3 عناصر بازاریابی موفق

0 Comments

[ad_1]

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک و رویکرد مدیران بازاریابی در یک رویکرد تفنگ ساچمهای. آنها پرتاب پول در فعالیت های بازاریابی مختلف و امیدوارم که چیزی در بازدید خود را هدف. در بسیاری از این موارد نتایج ضعیف هستند. صاحبان و مدیران شروع به سرزنش رادیو ایستگاه آگهی آژانس و یا حتی مشاور بازاریابی که به آنها گفتم بازاریابی مهم ترین فعالیت های کسب و کار خود را. آنها درک نمی کنند و نیاز به طرح و نقشه خود را تلاش های بازاریابی. برنامه ریزی کلید برای کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش اثربخشی.

چرا ایجاد یک طرح بازاریابی?

هنگامی که یک کارآفرین شروع یک کسب و کار آنها تصمیم گیری در مورد محصول و یا خدمات تعیین جایی که آنها در حال رفتن به آن را دریافت و برنامه ریزی در مورد چگونه آنها را به فروش آن. اکثر صاحبان و مدیران درک نمی کنند که این برنامه ریزی در واقع همزمان با, بازاریابی, برنامه ریزی, اما به منظور به موفقیت تلاش آگاهانه به توان به برنامه ریزی فعالیت های بازاریابی است که مرتبط به ایجاد محصول و یا خدمات و فروش آن است.

همانطور که ما بحث در مفهوم بازاریابی از قوام بازاریابی باید سازگار باشد. به منظور بازاریابی سازگار باشد باید آن را برنامه ریزی شده است. شما باید برنامه ریزی هر مرحله از بازاریابی خود را فقط به عنوان شما انجام یک طرح کسب و کار. اکثر کسب و کار متوجه شدم نیاز به یک طرح کسب و کار. این کمک می کند برای راهنمای که در آن شرکت می گذرد, آنچه که انتظار می رود و آنچه را که آنها انجام خواهد شد زمانی که آنها شکست یا موفقیت. اینها همان دلایلی برای ایجاد یک طرح بازاریابی. شما باید بدانید آنچه که هدف بازاریابی خود را است که شما تا چه حد, بودجه بندی, نتایج مورد انتظار چه کاری انجام دهید اگر شما بیش از و یا سقوط کوتاه از اهداف و انتظارات و نحوه ارتباط بازاریابی خود را به بقیه شرکت خود را.

چه تفاوت بین برنامه ریزی و استراتژی ؟

برنامه ریزی متشکل از بازاریابی خود را نقشه راه. این به شما می گوید که در آن شما شروع خود را نقطه پایان و در چه راه به دست آوردن وجود دارد. سازمان خود اهداف گنجانده شده در برنامه ریزی است. بودجه و تجزیه و تحلیل و پیش بینی به برنامه ریزی خود را.

استراتژی های چگونه شما انجام رساندن اهداف خود را و پیش بینی. در واقع استراتژی بخشی از این طرح است. استراتژی به شما بگویم که چگونه شما را از نقطه شروع به نقطه پایان و خاص راه شما را در مسیر برنامه ریزی شده خود را. استراتژی های تشکیل شده از مراحل عمل است که شما پیاده سازی خواهد شد برای به دست آوردن پیش بینی نتایج. به طور خلاصه آن برنامه ریزی ایجاد تصویر بزرگ و استراتژی را تشکیل می دهند قطعات منحصر به فرد از تصویر بزرگ.

آنچه می رود به بازاریابی برنامه ریزی شده است ؟

برنامه ریزی بازاریابی است که به طور معمول انجام شده توسط خود کارکنان اجرایی. بالا-سطح مدیران معمولا ارائه ورودی و بازخورد لازم در اهداف و مقاصد خود را از شرکت های موفق و حفظ سطح بالایی از رشد. اگر شما اختصاص داده شده بخش بازاریابی آنها در نهایت خواهد شد مسئول برنامه های بازاریابی و استراتژی های موجود اما کل شرکت باید درگیر در ایجاد طرح اولیه از برنامه های بازاریابی خود را.

بازاریابی برنامه ریزی باید شروع با یک مرور کلی از کسب و کار شما و آنچه شما قصد فروش. در هنگام شروع در اینجا شما باید تعریف خود را از کسب و کار به طور خاص و شکستن محصولات و خدمات خود را به طوری که هر کس درگیر می داند که پایه و اساس همه برنامه ریزی بازاریابی. بازاریابی خود را برنامه ریزی باید شامل اهداف و مقاصد است که مربوط به اهداف و مقاصد خود را طرح کسب و کار. از آنجا, شما باید خود را تجزیه و تحلیل بازار هدف, رقابت, نقاط قوت و ضعف و تهدید و فرصت ها (SWOT). شما همچنین باید شامل چه شما بودجه برای این طرح بازاریابی بنابراین شما می توانید برنامه استراتژی درستی. پیش بینی انتظارات خود را به شما معیار برای ارزیابی بازاریابی خود را برنامه ریزی که منجر به نیاز به تعیین چگونه شما را ارزیابی نتایج خود را و چه نوع از معیارهای نیاز به نصب با موفقیت به نقد و بررسی خود را پیشرفت و موفقیت یا شکست است.

ایجاد یک نقشه راه حیاتی برای موفق بودن در کسب و کار و بازاریابی است. بازاریابی را می توان گران بی فایده و بی اثر و اگر به درستی برنامه ریزی شده است. ضرب المثل قدیمی “شکست طرح در حال برنامه ریزی برای شکست” بسیار واقعی در عرصه بازاریابی است. حتی اگر بسیاری از امروز فعالیت های بازاریابی شامل رایگان و کم هزینه ابزار مانند شبکه های اجتماعی درگیر فعالیت های بازاریابی و بدون برنامه ریزی می تواند تبدیل به گران قیمت در توجه به زمان صرف شده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *