چه زمانی که ضعف های خود را واقعیت ؟

0 Comments

[ad_1]

در زمان زندگی احساس می کند مانند قریب به اتفاق امر است. وجود دارد بیش از حد به انجام بیش از حد به فکر می کنم بیش از حد نگران است. آنچه می تواند ما را به مبارزه با آن احساس ؟

گاهی اوقات زندگی به نظر می رسد بیش از حد به خرس. برخی از مردم احساس ضعف ثابت عجله و بسیاری از چیزهایی به انجام است. دیگران نمی توانند پی در پی زمزمه های بی پایان افکار. برخی هنوز نمی تواند کنار آمدن با احساسات خود از بی کفایتی و یا نا امنی. همه آنها سعی می کنند راه حل های مختلف در میان است که شاید مدیتیشن یا تمرکز حواس می تواند آزمایش می شود اما این است که اغلب فقط به اندازه کافی برای مقابله با احساس.

اجازه دهید ما به بیش از برخی از علل چنین احساسات برای اولین بار پس از آن مطالعه ممکن است برخی از ابزار و راه حل های.

  • بیش از حد بسیاری از چیزهایی را به انجام: بسیاری از ما شده اند در جوامع که در آن رقابت و موفقیت اهمیت است و اندازه واقعی ما ارزش است. به عنوان یک نتیجه ما احساس موظف به طور مداوم هدف در بیشتر اهداف بالاتر. خوب بودن است هرگز به اندازه کافی به تعالی و برتری تنها قابل قبول است. این نوع از اعتقاد به ارث برده از محیط زیست ما را هل می دهد ما به طور مداوم به دنبال بیشتر انتظار بیشتر از خودمان است. کل جهان وجود دارد به تحت تاثیر قرار دادن در مقابل ما و است که خواستار آن است که به ما اختصاص بسیاری از ما زمان برای انجام کارهایی که به ما نزدیک تر به هدف ما که هر زمان ما اتفاق می افتد برای پیدا کردن, ما همچنین با استفاده از ما به دنبال بهبود مستمر است.
  • بیش از حد بسیاری از افکار: نشخوار فکری شروع می شود در بسیاری از انسان ها به عنوان یک شکل از خیال بافی. در حال حاضر در دوران کودکی برخی از افراد وقف بسیار زیادی از وقت خود را به اجازه خود را از دست داده و در افکار خود را در حالی که قطع از واقعیت است. آنچه به زودی تبدیل به یک عادت است که تقریبا همواره زوج با منفی پیش بینی است که در آینده به ما می آموزند که به نگرانی در مورد آنچه ممکن است و یا آنچه که ممکن است اتفاق می افتد. تعداد بسیار کمی از مردم ruminate مورد مثبت مبارک همه چیز بیشتر در مورد منفی و نگران کننده یا دردناک ، ثابت فکر کردن در مورد جنبه های منفی به سرعت تبدیل به یک راه زندگی و کسانی که سوار بر این پیدا کردن آن را دشوار است به تغییر الگوی. هر شکل از نشخوار فکری می شود آن را با تمرکز بر گذشته و یا آینده بازده مواد شیمیایی خاص و احساس است که مغز ما به زودی می شود معتاد هستند. نه داشتن آنها می تواند باعث خروج علائم مانند و در نتیجه دائم نیاز به از نو خلق کردن آنها. بنابراین نشخوار فکری همچنان رشد می کند و می شود هرگز پایان دادن به.
  • زندگی در گذشته: هنگامی که انسان ruminate, آنها معمولا انجام این کار با تمرکز بر دو سناریو های مختلف و تنها آن دسته دو: گذشته و یا آینده است. هنگامی که در گذشته آنها در حال تلاش برای ایجاد حس از چیزی است که اتفاق افتاده است که هنوز هم باعث می شود آنها احساس گناه و غم انگیز و یا صدمه دیده است. قادر به تغییر هر آنچه پس از آن اتفاق افتاد که اغلب تحت الشعاع آنها و باعث می شود آنها احساس ناتوان است.
  • زندگی در آینده: هنگامی که در آینده مردم در حال تلاش برای آماده خود را به صورت چیزی که آنها را می ترساند و به طور مداوم خود را به درخواست ” چه می شود اگر… ?’ بیشتر وقت آنها صرف در آن حالات بیشتر آنها نیاز به بازگشت. افرادی که صرف تا زمانی در آینده در ذهن خود غرق شده توسط طیف گسترده ای از مشکلات احتمالی و موانع آنها ممکن است روبرو می شوند و با این باور رشد خود را در شکست به موفقیت است.
  • احساس ناکافی و یا نا امن: بسیاری از مردم رنج می برند از عزت نفس پایین و یا ناامنی که ناشی از ضعف باورها و اعتقادات. هنگامی که یک فرد دارای اعتقادات قوی وجود ندارد و ناامنی. می آید از عدم اطمینان و شک و تردید. کسانی که احساس می کنید مثل آنها خوب نیست به اندازه کافی یا ناکافی تمایل به پیدا کردن آن سخت برای مقابله با شرایط و واقعیت های اطراف آنها را نه به دلیل آن است که طرح آنها بیش از حد بسیاری از چالش ها اما از آنجا که آنها فکر می کنم آنها قادر نیست و یا به اندازه کافی قوی. همه چیز پیچیده می شود و یک مشکل شمع در بالای بعدی تا زمانی که مردم احساس می کنند به طور کامل غرق شده است.

پس چه می توان کرد ؟

  • اول از همه یک نفس عمیق بکشید. هیچ چیز تغییر خواهد کرد اگر شما می تواند به توقف برای یک ثانیه و تمرکز بر روی کاری که در دست. بیشتر unfocused شما سخت تر از آن خواهد شد. این امر در مورد همه ممکن است علل ذکر شده در بالا: بیشتر از شما نگران تر و مضطرب می کنید و کمتر انرژی بعد از آن شما باید واقعا به مشکلات خود را. در زمانی که شما نیاز به غلبه بر آنها را به شما خسته هستید.

  • دوم تمرکز بر اینجا و اکنون. بیشتر زمان شما صرف یا در گذشته و یا در آینده…

    • زمان کمتری شما را به تمرکز بر مشکل در دست;

    • کمتر انرژی شما را هنگامی که شما در نهایت تصمیم به مقابله با این وضعیت در مقابل از شما.

    • کمتر آگاهی شما از شرایط اطراف شما و منابع کمتر شما پس از آن قادر به درک و پیدا کردن و

    • کمتر شما یاد بگیرند که برای آینده موقعیت های مشابه.


  • به منظور در اینجا و در حال حاضر شما نیاز به تلاش آگاهانه برای انجام این کار است. شما نیاز به مبارزه با این عادت که درایوهای شما را به گذشته و یا آینده است. یک ابزار خوب برای استفاده است هر شکلی از تمرکز حواس:

    • تمرکز بر روی یک شی در اطراف شما و ارزیابی آن با استفاده از حواس 5: بوی طعم شنوایی و بینایی;

    • با تمرکز بر احساس خود ده پا در واقع بدون حرکت آنها;

    • درگیر شدن در هر نوع فعالیت کاملا submerging خود را در آن خود را از طریق 5 senses.


  • یکی دیگر از ابزار مهم مورد استفاده قرار گیرد به شدت متوقف کردن آنچه شما انجام می دهند و فقط مخالف و یا چیزی کاملا متفاوت است. برای مثال اگر شما نشسته و شما به طور ناگهانی متوجه شما نشخوار یا دور شدن به ذهن خود ایستاده و شروع به حرکت. و یا اگر شما در حال راه رفتن درست نشستن در هر نقطه و یا شروع به رقص. تغییر اعمال ما نیروهای ما را در اینجا و در حال حاضر.

  • سوم استفاده از این تکنیک کایزن. ما اغلب احساس ضعف همانطور که قبلا بحث شده در بالا هنگامی که وجود دارد بیش از حد بر روی صفحه ما. ما باید مهم برای رسیدن به اهداف و کسانی که احساس می کنید قابل دسترسی است. کایزن به معنی کاهش اهداف ما به بیشتر مراحل کنترل و در نظر گرفتن این مراحل را یک به یک. بنابراین اگر شما مثلا نیاز به ورزش به این دلیل که دکتر گفت: شما را به در حال اجرا و یا دوچرخه سواری به مدت یک ساعت هر روز ممکن است صدا مانند یک کار غیر ممکن است. استفاده از این تکنیک ژاپنی به شما خواهد شروع شده توسط تنها انجام آن را برای 5 دقیقه اول روز و جشن دستیابی به آن نقطه عطف است. دومین روز شما آن را برای فقط 10 دقیقه و سپس آن را جشن می گیرند و به همین ترتیب تا رسیدن به مطلوب 60 دقیقه. جشن گام های کوچک است که یک بخش اساسی از فرایند به دلیل آن کمک می کند تا ما را تغییر باورهای ما و افزایش اعتماد به نفس ما.

  • چهارم شناسایی و سوال باورهایی که شما را به خودتان شک. به منظور انجام این کار, من معمولا توصیه می کنیم با استفاده از “صحبت کردن با خود خاطرات” یک نوت بوک (یا سیستم ضبط) است که در آن به یاد داشته باشید هر گونه منفی یا انتقادی خود بحث ما در سازگاری خود را با استفاده از. تمام کسانی که پیام به خودمان پنهان کردن عمیق ترین اعتقادات ما. به عنوان مثال می تواند به شما گفتن به خودتان… ‘من هرگز ارتقاء به خاطر هیچ کس مرا دوست دارد’ است که یکی دیگر از راه گفتن به خودتان که شما را دوست داشتنی و یا ارزش است. شناسایی تمام برچسب شما خودتان را به منظور درک چرا شما اعتماد به نفس بسیار پایین است. کسانی هستند که پیام های شما را نگه دارید در خودتان گفتن. آیا شما تعجب شما احساس نا امنی ؟ این کار را برای حداقل دو هفته.

  • هنگامی که شما شناسایی باورهای خود را (از طریق این برچسب ها و پیام ها), از خود بپرسید آب و هوا آنها قدرت شما و یا شما را محدود می کند و اگر شما مایل به نگه داشتن آنها را. اگر شما تصمیم به اجازه دهید آنها را به شما نیاز به پیدا کردن یک جایگزین به هیچ عنوان اعتقاد را می توان به سادگی پاک شده است. به منظور پیدا کردن یک جایگزین برای یک پیام است که لغو قبلی و شروع به تکرار آن را به خودتان. وجود یک قانون مهم در اینجا: پیام جدید نمی تواند مخالف قبلی است چرا که مغز شما فقط آن را باور نمی کند. برای این کار باید یکی که بخشی از لغو آن, باز کردن یک خیابان جدید برای شما. با استفاده از همان مثال شما ممکن است خودتان گفتن که شما نه دوست داشتنی. خود را پیام های جدید می تواند چیزی شبیه به “برخی از مردم مثل من” یا “من گاهی اوقات مثل خودم” و یا حتی “وجود دارد مقدار زیادی در من به دوست شود.” هنگامی که شما آن را تکرار اغلب به اندازه کافی, شما ممکن است شروع به احساس آن می پیوندند. در آن لحظه جشن احساس. بیشتر به شما انجام این کار آسان تر از آن خواهد بود برای شما برای شروع به پذیرش این باور جدید و جایگزین یکی از قدیمی. هشدار: سوال و تغییر تنها یک باور در یک زمان و همین حالا شروع یک دوم تا زمانی که مشغول به کار در یکی از اولین برای حداقل دو هفته. سوال بیش از حد بسیاری از باورهای به طور همزمان می تواند منجر به بحران.

  • پنجم استفاده از ابزار شماره 4 نیز سوال خود را در مورد باورهای خود را در مورد رقابت و موفقیت است. آیا شما باور دارید در مورد آنها ؟ آیا انتظارات شما را ؟ چه پیام های شما به خودتان است ؟ انجام آنها توانمند سازی و یا شما محدود است ؟ آیا شما می خواهید به نگه داشتن آنها را ؟

احساس ضعف بسیار شایع و محدود. با استفاده از این اطلاعات برای شروع درک و مدیریت دلایل احساسات خود را و همه چیز را به سرعت شروع به تغییر برای شما. شما از این قدرت برای تغییر راه که در آن شما تفسیر خود را با شرایط و واقعیت خود را. شروع به رها از محدودیت های آن را بهتر کنترل زندگی خود را.

روند شرح داده شده در بالا خلاصه ای از بسیاری از تکنیک ها و استراتژی های مورد استفاده در humanology و باید بهترین اجرا با کمک متخصص humanologists حرفه ای است که مطالعه و توضیح انسان است.

لذت بردن از زندگی… همه از آن

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *