کار امور مالی باید به طور مستمر تحت نظارت و مدیریت شود. مشکلات نیاز به شناسایی و تصحیح به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. به طور فعال در حال حاضر می تواند یک تفاوت بزرگ بعد.

جنبه های مالی از کسب و کار است که نیاز به مدیریت شامل موارد زیر است:

  • تامین مالی. هزینه های سرمایه و سرمایه در گردش نیاز به تامین مالی. برنامه ریزی کسب و کار و جریان های نقدی باید برجسته نیاز و زمان بندی برای تامین مالی است. تامین مالی می تواند از طریق انجام فعلی سهامداران با فروش سهام جدید و یا از طریق تامین مالی خارجی. تامین مالی خارجی گران قیمت و خطرناک برای کسب و کار. آن می تواند باعث مالی سقوط یک کسب و کار زمانی که تعهدات نگهداری می شود. از سوی دیگر آن را می توانید اجازه می دهد تا برای سریع تر رشد. تامین مالی باید بخشی از استراتژی گسترده تر از یک شرکت و در خط با مشخصات خطر از کسب و کار.
  • سهام برگزاری است. موجودی باید در سطح مطلوب است. کمی بیش از حد سهام هلدینگ (با سهام به طور منظم قطع) می تواند اثرات منفی بر روی روابط مشتری و باعث گردش مالی را کاهش می دهد. سهام بیش از حد نگه داشتن است که خطرناک و گران (برای محجور و pilferage). سطوح موجودی باید مشخص شود و مدیریت حرفه ای (با استفاده از موجودی بهینه سازی مدل های آن را به حساب اهمیت محصول و سهام زمان چرخش و منجر بار هنگام سفارش یک محصول).
  • حساب های دریافتنی. در کل مهم این است که به ارائه اعتبار در اقتصاد امروز. تفاوت از بدهکاران است که پرداخت به طور متوسط پس از 30 روز یا 60 روز می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست (این است که به وضوح منعکس شده در cashflow بینی). بدهکاران باید مورد تجزیه و تحلیل با توجه به آن پیری و بدهکاران که نه پایبند به لحاظ اعتبار باید مجدانه پيگيری و در صورت لزوم اعتباری خود را کمک هزینه باید لغو گردد.
  • رشد کسب و کار. یک کسب و کار تنها می تواند به عنوان سریع به عنوان آن می تواند تولید به اندازه کافی پول (از طریق سود سرمایه گذاری یا تامین مالی) برای تامین مالی سرمایه در گردش آن. رشد بالاتر از این است که پایدار نیست و در دراز مدت آن را باعث شکست مالی یک کسب و کار. پایدار نرخ رشد شرکت مصمم است با ترکیبی از سود خود را کارآمد و بهره برداری از دارایی های خود را اهرم مالی (نسبت بدهی به حقوق صاحبان سهام) و سود انباشته که نگه داشته است در کسب و کار. این نرخ باید از نزدیک تحت نظارت و مختلف آن عوامل باید به طور موثر مدیریت.
  • هزینه های. اقلام هزینه باید برای بودجه. قابل توجهی انحراف واقعی در مقابل بودجه ارقام نیاز به توضیح و اثرات آن باید از طریق فیلتر به بودجه cashflows و دیگر پیش بینی های مالی. در عمل بار از رشد سریع و خوب شرایط اقتصادی خطرناک هستند به این معنا که یک گرایش وجود دارد به افزایش هزینه های بیش از حد در طول این زمان. آن پس از آن می تواند دشوار است برای جلوگیری از هزینه ها (به ویژه حقوق و دستمزد مرتبط) در زمان رکود اقتصادی است.
  • نسبتهای مالی. استفاده مناسب از نسبت می تواند کمک به مدیریت در شناسایی مشکلات و اقدام اصلاحی. این مهم است که بدانید این شرکت سودآوری و نقدینگی و بدهی به دانستن که در آن مشکلات بالقوه دروغ و سپس نحوه صحیح آنها. تجزیه و تحلیل نسبت باید انجام شود به صورت ماهانه (در صورت اطلاق) و باید در مقایسه با شرکت های دیگر در صنعت و به خصوص هدفمند – و گذشته از آمار و ارقام (دوره قبل و دوره مشابه در سال گذشته).
  • Cashflows. همه چیز در موفقیت یا شکست یک کسب و کار تمایل تأثیر در cashflow. Cashflows باید طلبه برای هر گونه مشکلات بالقوه و نیاز به تنظیم شود به صورت ماهانه. با نادیده گرفتن جریان های نقدی برای چند ماه یک مشکل کوچک به راحتی می توانید با گلوله برف زدن به چیزی که خارج از کنترل است.

خلاصه

این مقاله برجسته تنها چند, اما بسیار مهم است مسائل است که نیاز به برنامه ریزی و مدیریت در کسب و کار به کاهش خطر ابتلا به نارسایی های مالی. به طور کلی مهم ترین موضوع بود موفق است cashflow یک شرکت است. تمام درآمد و هزینه و وجود واقعی زمانبندی منعکس شده در بیانیه cashflow. یک رابطه علت و معلولی وجود دارد و در هر دو جهت بین تمام جنبه ها (که در این مقاله ذکر شده) و ورود وجه نقد از یک کسب و کار است.

Copyright© 2008 – ویم ونتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *