نقش مدیران پروژه

0 Comments

[ad_1]

وظایف به کار گرفته می شود توسط یک مدیر پروژه برای مدیریت موفق یک پروژه عبارتند از:

یکپارچه سازی مدیریت– این است که توسعه و مدیریت جهت پروژه

حوزه مدیریت-این شامل برنامه ریزی, تعریف و مدیریت دامنه پروژه است.

زمان و مدیریت هزینه-این را پوشش می دهد در حال توسعه یک برنامه تخصیص منابع و مدیریت منابع مالی برای این پروژه است.

مدیریت کیفیت-این شامل مراقبت از کیفیت روند در سوال چنین است که آن را ملاقات و یا حتی بیش از پارامترهای کیفیت مختلف تنظیم زودتر.

مدیریت منابع انسانی– یک مدیر نیاز به مراقبت از تیم خود را تشویق و ایجاد انگیزه در آنها و مطمئن شوید که این تیم حرکت در مسیر درست است.

مدیریت ارتباطات– مدیر نیاز به آماده سازی یک طرح ارتباطات و مطمئن شوید که وجود دارد این است که یک ارتباط سالم هر دو صورت افقی و عمودی.

مدیریت ریسک– خطرات مختلف درگیر در یک پروژه باید شناسایی و کاهش و طرح احتمالی نیاز به توسعه یافته به اطمینان حاصل شود که این پروژه نه از خط خارج شده در هر نقطه.

مدیریت تدارکات– مواد مختلف مورد نیاز در طول پروژه نیاز به تهیه و موفق با فروشندگان و تامین کنندگان برای اتمام موفقیت آمیز پروژه است.

یک مدیر پروژه است که معمولا مسئول موفقیت یا شکست این پروژه است. آنها برای اولین بار نیاز به تعریف پروژه و پس از آن ساخت کار خود را برنامه ریزی. اگر محدوده پروژه بسیار روشن است و یا این پروژه است که اجرای ضعیف این مدیر پاسخگو باشند. اما این به این معنا نیست که مدیر همه کار های خود را (که عملا غیر ممکن است). وجود یک تیم کامل تحت مدیر پروژه کمک می کند که برای دستیابی به تمام اهداف پروژه. اگر چیزی را اشتباه می رود مدیر پروژه است که در نهایت پاسخگو باشد.

جدای از این بسته به اندازه و پیچیدگی پروژه آنها ممکن است نیاز به در نقش های مختلف. مدیر پروژه ممکن است نیاز به کمک به جمع آوری نیازهای کسب و کار کمک برای طراحی یک سیستم مدیریت پایگاه داده یا ممکن است در تهیه مستندات پروژه. آنها ممکن است کار تمام وقت در پروژه های بزرگ و یا ممکن است کار پاره وقت در پروژه های مختلف از کوچکتر طبیعت و یا ممکن است متناوبا رسیدگی به پروژه های مختلف و همچنین رسیدگی به مسئولیت های دیگر مانند کسب و کار تجزیه و تحلیل و توسعه کسب و کار.

در زمان آنها ممکن است پاسخگویی اما نه قدرت. برای مثال او ممکن است با استفاده از برخی منابع اما ممکن است از کنترل مستقیم بر آن منابع است. در چنین زمان مدیر ممکن است پیدا کردن برخی محدودیت ها بیش از اجرای وظیفه که ممکن است صورت نمی گیرد به عنوان آنها ممکن است دوست دارند. نداشتن کنترل مستقیم دولت از امور مالی و سرمایه گذاری, تخصیص ممکن است باعث ابهام.

به منظور موفقیت مدیر پروژه باید با توجه به حمایت مدیریت بالا و قدرت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *