موفق برادر Minecraft: کتیبه

0 Comments

[ad_1]

Mojang استودیو بود که به ارزش $2.5 میلیارد دلار توسط مایکروسافت در سال 2015 استودیو که مسئول فراگیر آمار کنکوری که حمل بیش از 70 میلیون نسخه همچنین مسئول یکی دیگر از بازی. که بازی کتیبه که Mojang به احتمال زیاد نه فراموش.

از دست رفته برادر از فوتبال, کتیبه ها نمی تواند داشته متعارف تر شروع به زندگی از برادر بزرگ خود است. آن را با یک طرح خاص را در ذهن برای یک بازار خاص و بودجه توسعه استودیو و در حال حاضر مشتاق مخاطبان منتظر هر فرصتی به آن بازی است. Minecraft فاقد همه این مزایا. پس چرا کتیبه چنین شکست ؟

اعلام کرد در اوایل ماه مارس 2011, کتیبه شرح داده شد توسط ذهن خلاق Mojang به عنوان یک ترکیب ‘بازی های کلکسیونی کارت‘و ‘سنتی تخته‘چیزی است که آنها را به عنوان از دست رفته از بازار است. در اوایل ماه دسامبر سال 2014 آن را به سمت چپ بتا توسعه فاز و رسما منتشر شد. پس تنها شش ماه بعد در سال 2015 Mojang اعلام کرد شکست. آنها نشان داد که توسعه فعال در کتیبه ها خواهد بود متوقف شد و که آنها نمی تواند تضمین کند که سرور را اجرا گذشته جولای 2016.

پس کجا Mojang به اشتباه ؟ در سطح کتیبه ها تا به حال همه چیز برای رفتن آن از یک استودیو توسعه به معنای واقعی کلمه مماس با پول به مخاطبان گسترده بودند که هیجان زده سعی کنید هر چه Mojang می تواند تولید. آن را باید یک یقین موفقیت است. در عین حال آنچه که ما را دیده است شواهدی وجود دارد که بدون در نظر گرفتن پشتوانه هیچ توسعه پروژه یک موفقیت مطمئن.

توسعه پشت کتیبه تمدید شد به صورت یک بازی از آن است و اندازه و نه بیش از حد بلند پروازانه پروژه, آن را هنوز هم صرف چهار سال در حال توسعه و یا ‘بتا’ قبل از در نظر گرفته شده آماده برای انتشار است. آزادی به خودی خود شاید به یک سرنخ است که این بازی را تجربه نمی کند یک شروع عالی برای زندگی است. تاریخ انتشار شد به طور ناگهانی اعلام شده توسط Mojang در دسامبر 10, 2015. موارد فوق هر گونه ساخت تا دوره آنها تصمیم به انتشار آن تنها یک روز بعد در تاریخ 11. در همان زمان آنها کاهش می یابد قیمت پایین به فقط 5 $دلار. معمولا قیمت را بالا برود و یا حداقل همان باقی بماند و با یک حرکت از بتا…

پس از آن وجود دارد بسیار شایع طرح دعوی در دادگاه با بتسدا بیش از trademarking از کلمه ها ، بدیهی است که این لزوما نشانه ای از توسعه فقیر اما دوباره آن را نشان می دهد مسائل را با برنامه ریزی و توسعه در پشت صحنه. آن را قطعا می شده اند یک فشار غیر ضروری در مدیریت تیم است.

در نهایت اگر مسئله ای است که باعث شکست برای کتیبه ها ساده است. آنها بازیکنان به اندازه کافی برای حفظ بازی. عنوان پست توصیف خود تصمیم به توقف توسعه متحده “بازی به نقطه ای رسیده که در آن دیگر نمی تواند حفظ و توسعه مستمر“. این نشانه روشنی است که خود بازیکن پایه همراه با هر گونه سود تولید بودن کافی نیست برای توجیه ادامه داد: هزینه در بازی.

ناگهانی تصمیم به انتشار این بازی تقویت این نظریه به عنوان امید خود را خواهد شده اند به ایجاد علاقه در بازی با اعلام یک شیفت از بتا. اما همانطور که دیده می شود با اعلام یک و نیم سال بعد از آن فراهم نیست نتیجه آنها امیدوار آن را.

ما نمی هر گونه بتن اعداد چگونه کتیبه ها به فروش می رسد به غیر از یک صدای جیر جیر از توسعه دهنده هنریک Pettersson که آن را به حال حمل از 100 ، 000 نسخه در 21 جولای 2013. این است که در طول دوره بتا از این بازی و ما فقط می توانیم فرض کنیم که در آن رشد آزاد است. اما 100000 نسخه به اندازه کافی برای حمایت از آنچه که در اصل چند نفره هیئت مدیره/کارت بازی ؟

فرض کنید بسیار خشن یک هفته حفظ نرخ 15 درصد و بر اساس آمار و ارقام برای PC, بازی از اینجا. ما باید به دنبال 15,000 بازیکنان در ادامه به بازی بازی پس از یک هفته. پس از چند ماه این آمار به عنوان یک نرخ حفظ 3-5 ٪ بازیکنان. خیلی خوش بینانه ما باید به دنبال در 5,000 بازیکنان بازی کتیبه برای بیش از چند ماه. بدیهی است که این یک درصد گرفتن از یک بازی بسیار متفاوت از کتیبه و بنابراین نرخ به احتمال زیاد بسیار متفاوت است. هنوز هم آن را نشان می دهد که چگونه 100000 نسخه لزوما به معنی سالم بازیکن-پایگاه.

یک بازی چند نفره نیاز به بازیکنان به اندازه کافی برای آسان خواستگاری در سراسر ساعت و در زمان نوشتن آنلاین تعداد بازیکن است معلق در هوا حدود 25. این است که متفاوت از زمانی که آنها اعلام کرد توقف توسعه است. تعداد نسخه های فروخته شده به صورت کتیبه شده است می تواند به عنوان یک موفقیت برای یک بازی تک بازیکن اما در نهایت برای یک بازی آنلاین مانند کتیبه ها فعال تعدادی از بازیکنان مهم تر است. متاسفانه از این تعداد فقط خیلی کم.

کمبود بازیکن در حفظ و نگهداری و به طور کلی کم بازیکن-پایه می تواند کمک به چند چیز اولا در حالی که کتیبه دریافت مخلوط به منطقی بررسی مثبت از منتقدان آن را گرفتار مشکلات تعادل و از دست رفته و یا در غیر این صورت فاقد جنبه است که برای بسیاری از آن ساخته شده یک کمتر از تجربه لذت بخش. منتشر محتوا تکه های مانند ‘انعکاس’ طراحی شده بودند تا حدی به رفع این اما آمد بیش از حد کند و یا فاقد خود را.

در مرحله دوم یک عدم وجود ارتباط روشن از توسعه دهندگان و رهبری در نظر گرفتن بازی رو به جلو است. کنکوری بودن خیلی باز بازی است که رونق با یک حالت تک نفره و یک بازیکن led چند نفره نیاز نیست توسعه دهنده رهبری آن رشد ارگانیک با بازیکنان ایجاد مدها ایجاد سرور و ایجاد ماجراهای خود. هنوز کتیبه بودن چند نفره و نیمه رقابتی استراتژی بازی به این معنی است که توسعه دهندگان تا به حال به یک رویکرد متفاوت, چیزی که شاید نمی شد تجربه کرده و یا در انتظار.

ثالثا آن را دریافت نمی کنند بازاریابی گسترده این مورد نیاز به عنوان یک استراتژی چند نفره هیئت مدیره بازی. Minecraft یک بازی بود که رفت ویروسی برای مدت زمان طولانی در آن بود این بازی در یوتیوب و به عنوان نتیجه Mojang هرگز به آن بازار است. از سوی دیگر کتیبه ها را دریافت نمی کنند این بازاریابی رایگان و Mojang آماده نمی شد این. آنها انتظار نداشت که برای حفظ یک منبع ثابت از بازیکنان جدید برای بازی آنلاین شما باید آن را در بازار. سنگ پهن کف اجاق, بسیار شبیه به یک بازی از دور با تجربه تر بلیزارد است که هنوز هم به شدت بازاریابی با تبلیغات چیزی است که کتیبه همیشه فاقد.

در نهایت کتیبه ها بود استراتژی, بازی یک بازی رقابتی. Mojang شاید انتظار جامعه بزرگ از کمیته مبارزه با سانسور برای حفظ کتیبه های بدون بازاریابی, اما جوامع تا حد زیادی مطابقت ندارد. موفقیت اولیه از کتیبه آمد از هیجان بازیکنان کنکوری دادن آن را امتحان کنید اما چیزی که آنها پیدا شد یک نوع بسیار متفاوت از بازی. کتیبه های مورد نیاز مخاطبان مختلف اما Mojang نیست به دنبال این مخاطبان ،

کتیبه ها بود نه لزوما یک بازی بد و آن را پیدا کرده است اما پایه فن اختصاص داده شده اختصاص داده شده به زنده نگه داشتن آن. شاید آنها خواهد شد. در پایان اگر چه ما شاهد یک استودیو نیست قدردانی از دامنه کامل از آنچه باید انجام شود برای تولید یک بازی چند نفره موفق. شاید آن را به رایگان به بازی شده اند که راه را برای رفتن…

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *