چگونه به از دست دادن 100 پوند در 2 هفته

0 Comments

[ad_1]

مطالعات اخیر نشان می دهد که شده است وجود دارد افزایش بیشتری در تعداد وسواس آمریکایی ها در مقایسه با 50 سال گذشته. گیج کننده سبک زندگی همراه با استرس است و دلیل عمده. عدم فعال سبک زندگی و غذا خوردن ناسالم بدتر از این بیشتر است. افراد چاق بالاتر خطرات ناشی از بیماری های قلبی, فشار خون بالا, کلسترول, فشار خون, سرطان, آرتروز, آپنه خواب, سکته مغزی آسیب مغزی و دیابت است.

جدا از این افراد همچنین باید اعتماد به نفس پایین و صورت ظاهر مسائل. مردم بر اساس نگاه آنها را به عنوان ناراضی, ناسالم, خسته و بیمار یا تنبل افراد بیشتر از زمان. کاهش وزن و شکل دادن آنها رویای هوس که آنها احساس خواهد شد را افزایش می دهد اعتماد به نفس خود را باعث احساس خوب عامل و افزایش خود را ظاهر, علاوه بر ساخت آنها سالم است.

آیا شما یکی از کسانی که اضافه وزن مردم من صحبت کردن در مورد ؟ به شدت مایل به خود را ریختن وزن اضافی و تحقق بخشیدن به رویاهای خود را ؟ چگونه به خلاص شدن از کسانی که اضافه 100 پوند فقط در دو هفته! این است که حتی ممکن است ؟ پاسخ -بله. وجود دارد بسیاری از داستان های موفقیت در کاهش وزن از مردم در سراسر جهان است. پس چرا خودتان آن را امتحان کنید و شروع به دنبال و احساس خوب در چند هفته. تمام طول می کشد برخی از دانش و یک مقدار خوبی از کار سخت خود را در بخشی. در اینجا ما به شما کمک کند با این. به دنبال این تکنیک ساده زیر و از دست دادن 100 پوند در مدت دو هفته از امروز شروع!

اول از همه من می خواهم به فرانک با شما. از دست دادن 100 پوند است که یک ماده از شوخی. شما می توانید 100 پوند برای اعطا. آن است که یک هدف نیاز به مقدار زیادی از کار سخت و عزم و اراده.

اعتماد به نفس نقش کلیدی در دستیابی به هدف خود را به عنوان مورد نیاز است برای ایجاد در شما ذهن راست تنظیم شده است. اعتماد به نفس مشتق شده قدرت خود را از موفقیت های گذشته – یا خود و یا شخص دیگری. بنابراین من می خواهم به شما اجازه می دانم این فرد راب که در سال 1990 وزن 475 پوند است. در کمتر از دو سال و نیم او قادر به خلاص شدن از شر تقریبا 300 پوند است. ما در حال رفتن به شما را در تلاش است که طولانی است. اعتماد به نفس شما را انجام خواهد داد که فقط 2 هفته از هم اکنون.

نگرش ذهنی می تواند به شما کمک کند موفق می شوند. مورد نظر خود دست یابد کاهش وزن با حق فکر کردن در مورد خودتان. تصویر خود متصل است به موفقیت یا شکست هدف شما به دنبال پس از. لیست کردن تمام افکار منفی شما در مورد خودتان. مانند “من می توانم آن را انجام نمی” “من نمی خواهد قادر را با موفقیت به پایان” “من به اندازه کافی فعال” ، مشخص شود که چیزی را شما قرار دهید. بعدی لیست مثبت – آنهایی که شما در مورد خودتان. این لیست باید طولانی از یکی از اولین. در حال حاضر برای هر چیز منفی ذکر شده در یادداشت مربوطه مثبت. به جای “نمی توانم” نوشتن “من می توانم”. در حال حاضر می گویند آن را دوباره و دوباره به خودتان تا زمانی که شما دیگر لازم نیست که منفی خود تصویر. آویزان لیست پتانسیل در یک محل که در آن شما اغلب نگاه کنید. آن را بخوانید و سپس به هر حال. این تغییر برنامه خود را, افکار و ترکیب مثبت خود تصویر در شما.

همه چیز برای انجام

شما باید دست راست خود را به مجموعه ذهن. در حال حاضر شما باید برخی از چیزهایی به انجام است. رها کردن کالری مصرفی خود را. مشتاق همه آشغال غذاها و نوشیدنی های گازدار. نه گفتن به هر چیزی که دارای ارزش گرمایی آب نبات بیسکویت, نوشابه, چیپس, کره, سیب زمینی سرخ کرده و غیره. هر پوند در وزن بدن خود را ساخته شده است تقریبا 3500 کالری! بنابراین هر کالری مصرف می شمارد. محدود کردن مصرف کالری خود را به قبلا تصمیم مقدار.

نگه داشتن شکم خود را کامل به طوری که شما لازم نیست گرسنه. خوردن زیاد میوه ها و سبزیجات است. مطمئن شوید که میوه ندارد قند بالا. بیشتر غنی از فیبر مواد غذایی مانند میوه ها, غلات و حبوبات, غلات سالم, و غیره.

ورزش دخالت خود را در بسیاری از فعالیت های فیزیکی و فعال نگه داشتن! فراموش فشرده هوازی و تمرینات قدرتی. در حال اجرا, قایقرانی, دوچرخه سواری, شنا و پیاده روی خوب است که تمرینات سوزاندن کالری سریع. سعی کنید ورزش با شور و نشاط. آنها بیشتر مفید در کاهش وزن از مدولار هستند. کار در مناطق خاص که نیاز به توجه بیشتر – مانند انجام شکمی بحران در مورد شکم خود را در شکل بد است. شما همچنین باید حفظ رشته های سخت در مورد زمانبندی. ورزش هر روز صبح بهتر است از کار کردن در هر زمان از روز است. از آنجا که شما قادر به تنفس هوای تازه و صبح خورشید ویتامین D در سپیده دم. در خانه کاهش وزن تمرینات یاد بگیرید و سعی کنید; فشار یو پی اس یو پی اس کشش وزن, squats, مرحله, یو پی اس, تخته و چوب یو پی اس. گرم کردن قبل از ورزش کمک خواهد کرد که شما ورزش برای مدت طولانی از زمان.

سم زدایی بدن شما به طور بالقوه سمی. وجود دارد بی ضرر رژیم غذایی به نام رژیم های غذایی سم زدایی که به زدودن سموم از اثرات. آن را بی ضرر است طبق پزشکان و متخصصان و دانشمندان است. دنبال آب بر اساس رژیم غذایی سم زدایی مانند لیموناد رژیم غذایی. آن را پاک کردن بدن خود را و شما را به از دست دادن وزن در یک دوره کوتاه.

نوشیدن مقدار زیادی آب است. هشت لیوان آب در روز را به کار و راه خود را برای کاهش وزن بالا بردن سرعت سوخت و ساز بدن شما و حصول اطمینان از مناسب هضم است. آن را نگه می دارد شما را هیدراته. یک به اندازه کافی هیدراته سیستم عملکرد سریعتر. مصرف میزان مناسب آب باعث می شود شما احساس می کنید بیشتر است.

بالا بردن میزان سوخت و ساز. آن است که ساده و معقول راه برای کاهش وزن است. باید چند وعده های غذایی مکرر در روز است. این را به سوزاندن کالری سریع تر است.

برنده جایزه رژیم غذایی برای از دست دادن 100 پوند

اگر شما جدی در مورد از دست دادن وزن, پرداخت, این برنده جایزه برنامه رژیم غذایی برای از دست دادن xx وزن در یک ماه <- اینجا را کلیک کنید. بیش از 2 میلیون عضو در حال حاضر استفاده از این رژیم غذایی با موفقیت بزرگ است. همچنین شما می خواهد دسترسی منحصر به فرد به مجازی, آموزش آنلاین, متخصصین تغذیه, تناسب اندام کارشناسان و یک مربی و یک جامعه پشتیبانی از 2 میلیون عضو مانند شما که می خواهید به از دست دادن وزن است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *