کسب و کار میدان جنگ قیاس

0 Comments

[ad_1]

در کسب و کار شما ممکن است رهبر این تیم برخورد سریع با گام متغیر در زمین و درگیری ثابت و یا شما ممکن است افسر فرمانده راهنماهای تلاش گسترده.

چه توسط خود شرکت بیانیه ماموریت? آیا شما در حفظ تمرکز مناسب خود را بالا نتیجه نهایی فعالیت (HPA) است و یا شما از دست دادن خود را داخلی فرهنگ جنگ دادن تا بیشتر در زمین هر روز با جدید پذیرش هنجارهای نا امیدی ؟ در ایجاد یک کسب و کار, ما تخصص در کمک به شما برای اقامت در ماموریت. ما به طور مداوم پرسید که چرا ما با اعتماد به نفس است که ما آموزش نظامی و تجارب می توان به استفاده غیر نظامی چالش ها و موقعیت ها. ما توسعه این کسب و کار میدان جنگ قیاس برای کمک به مشتریان و مشتریان آینده بهترین درک رویکرد ما. کسب و کار میدان جنگ مفاهیم به بهترین نشان داد با سناریوی زیر: تصور کنید که شما در حال رهبری یک نظامی موتوری تیم از 150 پرسنل همراه با وسایل نقلیه مورد نیاز و تجهیزات. شما اختصاص داده شده اند به ماموریت حیاتی برای تضمین استراتژیک پل واقع شده 94 مایل دور از موقعیت فعلی شما. شما را به این پل از دشمن و ایجاد کنترل که دسترسی به استفاده از آن.

اولین گام خود را برای ایجاد یک طرح با بیشترین احتمال موفقیت است. شما نیاز به انتخاب یک مسیر و این طرح در نقشه خود را. در انجام این کار, شما باید در نظر گرفتن عوامل خارج از کنترل خود را مانند آب و زمین و هر موجود اطلاعاتی در مورد نیروهای دشمن در این منطقه است. همچنین شما می خواهد نیاز به عامل توانایی ها و محدودیت های منابع خود را از جمله شرایط و توانایی خود, وسایل نقلیه, لوازم, و, ویژه, مهم, تیم خود را.

طرح خود را نیز باید به حساب این کشور و فرهنگ و فضای سیاسی که در آن این ماموریت می گیرد چرا که این دانش ممکن است به شما به خوبی به عنوان تیم خود برخورد هر دو غیر نظامی و واحد های دشمن.

شما نه تنها دوستانه عامل در این منطقه بنابراین شما نیاز به دانستن در مجاورت واحد و ماموریت های خود و اطمینان از مثبت ارتباطات تاسیس شده و نگهداری می شود.

همانطور که با هر گونه عملیات زمان است که همیشه یک عامل و منابع خود را محدود هستند بنابراین هر اقدام و تصمیم باید موثر نسبت به انجام این ماموریت است. آه و فراموش نکنیم که شکست یک گزینه نیست! اجازه بدهید گام به گام از ما سناریو برای یک لحظه به مقایسه وضعیت خود را. سازمان خود را در یک ماموریت. شما باید با تدبیر و برنامه ریزی با در نظر گرفتن عوامل خارج از کنترل خود را: اقتصاد; صنعت و مقررات دولت; مشتریان تصمیم گیری; فروشنده اقدامات و لیست در می رود. نیز وجود دارد که رقبا در خارج وجود دارد در تلاش برای خنثی کردن تلاش های خود را البته آنها در واقع تلاش برای جسمی شما را بکشند ما امیدواریم! شما باید در نظر گرفتن قابلیت ها و محدودیت ها از تیم خود شما را مونتاژ و توسعه و تجهیزات در دسترس به عنوان به خوبی. شما باید در برقراری ارتباط با دیگران مانند شما و مشتریان و فروشندگان و طرفداران و نهادهای نظارتی در زمان های مختلف و به دلایل مختلف.

جریان نقدی و زمان همیشه مهم است به طوری که هر عمل و تصمیم گیری باید موثر نسبت به انجام ماموریت خود را. و اگر چه شکست در کسب و کار میدان جنگ نیست و به طور معمول در پایان از دست دادن زندگی شکست است که هنوز هم یک گزینه نیست! شباهت بین نظامی میدان جنگ و میدان جنگ کسب و کار بسیاری از ما به عنوان نشان داده شده در بالا. وجود دارد یکی دیگر از جنبه های عملیات نظامی که ما می توانید در قرعه کشی مقایسه وضعیت خود را. آنها آتش دعوا که ما با آن مشغول شوند و آنها معمولا رخ می دهد در بدترین حالت ممکن است بار. بیایید سر ما سناریو…

دشمن خود را در حال حاضر و فعال در منطقه است. شما باید به احتمال زیاد برای درگیر شدن در جنگ. شما همچنین در حال حاضر یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. شرایط خاص خود را می گذارد ماموریت شناسایی در برنامه ریزی مرحله از عملیات خود را. درک است که ارتباط بسیار حیاتی است شما باید ثبت ایده ها و اطلاعات جمع آوری شده از تیم خود را و شما باید به طور گسترده و برنامه ریزی شده و ابلاغ استراتژی اولیه خود را به عنوان به خوبی به عنوان برنامه های احتمالی. در انجام این کار خود را به واحد تقویت به عنوان یک تیم و شما خیال این عملیات آماده به ادامه آن بروید.

حدود یک ساعت به اجرای فاز خود را با تیم شروع می شود با آتش سنگین از نیروهای دشمن. تهدید واقعی است; گلوله در حال پرواز با سر خود را. هیچ طرح می تواند ترکیب جزئیات این رویداد – موقعیت دقیق شما و دشمن خود را به اندازه نیروی شما مواجه می شوند این سلاح ها علیه شما استفاده می شود آمدن باران ، با این وجود, شما در حال حاضر در یک درگیری و باید با آن برخورد شود. شما را پوشش ارزیابی وضعیت و پاسخ. جنگ طول می کشد بیش از شما پیش بینی شده است. تیم خود را متحمل خسارت و ضرر و زیان اما مهارت ها و منابع را به خوبی خدمت می کنند و دشمن عقب نشینی کند. شما نیاز به رسمیت شناختن است که خطر در این مرحله ممکن است به دروغ در درون شما. خود را میل طبیعی ممکن است به تعقیب برای دنبال کردن دشمن و نابود کردن آنها است. این تعقیب خواهد بود به احتمال زیاد فوق العاده ای اتلاف وقت و منابع است. این پیگیری به همراه نخواهد آورد و تیم خود را از هر گونه نزدیک به پل و منحرف کردن اذهان شما را از ماموریت اصلی خود را. می توان آن را سخت به حفظ مناسب ماموریت چشم انداز در طول و پس از یک درگیری. برخی از درگیری اجتناب ناپذیر هستند اما شما همیشه باید بدانند که تصمیمات شما در یک درگیری در حال درگیری متمرکز شده است. عجله آدرنالین, واقعیت نزدیک-تماس با تهدید و حتی خشم می تواند گمراه کننده باشد. حواس خود را ممکن است تحت تاثیر قرار: دید خود را محدود دود گوش خود را راکد ماند مکرر و سازهای کوبه ای. این است که رهبری آگاهانه توسط یک چشم انداز گسترده تر و هدایت اصول صدا مورد نیاز است. شما دریافت تماس از افسر فرمانده خود را: “چه وضعیت خود را ؟ تا چه حد شما از این پل؟” این افسر ستایش کار خود را خوب و دسته ویژگی های خود را دوباره عرضه نیاز دارد. مهمتر از همه او به شما می دهد بسیار مورد نیاز سریع است. او شما را به یاد خود را در راهپیمایی سفارشات و refocuses شما در ماموریت خود را. این است که ارزش باقی مانده باز به رهبری از خارج از درگیری. از منظر او این افسر فرمانده می توانید ببینید چه شما نمی.

در کسب و کار شما ممکن است رهبر این تیم برخورد سریع با گام متغیر در زمین و درگیری ثابت و یا شما ممکن است افسر فرمانده راهنماهای تلاش گسترده. هر نقش خود را توسعه مهارت های رهبری خود را مهم است برای برنده شدن در نبرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *