موفقیت در خودکشی سلول

0 Comments

بسیاری از مدیران محصول آشنا هستند با Ansoff ماتریس, اگر چه آنها نمی دانند ممکن است آن را با نام. ماتریس فراهم می کند یک چارچوب ساده برای تجزیه و تحلیل فرصت های رشد استفاده از ابعاد بازار و محصولات است. به عنوان یک حرکت از محصولات موجود و به بازارهای مجاور ربع, خطر را افزایش می دهد.

خطرناک ترین ربع برچسب تنوع در ماتریس است که در آن یک کسب و کار معرفی یک محصول جدید به بازار های جدید. همچنین به نام خودکشی سلول, این ربع نشان دهنده بالاترین خطر شکست. برخی از تحلیلگران تخمین می زنند که احتمال موفقیت در این ربع است به عنوان کم 5 درصد است.

این پیام آشکار برای کسب و کار است که به اقامت در خارج از خودکشی همراه است. این تکرار Geoferry مور در عبور از شکاف را کوچه بولینگ قیاس. مور طرفداران رشد با هدف مجاور پین – معرفی یکی دیگر از محصولات خود را به بازار موجود و یا پیدا کردن یک بازار جدید است که همچنین نیاز خود محصول موجود با حداقل تغییرات.

اما با وجود این شانس همیشه وجود خواهد داشت شرکت های عامل در خودکشی همراه است. راه اندازی اغلب معرفی محصولات جدید در بازار است که آنها فقط وارد کردن. نیز تاسیس شرکت نمی تواند مقاومت در برابر وسوسه از در حال توسعه یک بازار جدید است که آنها را به امید تسلط بر اساس وعده یک تکنولوژی جدید است. فوق العاده ای پاداش است که به کسانی که موفق خواهد شد اطمینان حاصل شود بی عجله از شرکت ها به این منطقه خطر.

پس چگونه می تواند ما را در بهبود شانس ما هنگام معرفی یک محصول جدید/تکنولوژی را به یک بازار جدید است. من پیشنهاد می کنم که وجود دارد عوامل حیاتی برای موفقیت لازم است:

1. تعهد دراز مدت/قدرت ماندن

در هنگام معرفی یک محصول جدید به بازار های جدید و مهم است که باید انتظارات واقع بینانه برای زمان و منابع مورد نیاز برای موفق شدن. این است که حتی بیشتر مهم است اگر فن آوری های جدید درگیر هستند. در این محیط وجود دارد بسیاری از ناشناختهها. شانس خوب وجود دارد که طرح کسب و کار را دست کم گرفتن خطرات رقابت سرمایه گذاری مورد نیاز و زمان مورد نیاز برای رسیدن به سودآوری است. بنابراین مهم است که تیم مدیریت یک تعهد دراز مدت به تلاش و دسترسی به منابع مالی کافی برای مسافت های طولانی.

2. پیاده سازی تاکتیک های به سرعت یاد بگیرند که نیازهای بازار

کلید موفقیت در یک بازار جدید است درک نیازهای یک مجموعه جدید از مشتریان بالقوه است. جدید بودن را به خودتان در بازار, این امر به ویژه دشوار است. شما نیاز به درک صنعت و بازیکنان بزرگ به دست آوردن دسترسی به آنها و کارشناسی ارشد این صنعت اصطلاحات مخصوص یک صنف. سریعترین راه برای انجام این کار این است که به استخدام یک یا بیشتر کارکنان با تجربه در هدفمند میباشد. هدف تحقیقات بازار نشان می دهد تجارت حضور انجمن های صنعت و همکاری با شرکت های دیگر در حال حاضر در صنعت نیز مفید خواهد بود در شرکت خود را تا منحنی یادگیری به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

3. ایجاد یک کل راه حل های محصول

استقراض از Geoffery مور دوباره آن را همیشه مهم است که در هنگام معرفی یک محصول جدید برای ایجاد تمام راه حل های محصول. که شامل حمایت از ادغام خدمات پس از فروش پشتیبانی و خدمات نرم افزار ، که خواهد شد مورد نیاز برای مشتریان برای رسیدن به مطلوب بازگشت سرمایه گذاری. در حالی که adopters اولیه و متفکرین ممکن است مایل به اختصاص قابل توجهی از منابع داخلی برای پر کردن شکاف ها از ناقص راه حل بازار انبوه نیاز به تر و مستقیم به جلو و آسان پیاده سازی. یک مورد کلاسیک از این است که اپل I-Tune فروشگاه بود که یک عنصر لازم برای شهاب سنگی موفقیت اپل I-pod. ممکن است لازم باشد به کمک طلب کردن همکاران برای ایجاد تمام قطعات از کل محصول راه حل است.

4. ایجاد اعتبار در بازار جدید

شما ممکن است یک محصول بزرگ و هنوز هم نمی توان به دست آوردن کشش با توجه به کمبود اعتبار در بازار جدید است. مشتریان بیشتر اعتماد از تاسیس بازیکنان و یا آگاه نیست خود شرکت و یا می ترسند به یک ریسک است. در علاوه بر این به یک هدف استراتژی بازاریابی است که شامل مداوم نشان می دهد تجارت برگزاری نمایشگاه و دیگر عناصر بازاریابی مانند ایمیل انفجار و پست مستقیم وجود دارد دو استراتژی عالی برای به دست آوردن اعتبار. این اولین بار است که به ایجاد و انتشار موفقیت با مهم مرجع حساب. دوم این است که به همکاری با شرکت های دیگر که در حال حاضر به دست آورده و اعتبار در بازار است. من تا به حال با موفقیت این استراتژی در شرکت فعلی. ما به تازگی وارد یک بازار جدید و در تراز وسط قرار دارد با پیشرو نرم افزار حسابداری شرکت ها در این صنعت به فروش و یا مراجعه کنید نرم افزار ما. استراتژی اختصاص بیش از نیمی از درآمد ما در این بازار جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *